Dikke fan van dit concept, GT4 look met 24hr pharen op.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW f87 M2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
De 2 serie blijft voor mij de mooiste serie van BMW, van standaard tot de M2, de cabrio,... Die nieuwe Z4 ook wel prachtig, raar dat je ze zo weinig ziet. Heb het dan ook meer voor de kleinere wagens.
De M2 mag met gelijk welke face aan mijn deur gezet worden! :-) Zolang het maar in het blauw is. Moest ik het geld hebben... :-p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Nieuwe Z4? Voor de moment is er zelfs geen Z4, die is dit jaar uit productie gehaald en de nieuwe zal pas voor volgend jaar zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Ik bedoel de laatste uit de reeks, weet ik veel of ze die nog maken of ni. Vind die wel nice, maar nooit echt veel zien rijden tegenover de vorige modellen.Last edited by C'Mon; 30/05/2017, 15:27.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Die is dus uit productie gehaald omwille van, ge kunt het al raden, de lage verkoopcijfers. Vooral het laatste jaar konden de verdelers het aantal verkochte exemplaren uitdrukken met het aantal vingers op hun twee handen. De roadstermarkt is sowieso al een kleine markt op zich en goedkoop was de Z4 niet, een 18i of 20i zat heel erg snel over de 40k zonder echt gek te doen. En hoewel die qua prestaties zeker behoorlijk waren, smeekt de Z4 echt om een zescilinder en moest je de laatste jaren al voor de 35i gaan. Dan spreken we natuurlijk weer over heel andere bedragen. Dan ben je misschien beter af met een vroeg exemplaar, voldoende 23i te vinden voor een redelijke prijs die een leuke zescilinder hebben en die geen arm en been kosten in gebruik.
Bijvoorbeeld deze https://www.2dehands.be/autos/bmw/z4...350245680.html
gewoon prachtig! En ne 6 cilinder! Ik heb nood aan een beter betaalde job! :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten
Motorkap sluit toch echt niet mooi aan.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennice. waarom zijn die lichten trouwens altijd in het geel?
En juist minder weerkaatsing bij regen en mist. Imho
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Comment
Comment