Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f87 M2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dikke fan van dit concept, GT4 look met 24hr pharen op.

Comment

• nice. waarom zijn die lichten trouwens altijd in het geel?
      lets have some more member berries

Comment

• Compleet gele lichten (dus externe pharen + koplampen) is voorbehouden voor de GT3 klasse.

Ik denk dat geel beter weerkaatst.

Here a night lap with our AMG GT3 in the 2016 ADAC Zurich Nurburgring 24 hour race. In reality there is a little bit more (light) to see than the gopro can c...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

De 2 serie blijft voor mij de mooiste serie van BMW, van standaard tot de M2, de cabrio,... Die nieuwe Z4 ook wel prachtig, raar dat je ze zo weinig ziet. Heb het dan ook meer voor de kleinere wagens.

De M2 mag met gelijk welke face aan mijn deur gezet worden! :-) Zolang het maar in het blauw is. Moest ik het geld hebben... :-p
          Nieuwe Z4? Voor de moment is er zelfs geen Z4, die is dit jaar uit productie gehaald en de nieuwe zal pas voor volgend jaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten

Nieuwe Z4? Voor de moment is er zelfs geen Z4, die is dit jaar uit productie gehaald en de nieuwe zal pas voor volgend jaar zijn.
            Ik bedoel de laatste uit de reeks, weet ik veel of ze die nog maken of ni. Vind die wel nice, maar nooit echt veel zien rijden tegenover de vorige modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Ik bedoel de laatste uit de reeks, weet ik veel of ze die nog maken of ni. Vind die wel nice, maar nooit echt veel zien rijden tegenover de vorige modellen.
              Die is dus uit productie gehaald omwille van, ge kunt het al raden, de lage verkoopcijfers. Vooral het laatste jaar konden de verdelers het aantal verkochte exemplaren uitdrukken met het aantal vingers op hun twee handen. De roadstermarkt is sowieso al een kleine markt op zich en goedkoop was de Z4 niet, een 18i of 20i zat heel erg snel over de 40k zonder echt gek te doen. En hoewel die qua prestaties zeker behoorlijk waren, smeekt de Z4 echt om een zescilinder en moest je de laatste jaren al voor de 35i gaan. Dan spreken we natuurlijk weer over heel andere bedragen. Dan ben je misschien beter af met een vroeg exemplaar, voldoende 23i te vinden voor een redelijke prijs die een leuke zescilinder hebben en die geen arm en been kosten in gebruik.
              Last edited by C'Mon; 30/05/2017, 15:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon

Die is dus uit productie gehaald omwille van, ge kunt het al raden, de lage verkoopcijfers. Vooral het laatste jaar konden de verdelers het aantal verkochte exemplaren uitdrukken met het aantal vingers op hun twee handen. De roadstermarkt is sowieso al een kleine markt op zich en goedkoop was de Z4 niet, een 18i of 20i zat heel erg snel over de 40k zonder echt gek te doen. En hoewel die qua prestaties zeker behoorlijk waren, smeekt de Z4 echt om een zescilinder en moest je de laatste jaren al voor de 35i gaan. Dan spreken we natuurlijk weer over heel andere bedragen. Dan ben je misschien beter af met een vroeg exemplaar, voldoende 23i te vinden voor een redelijke prijs die een leuke zescilinder hebben en die geen arm en been kosten in gebruik.
                Zonde toch eigenlijk, dat ze niet goedkoop waren had ik al gedacht. Er is thans vraag genoeg, kijk maar hoe goed de MX-5 het doet. Wordt meestal denk ik wel als 2de wagen gekocht en om er dan zoveel geld aan uit te geven...

Bijvoorbeeld deze https://www.2dehands.be/autos/bmw/z4...350245680.html
                gewoon prachtig! En ne 6 cilinder! Ik heb nood aan een beter betaalde job! :-D

Comment

• There are Pretenders among us.....
                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Comment

• Ziet er strak uit. Zelfs in het wit. Die BBS-velgen.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                          Motorkap sluit toch echt niet mooi aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten

Motorkap sluit toch echt niet mooi aan.
                            Dat heb je met after market tupperware.
                            There are Pretenders among us.....

Comment

Comment

Comment

• ‘Dit zijn de specs van de BMW M2 CS’.

Wacht nog even met het bestellen van je M2. Want de M2 CS is de M2 (rijtest) die je wil hebben. Eerder dit jaar kwam BMW met de M4 CS. Dit model vulde het gat tussen de M4 Competition Package en de 500 pk sterke M4 GTS. De CS is in mijn ogen de meest […]
                                  There are Pretenders among us.....

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        nice. waarom zijn die lichten trouwens altijd in het geel?
                                        Een beetje laat, maar de kleur komt het dichts bij echt zonlicht zodat de ogen minder vermoeid worden bij het nacht rijden...
                                        En juist minder weerkaatsing bij regen en mist. Imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                                          Zo is hij echt wel knap en stijlvol....

Comment

Working...
                                          X