Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 124 Spider

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Comment

Comment

Leuk dat ook hier in het achterlichtontwerp de binnenkant in lakkleur is net zoals ze bij de Fiat 500 gedaan hebben

Comment

hij ziet er achteraan, en vooraan erg 124 uit !

alleen de japanse tussenbollingen

de thema is een prachtauto tov de 300c

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              hij ziet er achteraan, en vooraan erg 124 uit !
              Dit vind ik ook als je enkel het logo bekijkt.

Comment

ik ben niet helemaal overtuigd
                vind hem in het wit het meest twijfelachdtig, in nadere kleuren... wat speciaal.
                kan meevallen in het echt. achterlichten zijn leuk, design erg retro, maar dan zijn de rest van de lijnen niet passend vind ik.

Comment

Die antenne achteraan
                  freude am fahren

Comment

Wat ik niet goed snap, Mazda heeft niks met Fiat te maken maar dit is een MX-5 met Fiat logo's
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Wat ik niet goed snap, Mazda heeft niks met Fiat te maken maar dit is een MX-5 met Fiat logo's
                      Moet een super auto worden, italiaans design met japans chassis en layout interieur met italiaanse motor !! En die ziet er logischerwijs veel eleganter uit dan de mini looks van de mx5 !
                      Hopelijk weegt hij even weinig als de mx 5 , moet leuk speelgoed worden ! Waar wordt die gemaakt ? In japan zeker, want was de reden dat dit geen alfa werd gezien de belofte van de Marchionne om alle Alfas in Italie te bouwen !
                      Indien japan kan dit de eerste echt kwalitatieve Italiaanse sport wagen worden !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                        Moet een super auto worden, italiaans design met japans chassis en layout interieur met italiaanse motor !! En die ziet er logischerwijs veel eleganter uit dan de mini looks van de mx5 !
                        Hopelijk weegt hij even weinig als de mx 5 , moet leuk speelgoed worden ! Waar wordt die gemaakt ? In japan zeker, want was de reden dat dit geen alfa werd gezien de belofte van de Marchionne om alle Alfas in Italie te bouwen !
                        Indien japan kan dit de eerste echt kwalitatieve Italiaanse sport wagen worden !!!
                        Vind die ook wel mooier dan de mx-5, laat die abarth versie met + 200 pk maar komen!
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik vind juist dat deze alles wat ik mooi vind aan een mx-5 verpest.
                          Achterkant gaat nog wel maar die neus das precies een Chrysler of iets Amerikaans.
                          Totaal geen elegantie, wat je van een Italiaan wel zou verwachten...

Motoristie kan dan wel eens interessant worden.
                          Current Car: Suzuki Swift Sport 2013 (136pk/160Nm) (link)
                          Previous Car: VW Polo 6R 2010 (105pk/250nm) (link)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                            Bij Alfa kregen ze hun motor niet onder dat aflopend neusje , daarom hebben ze het doorgeschoven naar Fiat .
                            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Best wel leuk in het wit. De MX-5 is wel duidelijk sportiever en stoerder getekend

Comment

Heupen en achterlichten doen me beetje denken aan de Viper
                                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Hoe meer ik de foto's bekijk, hoe mooier ik hem begin te vinden.

Op het 2de zicht, na wat wennen, is het toch wel een mooie (zeer late) opvolger van de vorige 124 Spider.

In mijn jonge jaren heb ik een eerste generatie MX-5 nieuw gekocht en heb altijd een zwak gehad voor het autotje maar moet bekennen dat ik het exterieur van de nieuwe maar niks vind. Deze 124 doet het wel voor mij.
                                  De kleine verschillen in het dashboard maken het binnen net iets chiquer dan de nieuwe MX-5.

Laat de Abarth (240pk?) maar gauw komen !!

Comment

De graden staan zelfs nog in Fahrenheit aangeduid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten

Zie ik daar nu geen grote Datsun 240z invloeden in die neus?

Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                      #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                      #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                      #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                      #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                      #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                      #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk Berichten
                                        Zie ik daar nu geen grote Datsun 240z invloeden in die neus?
                                        Nee, dat ziet ge niet
                                        Wat ge wel ziet is de snuit van de vorige 124 die gelanceerd werd in 1966. Een paar jaar later heeft Nissan (69?) die snuit wat afgekeken.
                                        Dat was toen ook de 'normale' gang van zaken in Japan.

Hier de originele 124 spider :

Comment

Vind het persoonlijk vrij ontgoochelend, al wil ik die eerst nog irl zien vooraleer definitief te oordelen.
                                          Als ze daar een commercieel succes willen van maken, gaan ze die toch lager in prijs moeten gaan positioneren dan de MX-5.
                                          Anders zie ik niet echt de toegevoegde waarde van dit model.
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X