Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 124 Spider

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Damn

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Mag meteen komen! Dank u.
      Benzine
      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
      Diesel
      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Mooi maar ik snap niet dat zo een prachtige coupe maar 170pk mag hebben.
        Das toch 2 keer niks.
        250 pk is toch echt de minimum, liefst 300.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
          Mooi maar ik snap niet dat zo een prachtige coupe maar 170pk mag hebben.
          Das toch 2 keer niks.
          Meer is niet altijd beter.

Comment

Das toch 2 keer niks.
            Het cijfer en hoe het geleverd wordt zijn twee verschillende zaken. De turbo zorgt, hoe minimaal ook, nu eenmaal voor wat vertraging in de gasrespons. Meer of minder PK's gaat daar niets aan veranderen.

Comment

Das toch 2 keer niks.
              Meer pk betekent dan ook ofwel meer gewicht ofwel minder betrouwbaarheid.
              KLIK |&| KLAK

Comment

• Wat een prachtige auto toch deze 124 Spider en toekomstige Sport Coupe !
                Het is ook zo'n auto die je in real live moet zien.

De motor is 'dichtgeknepen', met de standaard AR 46 Garrett turbo krijg je met herprogrammatie makkelijk 200+ pk en 320nm wat niet slecht is op dit gewicht..

Comment

Das toch 2 keer niks.
                  Ieder zijn mening. Ik zou dat kopen met een 105pk TwinAir ook
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Die coupe, daar ben ik helemaal weg van. Veel meer klasse en prachtige lijnen dan de cabrio of de MX-5. Wat een compleet ander esthetisch niveau Mogen ze hier direct afzetten!
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• 250-300 pk zal hem ook duurder maken, niet iedereen heeft dat nodig en kan of wil dat betalen.
                      Wie 100 pk meer wil, heeft toch genoeg keus om ergens anders te shoppen ?

Comment

• Onlangs de cabrio gezien, vond em op foto al lelijk, in het echt nog slechter! Daartegen is de MX-5 toch veeel mooier ze. Smaken verschillen uiteraard.

Comment

• Fiat 124 Spider

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                          Das toch 2 keer niks.
                          Waarom ne Fiat kopen als ge u ne Porsche kunt permitteren.

Comment

• Comment

• Waarom een Porsche kopen als er zoiets als een 124 Spider bestaat

Vergeet niet dat dankzij de dollars van de Fiat groep er een MX-5 ND bestaat :-)
                              Last edited by ; 31/08/2016, 23:28.

Comment

• Fiat 124 Spider

Oorspronkelijk geplaatst door dilopa Bekijk Berichten
                                Waarom een Porsche kopen als er zoiets als een 124 Spider bestaat

Vergeet niet dat dankzij de dollars van de Fiat groep er een MX-5 ND bestaat :-)
                                Geen idee, maar maakt em er niet mooier op. En moest ik kunnen kiezen tussen een Porsche 911 of zo ne Fiat dan is mijn keus toch wel heel snel gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                  Waarom ne Fiat kopen als ge u ne Porsche kunt permitteren.
                                  Ben je niet blij met je mazda?

Comment

• Fiat 124 Spider

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                    Ben je niet blij met je mazda?
                                    Oh jawel hoor! Fantastisch wagentje! Maar zo een Porsche 911 staat toch ook op mijn verlanglijstje, maar zal waarschijnlijk altijd een droom blijven buiten de nog zovele auto's die ik eigenlijk zou willen. Wie niet trouwens als autoliefhebber? Keus genoeg, maar toch zeer tevreden over de Mazda!
                                    Last edited by ; 31/08/2016, 23:52.

Comment

• Vorige week een witte Fiat 124 Spider mogen aanschouwen bij mijn Opel/Fiat garage. En ik was zeer aangenaam verrast. In het echt pakken mooier dan ik tot dusver op foto al had gezien!

Het doelpubliek voor een MX5 of Fiat 124 Spider is hetzelfde. Maar de uitstraling en het imago totaal verschillend.
                                      Beiden hebben een love-it or hate-it design. En over smaken valt niet te twisten.
                                      1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                      2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                      2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                      -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                        Oh jawel hoor! Fantastisch wagentje! Maar zo een Porsche 911 staat toch ook op mijn verlanglijstje, maar zal waarschijnlijk altijd een droom blijven buiten de nog zovele auto's die ik eigenlijk zou willen. Wie niet trouwens als autoliefhebber? Keus genoeg, maar toch zeer tevreden over de Mazda!
                                        LOL Geert. Eerst zit je de keuze van de 1.5 te verdedigen: hij zou sportiever zijn dan de 2.0. En dan zeg je nu dat je graag ooit een 911 zou hebben. Als er een voorbeeld is van een auto waarbij ze, om op een veilige manier nog sneller te kunnen rijden en tegelijk meer comfort te bieden, een deel van de rij-ervaring hebben weggenomen (turbo, gestuurde demping, instelbare stuurrespons, instelbare gasrespons, PDK, vierwielaandrijving, meer geluidsisolatie, ...), is het de 911 wel. Je moet al naar de 911 R of GT3 gaan om iets van de "echte" (oude) 911 terug te vinden. Of naar een Singer, die heeft ondanks zijn bespoke interieur (en exterieur) nog steeds een rauw-melodieus blok aan boord. Als je een van die bedoelt kan ik je volgen, maar anders spreek je jezelf misschien een tikje tegen, dude

Anyway, back on topic. Ik ben, op foto, toch wat minder fan van de coupé. Ik realiseerde me laatst, in een babbel met een collega, dat de MX-5 ND de "Italiaan" is van de twee, terwijl de 124 eigenlijk de "Amerikaan" is. Ik heb het dan over de vormgeving. Die indruk wordt met de coupé verder versterkt. Alsof ze zich met de 124 eerder op de Amerikaanse markt richten. Het ligt in ieder geval niet in lijn met, bvb, de oude Fiat Coupé (wonderschoon ontwerp van Bangle) of de Barchetta, en al evenmin met de oude 124 (al proberen ze dat in hun marketing wel zo aan te prijzen).
                                        Last edited by ; 01/09/2016, 09:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                          LOL Geert. Eerst zit je de keuze van de 1.5 te verdedigen: hij zou sportiever zijn dan de 2.0. En dan zeg je nu dat je graag ooit een 911 zou hebben. Als er een voorbeeld is van een auto waarbij ze, om op een veilige manier nog sneller te kunnen rijden en tegelijk meer comfort te bieden, een deel van de rij-ervaring hebben weggenomen (turbo, gestuurde demping, instelbare stuurrespons, instelbare gasrespons, PDK, vierwielaandrijving, meer geluidsisolatie, ...), is het de 911 wel. Je moet al naar de 911 R of GT3 gaan om iets van de "echte" (oude) 911 terug te vinden. Of naar een Singer, die heeft ondanks zijn bespoke interieur (en exterieur) nog steeds een rauw-melodieus blok aan boord. Als je een van die bedoelt kan ik je volgen, maar anders spreek je jezelf misschien een tikje tegen, dude

Anyway, back on topic. Ik ben, op foto, toch wat minder fan van de coupé. Ik realiseerde me laatst, in een babbel met een collega, dat de MX-5 ND de "Italiaan" is van de twee, terwijl de 124 eigenlijk de "Amerikaan" is. Ik heb het dan over de vormgeving. Die indruk wordt met de coupé verder versterkt. Alsof ze zich met de 124 eerder op de Amerikaanse markt richten. Het ligt in ieder geval niet in lijn met, bvb, de oude Fiat Coupé (wonderschoon ontwerp van Bangle) of de Barchetta, en al evenmin met de oude 124 (al proberen ze dat in hun marketing wel zo aan te prijzen).
                                          Heb ni gezegd welke 911! Ma da is bij elke nieuwe sportwagen zeker tegenwoordig? Goed voor de verkoopcijfers, aja er kunnen er meer mee rijden, omdat het mogelijk is en dan voor de veiligheid uiteraard.
                                          1.5 sportiever dan de 2.0? Heb ik dat ooit gezegd? Zijn allebei sportief, juist dat je de ene wat luier kan rijden dan de andere.

Wat de Fiat betreft, vind deze echt ni mooi, terwijl het bij de MX-5 love at first sight was.
                                          Voor mij mogen ze daar inleggen wat ze willen, zou het toch niet op mijn oprit willen.

Comment

Working...
                                          X