Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 124 Spider

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zag, een uur geleden, een witte Abarth met rode bumper inserts. Had de kap van de 595 open dus kon hem goed horen, trok goed door... Zat een Record Monza onder.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Een super tof concept. Jammer dat hij minder verkoopt dan verwacht...
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• En het doek valt over de 124 spider. No more. Fiat stopt ermee. Nooit een succesnummer geweest.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Is sowieso een niche markt, en als het origineel dan nog's goedkoper én beter is dan de "namaak", dan is de rekening snel gemaakt zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            En het doek valt over de 124 spider. No more. Fiat stopt ermee. Nooit een succesnummer geweest.
            Spijtig, vond die wel iets hebben, zag er ook wat specialer uit in vergelijking met de mx-5.
            Ik dacht trouwens dat er nog een nieuwe ging komen met hardtop.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

En het doek valt over de 124 spider. No more. Fiat stopt ermee. Nooit een succesnummer geweest.
              Echt jammer... Vond hem persoonlijk mooier dan de Mazda...

Is dan echt niet zolang in productie geweest...

Comment

• Er staan er een groot deel van te koop op tweedehands sites. Bijna niet nieuw verkocht, en dan terug te vinden op de tweedehandsmarkt. Is meestal geen goed teken.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Ik zou er nog snel eentje willen gaan halen, gaat een zeldzaam autootje blijven en ik vind hem wel leuk (maar zo zijn er wel meer)

Comment

• Nooit echt mooi gevonden, maar langs de andere kant wel jammer, hoe meer merken zoiets kunnen aanbieden hoe meer keuze natuurlijk.

Comment

• 'k Vind het wel nog een aangename verschijning. Ik zou eens met eentje willen rijden om het verschil te ervaren met een MX-5.

Comment

Is niet de reden, ze willen de CO2 boete naar beneden door hem niet meer in productie te houden.

Vandaag nog met de verkoper van een Fiat/Alfa/Jeep garage over gehad. Ze zitten bij FCA een beetje met de handen in het haar. Zeker op de JEEP afdeling .

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Maar desondanks het CO2 verhaal, blijft het een commerciële fail.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Spijtig, vond die wel iets hebben, zag er ook wat specialer uit in vergelijking met de mx-5.
                            Ik dacht trouwens dat er nog een nieuwe ging komen met hardtop.
                            Dat is een abarth.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Die zal ook wel afgevoerd worden he?
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Het is blijkbaar niet alleen de Fiat 124 waar ze mee stoppen
                                Deze 15 automodellen zien we nooit meer terug in europa

Comment

• Van niet alle modellen vind ik het jammer dat ze verdwijnen.
                                  Maar het betekent toch een verschraling qua soort modellen.
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• en er is nu al zo weinig keuze in leuke moderne meuk

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                      X