Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S90 en V90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ben precies de enige die de achterkant knap vind.
    Ik vind de voorkant minder, net zoals bij de xc90 (al valt het in real-life wel mee)

Interieur Is ook pure klasse,

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Toch goed bezig daar.En nu dat P1800 concept eens uitwerken,alleen het mag wat dichter bij de vroegere P aanleunen!

Comment

Zeer knap die nieuwe S90, ik ben fan.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

die achterkant begrijp ik niet ... Doet idd denken aan dat Skoda superbmisbaksel, net een bakvis.
          Ik wens hen zeer veel succes om het hiermee op te nemen tegen bvb een BMW 5 ... Ik hoef zelfs geen fractie van een seconde te twijfelen.

Comment

lijkt mij toch een pak groter en statiger dan een 5 te zijn, zo op het eerste zicht...
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

'statiger'? Lelijker alleszins wel ja :-)
              ieder zijn smaak, maar als ik bovenstaande reacties lees, ben ik niet alleen die de achterkant maar niks vind. Of dat dan zo slim is van Volvo om persé wat "aparts" te maken? Ik weet het niet ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                die achterkant begrijp ik niet ... Doet idd denken aan dat Skoda superbmisbaksel, net een bakvis.
                Ik wens hen zeer veel succes om het hiermee op te nemen tegen bvb een BMW 5 ... Ik hoef zelfs geen fractie van een seconde te twijfelen.
                Ik ook niet, direct de Volvo!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

ik snap het ook niet... geen verkeerde auto maar als ze in de prijsklasse van de E, 5 en A6 willen meedoen zijn ze kansloos.
                  misschien tegen een insignia, C5, passat, ...
                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    ik snap het ook niet... geen verkeerde auto maar als ze in de prijsklasse van de E, 5 en A6 willen meedoen zijn ze kansloos.
                    Ja want een XC90 is ook altijd al kansloos geweest tegen de premium SUV's?
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

wat heeft de XC90 hier nu mee temaken?
                      en vooral, bekijk de competitie eens in dat segment. andere situatie
                      lets have some more member berries

Comment

niet zo buiten be, in nl (kleine markt, maar ruimedenkende gemeenschap) is volvo top, in de rest van de wereld spelen ze hun uniek (naast benz) veiligheidsimago uit

tesla doet dat elektrisch

Comment

Volvo prijzen beginnen helaas ook premium te worden
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            niet zo buiten be, in nl (kleine markt, maar ruimedenkende gemeenschap) is volvo top, in de rest van de wereld spelen ze hun uniek (naast benz) veiligheidsimago uit
                            Volgens mij scoort VOlvo toch een pak hoger op de veiligheidsschaal dan Mercedes, is volgens mij ook hun USP, waardoor ze zelfs verouderde karren kunnen verkopen. Met deze nieuwe S90 gaat dat verkopen een pak vlotter lukken denk ik.
                            BMW 420dA : >>>

Comment

Ik heb zwart op wit gelezen (voor de voorstelling van de XC90 via een intern schrijven) dat Volvo bij de premium merken wil behoren. Logisch gevolg is natuurlijk dat ze kwalitatief een klein tandje moesten bijsteken en een scheefgetrokken veelvoud aan €€€ zouden vragen uiteraard.
                              Niets mis mee, want de mensen willen graag wat meer betalen voor kwaliteit.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                Ja want een XC90 is ook altijd al kansloos geweest tegen de premium SUV's?
                                wat heeft de XC90 hier nu mee temaken?
                                en vooral, bekijk de competitie eens in dat segment. andere situatie
                                XC90 was één van de meest verkochte Suvver in zijn segment....
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Euhm, deze S90 zit toch duidelijk wel een klasse hoger dan een insignia, C5 of Passat.
                                  Ik vind hem er in ieder geval prachtig uit zien! Alleen van de achterkant ben ik nog niet helemaal overtuigd. Op de foto's afgaande zou ik zeggen: nee, maar als ik dan de video van Autoweek bekijk ziet die er toch nog best oke uit. Ben vooral ook benieuwd naar de nieuwe v90!

Comment

Onderschat het aantal mensen niet dat omwille van imagoredenen geen Duitser wil maar hun imago wel belangrijk genoeg achten om voor een even dure Volvo te kiezen
                                    die dan misschien niet beter is maar wel de 'juiste' uitstraling schijnt te hebben. Kwestie van jezelf in het correcte hokje te plaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                      Onderschat het aantal mensen niet dat omwille van imagoredenen geen Duitser wil maar hun imago wel belangrijk genoeg achten om voor een even dure Volvo te kiezen
                                      die dan misschien niet beter is maar wel de 'juiste' uitstraling schijnt te hebben. Kwestie van jezelf in het correcte hokje te plaatsen.
                                      Haha, so true...
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Haha, so true...
                                        Om die reden de Jaguar XF..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                                          Om die reden de Jaguar XF..
                                          Ook een goeike! 👍🏼

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

Working...
                                          X