De achterkant is idd speciaal,maar ik kijk vooral uit naar de break.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo S90 en V90
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik snap het ook niet... geen verkeerde auto maar als ze in de prijsklasse van de E, 5 en A6 willen meedoen zijn ze kansloos.
misschien tegen een insignia, C5, passat, ...Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJa want een XC90 is ook altijd al kansloos geweest tegen de premium SUV's?Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwat heeft de XC90 hier nu mee temaken?
en vooral, bekijk de competitie eens in dat segment. andere situatie2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenEen XC90 moest ook concureren met de premium duitsers, dat bedoel ik. En die verkocht goed.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik snap het ook niet... geen verkeerde auto maar als ze in de prijsklasse van de E, 5 en A6 willen meedoen zijn ze kansloos.
misschien tegen een insignia, C5, passat, ...BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDat is echt heel kort door de bocht.....De duitse 3 zijn echt niet wat ze pretenderen te zijn hoor. Als ze nieuw zijn lijkt alles mss echt topklasse maar als de kmstand en de jaren doorwegen worden de garagerekeningen en het imago toch echt niet meer zo topklasse....en dan doet een Volvo of een bvb Lexus,Jaguar,Honda,....het echt wel beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenEvenzeer kort door de bocht, waarop is jouw uitspraak gebaseerd? Mijn bmw 520d f10 heeft nu 125.000 km en is 4,5j, nog even perfect als de eerste dag, en naast gewoon onderhoud absoluut geen kosten. Ik deed onlangs een testrit met een volvo xc60, wagen was ongeveer een jaar oud en 20.000km, het leder had al duidelijk afgezien bijvoorbeeld ... Op mijn bmw nog steeds als nieuw ... Jaguar proefrit nieuwe xf , zat al een ferme kraak in het dashboard. Lexus geloof ik wel in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenTypische BMW rijder,denken dat ze het beste hebben......pfffffff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDat is echt heel kort door de bocht.....De duitse 3 zijn echt niet wat ze pretenderen te zijn hoor. Als ze nieuw zijn lijkt alles mss echt topklasse maar als de kmstand en de jaren doorwegen worden de garagerekeningen en het imago toch echt niet meer zo topklasse....en dan doet een Volvo of een bvb Lexus,Jaguar,Honda,....het echt wel beterPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenTypische BMW rijder,denken dat ze het beste hebben......pfffffff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenIk vertel feiten, geen emoties. Gaat dus niet over denken, maar zijn.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenLaat me niet lachen,iedereen kent de echte BMW rijder.....en dat zijn ook feiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenIk vertel feiten, geen emoties. Gaat dus niet over denken, maar zijn.
Niet specifiek op u bedoeld nu, maar wel om het in perspectief te plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWe kennen ook allemaal de echte BMW bashers.
Dat is wat me enorm ergert aan vele BMW rijders. Zijn vele andere merken die minstens even goed zijn,is gewoon goesting van smaak he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenIk zeker niet,hou enorm van BMW,zelf 10 tal jaar met gereden. Mij gaat het erom dat er veel bijzitten met de mentaliteit,van ' ik ben het' of ' ik heb de beste'.
Dat is wat me enorm ergert aan vele BMW rijders. Zijn vele andere merken die minstens even goed zijn,is gewoon goesting van smaak he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenVat dit niet verkeerd op. Maar één ervaring zegt niet veel. Er worden van sommige modellen tot miljoenen wagens verkocht. Het zou maar heel vreemd zijn moest er van een model alle auto's problemen hebben. Of andersom, nooit problemen hebben.
Niet specifiek op u bedoeld nu, maar wel om het in perspectief te plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenLaat me niet lachen,iedereen kent de echte BMW rijder.....en dat zijn ook feiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten"iedereen kent de echte BMW-rijder" Zucht ... Dat je 50j moet zijn om zo'n uitspraak te doen begrijp ik niet. Mocht iedereen zo kortzichtig zijn, zou 't nogal proper zijn. Ik erger me even hard aan wat jij wshl als de "echte en typische BMW-rijder " catalogeert. Gelukkig zijn er ook echte en typische BMW-rijders in positieve zin. Iedereen gaat af op zijn ervaringen en voorkeuren, tot nader order is dat hier nog niet verboden.
Comment
Comment