Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S90 en V90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Echt een pracht van een wagen met helaas een prachtig prijskaartje denk ik.
        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
        S40 2.0D 136pk 2004
        S40 1.8i 1996

Comment

• Super mooi, mooiste in zijn klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
            Echt een pracht van een wagen met helaas een prachtig prijskaartje denk ik.
            Die kan toch niet enorm veel duurder zijn dan een XC60 (misschien nu wel gezien de leeftijd van het model), maar moet in de buirt van een vergelijkbare 5 of A6 liggen.
            Volvo zit normaal wel een paar procent onder die modellen, anders kunnen ze de leasemarkt vergeten.

Comment

• Prachtige kar. Hoe meer foto's ik zie, hoe mooier hij wordt. Ik zou alleen iets andere kleuren nemen binnen en buiten.

Als daar nu nog eens een echte R-versie van gebouwd zou worden...

Comment

• Vind dit echt geen auto voor een R versie, eerder een super de luxe versie.
                Dit is voor mij een design auto, met nadruk op mooie materialen, ergonomie en comfort.

Comment

• Zwaar fan van dit! Mooier dan de s versie

Comment

• Comment

• Comment

• Àuto mag gezien worden en interieur is er enkele klasses op vooruit gegaan !
                        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                        S40 2.0D 136pk 2004
                        S40 1.8i 1996

Comment

• oh dit is vet :o Heel benieuwd naar hem eens irl te bekijken.
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• De langgestrekte zijlijn doet aan de Passat denken.
                            Maar Volvo toont hier dus hoe je met zo'n lijn een werkelijk mooie wagen van maakt.

Comment

• Wat een slee !
                              freude am fahren

Comment

• Ik was zwaar onder de indruk gisteren...... Al heeft deze keer de berline toch mijn voorkeur.

Comment

• Waarom gisteren? Heb je de auto al gezien live?

Ik weet niet of er iemand naar Geneve gaat, en deze eens gaat bekijken.
                                  Ik zou willen weten of deze qua beenruimte achterin beter scoort dan een BMW 5 of A6.
                                  Wie is ook >1.9m en wil eens proberen achter zichzelf te gaan zitten in deze auto. (dat is mijn test...)

Comment

• Echt zeer knappe break.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                      Waarom gisteren? Heb je de auto al gezien live?

Ik weet niet of er iemand naar Geneve gaat, en deze eens gaat bekijken.
                                      Ik zou willen weten of deze qua beenruimte achterin beter scoort dan een BMW 5 of A6.
                                      Wie is ook >1.9m en wil eens proberen achter zichzelf te gaan zitten in deze auto. (dat is mijn test...)
                                      Ik ben gisteren idd naar Geneve over en weer gevlogen........ ruimte genoeg in ons slagschip!!!

Comment

• Gisteren eindelijk irl gezien...... Wat een kar seg..... nondeju.... Ik vond hem vetter dan de V90!!

Comment

Working...
                                        X