Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S90 en V90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• i want!!!

Comment

• Ik mag hem zaterdag vanbinnen en vanbuiten bewonderen, kijk er al naar uit.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Gisteren de s90 in het echt kunnen bewonderen vanbinnen, vanbuiten, ... Ik ben onder de indruk. Ik wil er zelfs eentje. Prachtige wagen, zeer mooi afgewerkt!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          Gisteren de s90 in het echt kunnen bewonderen vanbinnen, vanbuiten, ... Ik ben onder de indruk. Ik wil er zelfs eentje. Prachtige wagen, zeer mooi afgewerkt!
          Insight studio's Londerzeel ? En erin plaats kunnen nemen? Mijn voorkeur gaat meer uit naar de V90 of de nieuwe Xc60 die volgende jaar wordt gepresenteerd !
          NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
          S40 2.0D 136pk 2004
          S40 1.8i 1996

Comment

• Klopt. En inderdaad, er in gezeten, met alles kunnen prutsen en spelen. De 19 luidsprekers van de Bower&Wilkins kunnen testen, is wel ferm de moeite. Al miste ik de warme klank van m'n B&W's thuis, maar heb niet alles in detail kunnen uitpluizen, die interface bevat zo veel ....
            Er stonden er twee.

meer foto's mag ik niet zetten want maar max 3 foto's per post en voor meer posts ben ik te lui vandaag

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Nu loop je achter Bompa, die 3 post regel is al een tijdje verleden tijd.

Comment

• Jaren zo gewoon geweest dat ik het vermoedelijk niet geloofde toen ik het las

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• en omdat je teveel op andere fora vertoeft
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

• het is een prachtige wagen, speciaal design en ja, het is een beetje "you like it or you hate it " maar ik ben er fan van !

XC90 2.4 D 225pk 2006
                    S40 2.0D 136pk 2004
                    S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                      het is een prachtige wagen, speciaal design en ja, het is een beetje "you like it or you hate it " maar ik ben er fan van !
                      Jammer dat mijn vrouw voor een SUV heeft gekozen als firmawagen, maar hier zag ik me wel in rondkarren. Zo een slee. Jammer genoeg valt de V70 weg, want de V90 is qua prijs toch ietwat (veel ) hoger gepositioneerd. Mijn oude V70 kostte quasi Full option 53K. Daar heb je tegenwoordig met moeite een kale V90 voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                        en omdat je teveel op andere fora vertoeft
                        Niks mis mee!

Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
                        Jammer dat mijn vrouw voor een SUV heeft gekozen als firmawagen, maar hier zag ik me wel in rondkarren. Zo een slee. Jammer genoeg valt de V70 weg, want de V90 is qua prijs toch ietwat (veel ) hoger gepositioneerd. Mijn oude V70 kostte quasi Full option 53K. Daar heb je tegenwoordig met moeite een kale V90 voor.
                        nee toch?
                        basis S90 kost 38 000 eur; basis V90 zal niet veel meer zijn.
                        Last edited by Bompa; 14/03/2016, 23:53.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                          Niks mis mee!

nee toch?
                          basis S90 kost 38 000 eur; basis V90 zal niet veel meer zijn.
                          Volgens de Duitse configurator begint een S90 aan €42750 en een V90 aan €45800?

Comment

• op de BE configurator begint de S90 bij 37.850

Comment

• En dat is ook de prijs die in mijn brochure staat.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Nu te configureren op www.volvocars.be

Comment

• Gisteren eens uitgeprobeerd, inscription versie liep al vlug op tot tegen de 60K !

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                  S40 2.0D 136pk 2004
                                  S40 1.8i 1996

Comment

• 54000 voor een D4 momentum AWD 190pk automaat. Vind ik nog schappelijk.

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      54000 voor een D4 momentum AWD 190pk automaat. Vind ik nog schappelijk.

Best wel want die zijn toch zeer goed uitgerust, niet ?

Bij een A6 zit je toch ook gemakkelijk aan 60k en meer ( catalogus )
                                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                      current : BMW 330D F30

Comment

• Jammer dat de T4 automaat niet te krijgen is
                                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          54000 voor een D4 momentum AWD 190pk automaat. Vind ik nog schappelijk.

In dergelijke spec een zeer grote kanshebber als opvolger van de E van mijn vader.

Comment

Working...
                                          X