Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S90 en V90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Best wel want die zijn toch zeer goed uitgerust, niet ?

Bij een A6 zit je toch ook gemakkelijk aan 60k en meer ( catalogus )
    Ik vraag mij toch hoeveel mensen zoveel geld 'over' hebben voor een auto. Ik alvast niet.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

• Elk zijn budget zeker? Ik kijk altijd naar max tegen de 40k mijn ouders rond de 50k en mijn pa zijn broer tegen de 120k

Comment

• Gisteren de S90 gezien in real life, t ziet er alleszins een statige limo uit.
        De versie die er stond was top of the bill (85K) en was helemaal uitgevoerd in een combinatie zoals ik hem ook zou nemen.....maar om 1 of andere reden deed het me niets...niet aan de buitenkant, niet aan de binnenkant (hier en daar storende details)
        Nochtans altijd een zwak gehad voor Volvo (hoewel nog maar 1 keer effectief gekocht te hebben)....t zal misschien nog komen
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Net even gekeken, maar enkel de D4 manueel is interessant als leasebak in vele bedrijven omwille de min 80%-regel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
            Gisteren de S90 gezien in real life, t ziet er alleszins een statige limo uit.
            De versie die er stond was top of the bill (85K) en was helemaal uitgevoerd in een combinatie zoals ik hem ook zou nemen.....maar om 1 of andere reden deed het me niets...niet aan de buitenkant, niet aan de binnenkant (hier en daar storende details)
            Nochtans altijd een zwak gehad voor Volvo (hoewel nog maar 1 keer effectief gekocht te hebben)....t zal misschien nog komen
            in londerzeel geweest dus ? veel volk ? ik kon niet, had late dienst jammer genoeg, wel spijtig dat V90 er niet stond, in Nederland stellen ze beide modellen samen voor !
            NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
            S40 2.0D 136pk 2004
            S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
              in londerzeel geweest dus ? veel volk ? ik kon niet, had late dienst jammer genoeg, wel spijtig dat V90 er niet stond, in Nederland stellen ze beide modellen samen voor !
              inderdaad
              Mja, ik weet niet hoeveel volk er uitgenodigd was, maar te zien aan het aantal glazen wijn en hapjes dat daar klaar stond kon er toch nog wel wat volk bij
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                Gisteren de S90 gezien in real life, t ziet er alleszins een statige limo uit.
                Wat was er dan storend ?

Comment

• Comment

• prachtig in dat Saville grey !!! echt mijn smaak !!!!
                    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                    S40 2.0D 136pk 2004
                    S40 1.8i 1996

Comment

• Amaai zijt maar zeker!!

Comment

• Knappe, elegante auto
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Persoonlijk, Volvo touch is grotendeels weg. Kon evengoed een BMW of Audi zijn van op de zijkant gezien.
                          Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                          Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                            Persoonlijk, Volvo touch is grotendeels weg. Kon evengoed een BMW of Audi zijn van op de zijkant gezien.
                            Volvo was voor mij altijd een degelijke,luxeuze wagen met veel veiligheid die echt on-duits was.....sinds de XC90 gaat alles (naar aanvoelen toch) meer de duitse kant uit. Spijtig. Ik hou van mijn V70 en S60!
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                              Persoonlijk, Volvo touch is grotendeels weg. Kon evengoed een BMW of Audi zijn van op de zijkant gezien.
                              Dat is juist.

Toont ook waar Volvo zich wil plaatsen, bovenaan bij de luxe premiummerken, prijzen gaan ook in die richting.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                  Volvo was voor mij altijd een degelijke,luxeuze wagen met veel veiligheid die echt on-duits was.....sinds de XC90 gaat alles (naar aanvoelen toch) meer de duitse kant uit. Spijtig. Ik hou van mijn V70 en S60!
                                  iets in mij zegt dat je contract bij volvo is afgelopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    iets in mij zegt dat je contract bij volvo is afgelopen ?

Zolang het maar geen d'Ieteren is

Comment

• Nee hoor. Nog altijd heel erg pro Volvo! Ik zou zeker voor deze gaan ipv de duurdere Duitsers.Alleen vind ik de V70 eigenzinniger. Net zoals ik van de Rover 75 hou omwille van zijn karakter
                                      edit: op dit moment voor mij een V70,voor vrouw een S60 voor moeder een V70 en voor vader een V40 in bestelling....quot erat demonstrandum
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Weet er iemand of die D3 een oudere motor is?
                                        Minder vermogen en toch meer CO2 dan de D4.
                                        Ook de automaat is slechts 6 versnellingen ipv 8.

Alvast bedankt voor de uitleg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bitman Bekijk Berichten
                                          Weet er iemand of die D3 een oudere motor is?
                                          Minder vermogen en toch meer CO2 dan de D4.
                                          Ook de automaat is slechts 6 versnellingen ipv 8.

Alvast bedankt voor de uitleg.
                                          Tlijkt grotendeels dezelfde motor te zijn. Alleen heeft de D4 een twinturbo :

Prijslijst downloaden.

Comment

Working...
                                          X