Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren de S90 gezien in real life, t ziet er alleszins een statige limo uit.
De versie die er stond was top of the bill (85K) en was helemaal uitgevoerd in een combinatie zoals ik hem ook zou nemen.....maar om 1 of andere reden deed het me niets...niet aan de buitenkant, niet aan de binnenkant (hier en daar storende details)
Nochtans altijd een zwak gehad voor Volvo (hoewel nog maar 1 keer effectief gekocht te hebben)....t zal misschien nog komen
De versie die er stond was top of the bill (85K) en was helemaal uitgevoerd in een combinatie zoals ik hem ook zou nemen.....maar om 1 of andere reden deed het me niets...niet aan de buitenkant, niet aan de binnenkant (hier en daar storende details)
Nochtans altijd een zwak gehad voor Volvo (hoewel nog maar 1 keer effectief gekocht te hebben)....t zal misschien nog komen
in londerzeel geweest dus ? veel volk ? ik kon niet, had late dienst jammer genoeg, wel spijtig dat V90 er niet stond, in Nederland stellen ze beide modellen samen voor !
in londerzeel geweest dus ? veel volk ? ik kon niet, had late dienst jammer genoeg, wel spijtig dat V90 er niet stond, in Nederland stellen ze beide modellen samen voor !
inderdaad
Mja, ik weet niet hoeveel volk er uitgenodigd was, maar te zien aan het aantal glazen wijn en hapjes dat daar klaar stond kon er toch nog wel wat volk bij
Persoonlijk, Volvo touch is grotendeels weg. Kon evengoed een BMW of Audi zijn van op de zijkant gezien.
Volvo was voor mij altijd een degelijke,luxeuze wagen met veel veiligheid die echt on-duits was.....sinds de XC90 gaat alles (naar aanvoelen toch) meer de duitse kant uit. Spijtig. Ik hou van mijn V70 en S60!
Volvo was voor mij altijd een degelijke,luxeuze wagen met veel veiligheid die echt on-duits was.....sinds de XC90 gaat alles (naar aanvoelen toch) meer de duitse kant uit. Spijtig. Ik hou van mijn V70 en S60!
iets in mij zegt dat je contract bij volvo is afgelopen ?
Nee hoor. Nog altijd heel erg pro Volvo! Ik zou zeker voor deze gaan ipv de duurdere Duitsers.Alleen vind ik de V70 eigenzinniger. Net zoals ik van de Rover 75 hou omwille van zijn karakter
edit: op dit moment voor mij een V70,voor vrouw een S60 voor moeder een V70 en voor vader een V40 in bestelling....quot erat demonstrandum
Comment