volvo mag wel eens beginnen werk maken van een deftig logo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo S90 en V90
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Nu nog te weten komen of er veel verschil is tussen die 6- en 8-gear automaat.
Ik hoorde dat je ze kan testen vanaf November.
Tot nu toe nog niet veel reviews van de S90 gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtenwat is er mis met dat logo ? Het stelt een schild + speer van een viking voor.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendat logo in de grill trekt op geen kloten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenEn een ster wel? Even droog he. Enkel alfa heeft een mooi logo.
ik vind de ster wel 1 van de mooiste logo's. De nieuwe renault neus zien er ook nice uitlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenWaanzinnig resultaat, zelfs de venster blijft heel...
Eergisteren op de ring rond Roeselare mijn allereerste zien rijden ( op Z platen, wrschlijk eentje van de Volvo dealer daar ) , een behoorlijke slee met een heel knappe neus , die achterkant echter daar krijg ik spontaan braakneigingen van… is dit echt het beste wat ze bij Volvo uit hun mouw kunnen schudden… zo’n knappe neus en dan zo’n achterste daar aan kleven…. Hopelijk is de break versie mooier, als ik eens van merk wil veranderen zou deze toch een mooi alternatief kunnen zijn…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenWaanzinnig resultaat, zelfs de venster blijft heel...BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDa’s idd vrij indrukwekkend te noemen !
Eergisteren op de ring rond Roeselare mijn allereerste zien rijden ( op Z platen, wrschlijk eentje van de Volvo dealer daar ) , een behoorlijke slee met een heel knappe neus , die achterkant echter daar krijg ik spontaan braakneigingen van… is dit echt het beste wat ze bij Volvo uit hun mouw kunnen schudden… zo’n knappe neus en dan zo’n achterste daar aan kleven…. Hopelijk is de break versie mooier, als ik eens van merk wil veranderen zou deze toch een mooi alternatief kunnen zijn…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenEn verwijzing naar de rollagers die ze maakten.Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja oke, maar das meer het woord...ofni, ik wentel
symbool van ijzer en een ronde lager in elkaar gecombineerd; of da's toch hetgene ze er nadien van gemaakt hebben.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment