Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S90 en V90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De eerste die hier een verslagje van een testrit post betaal ik een pint.
    Ze moeten nu toch overal in de showrooms staan zeker.
    Mag er dan echt nog niet mee gereden worden?

Comment

• Heb zojuist een uitnodiging gekregen om naar een event te gaan. Kleding is coctailstijl Eric van Looy zou er ook zijn. Avant premiere voorstelling van de S90 dus.

Comment

• Hier ook al uitnodiging van Automobilia ontvangen.
        Ondertussen rijden ze hier wel al rond in de streek, al enkele gezien.
        Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
        Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
        Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
        Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
          Hier ook al uitnodiging van Automobilia ontvangen.
          Ondertussen rijden ze hier wel al rond in de streek, al enkele gezien.
          Heb er nog maar enkel ingezeten en het interieur vind ik echt af .
          Als de v90 xc zal uitkomen in hybrideversie....

Comment

• Ik zou dolgraag eens een baismodel zien. Om te evalueren of het interieur even wow is.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              Ik zou dolgraag eens een baismodel zien. Om te evalueren of het interieur even wow is.
              Ja, tegenwoordig moet alles een 'wow'-gevoel geven...

Comment

• Ja dat moet. Heb bij mijn vrouw nog elke dag een wow gevoel. Gelukkig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                  Ja, tegenwoordig moet alles een 'wow'-gevoel geven...
                  Mag ik vragen wat bovenstaande Urbanusfiguur wil bedoelen?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    Mag ik vragen wat bovenstaande Urbanusfiguur wil bedoelen?
                    Awel hee... zet uwe TV eens aan...
                    in alle kookprogramma's moet het eten een 'wow' gevoel geven, een bed and breakfast dient bij het binnenkomen een 'wow' gevoel te geven... enz...
                    Sinds Peter Goossens dit gezegde heeft gelanceerd in één of ander 'Mijn Restaurant'-aflevering krijgt iedereen bij alles en nog wat al dan niet een 'wow' gevoel.
                    Bij deze dus ook bij een auto.

P.S.: wat bedoelt gij met Urbanusfiguur?

Comment

• Logisch. En wow-gevoel doet de portemonnee openen.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Ik vind dat eigenlijk wel straf... Sinds 2002 heb ik 7 nieuwe Renaults gehad. Nooit werd ik uitgenodigd op één of ander evenement alhoewel die bij de lancering van een nieuw model georganiseerd werden.
                        Nu vraag ik een offerte bij Volvo en word ik direct uitgenodigd op een mooi evenement. Ben beetje teleurgesteld in Renault (dealer) hierin. Niet dat ik naar die feestjes moet gaan (ik zou wellicht toch niet gaan wegens te druk), maar het geeft wel een gevoel van erkenning als klant. Daar heeft vooral de dealer een steek laten vallen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Ik vind dat eigenlijk wel straf... Sinds 2002 heb ik 7 nieuwe Renaults gehad. Nooit werd ik uitgenodigd op één of ander evenement alhoewel die bij de lancering van een nieuw model georganiseerd werden.
                          Nu vraag ik een offerte bij Volvo en word ik direct uitgenodigd op een mooi evenement. Ben beetje teleurgesteld in Renault (dealer) hierin. Niet dat ik naar die feestjes moet gaan (ik zou wellicht toch niet gaan wegens te druk), maar het geeft wel een gevoel van erkenning als klant. Daar heeft vooral de dealer een steek laten vallen...
                          volvo offerte? gaat de 7 al buiten?
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Neenee, dat niet. De offerte die ik vroeg was twee maand geleden toen ik nog rondkeek. Maar door één of andere reden heb ik pas drie weken later een offerte gekregen.
                            De verkoper belde me en vroeg of de offerte toegekomen was. Heb hem geantwoord dat dit wel rijkelijk laat was en dat ik intussen gekocht had. Misschien hierdoor toch nog die uitnodiging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Ik vind dat eigenlijk wel straf... Sinds 2002 heb ik 7 nieuwe Renaults gehad. Nooit werd ik uitgenodigd op één of ander evenement alhoewel die bij de lancering van een nieuw model georganiseerd werden.
                              Ik heb de voorbije maanden 2 uitnodigingen voor een evenement met gratis film ontvangen van Renault. Evenals van Mercedes overigens... zat je 15 jaar bij de verkeerde dealer...

Comment

• Ja, ik denk het. Vind het bizar eigenlijk want is grote dealer.

Comment

11de quote en ge weet het.

Comment

Awel hee... zet uwe TV eens aan...
                                    in alle kookprogramma's moet het eten een 'wow' gevoel geven, een bed and breakfast dient bij het binnenkomen een 'wow' gevoel te geven... enz...
                                    Sinds Peter Goossens dit gezegde heeft gelanceerd in één of ander 'Mijn Restaurant'-aflevering krijgt iedereen bij alles en nog wat al dan niet een 'wow' gevoel.
                                    Bij deze dus ook bij een auto.

Ik heb lak aan TV, heb leukere dingen te doen, bijgevolg wist ik dat niet. Maar het is voldoende om het nooit meer te gebruiken
                                    Had het gewoon gebruikt uit mezelf, 10j geleden ging ik net hetzelfde gezegd hebben.

Maurice P.P. leek me de afkorting van Maurice, Potteke Pis (... potte kak, almanak. Copyright Urbanus). Maar helaas ....
                                    (is van de periode dat ik wél nog naar tv keek, héééééél lang geleden dus )
                                    Sorry dat je vanaf heden op dit forum als Maurice Potteke Pis door het leven zal gaan

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten

Voila!
                                      De jongere generatie zal dat misschien niet kennen.....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik had het al lang opgemerkt lol. Misschien deed Maurice dit vrijwillig?

Comment

• Comment

Working...
                                          X