Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo S90 en V90
Collapse
X
-
cx van de s90 is 0.28, das niet goed anno 2016...ook al is het absoluut wel een mooie auto, dat getal is belangrijk
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenMercedes vind ik lijken op een Koreaan van 10-15j geleden, vooral de achterzijde vind ik niets.
tis leuk als de doos mooi is, maar de inhoud telt
Comment
-
De tijd van de achterklep die verticaal staat is voorbij.
Kijk naar die nieuwe V90 of A6, en die achterruit ligt bijna plat.
Verschil tussen berline en break wordt dan kleiner.
De E klasse blijkt goed te scoren op Cx, en daardoor ook zeer lage CO2 (109g voor de E tov 119g voor de de V90).
Dat kan een dealbreaker worden bij veel firmawagens.
Comment
-
0,28 is zeker niet slecht.
Mercedes is gewoon zeer goed als het op Cx aankomt.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
-
De auto waarvoor geen Vinex-verkeersdrempel te hoog is. Terwijl de eerste foto’s van de nieuwe V90 Cross Country al het wereldwijde web op druppelden, stond onze @casperh in Zweden te wachten tot om 17:00 het doek van een tweetal auto’s getrokken zou worden. Daaronder twee fijne stationwagens, die het beste moeten bieden van twee werelden: […]
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten4 stukjes plastiek, 4 langere veren en schokdempers.
Overbodig model voor mij, maar als het verkoopt, waarom niet.
Als de hybride uitkomt ben ik wel kandidaat voor binnen 2 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk BerichtenIk vind die toch super comfortabel rijden. Nu bijna een jaartje het huidige model in bezit en super tevreden.
Als de hybride uitkomt ben ik wel kandidaat voor binnen 2 jaar.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bitman Bekijk BerichtenHeeft er al iemand een testrit met een D3 en de 6-trapsautomaat gereden?
Hoe verhoud deze automaat zich tot bv. de ZF8 BMW automaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenlol heeft volvo nu ook een diamand grill?
Comment
-
Vanmorgen een colonne Volvo's op Zweedse plaat zien rijden waaronder 2x S90 en 2x V90 (waaronder een T6). Zijn er dat die de Belgische garagisten tijdelijk krijgen van de fabriek ter promotie ofzo?
Enige S90 tot nu toe die niet op garagekenteken stond (of nu deze Zweedse) was ene op de Faeröer, nog voor de auto officieel voorgesteld was in België. Dikke spot toen.
Comment
Comment