Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S90 en V90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• oei, zat ik er fameus naast

Comment

• Heb een grijze V90 op de Brusselse ring zien rijden twee dagen geleden. Ik ben stukken meer fan dan ik was van de recente V70.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        Rutten heeft die al een tijd, ik vind het r design er iets teveel aan.
        Is geen R-design, wel een V90 Cross Country

Comment

• De Volvo dealer in Kortrijk heeft ook een V90 staan voor de moment, een zwarte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
            Is geen R-design, wel een V90 Cross Country
            Is een witte s90 met rdesign die ik al een paar keer gezien bheb in Diest.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              V90 D4 automaat met een klets opties. +70k.
              Als ze met deze gaan moeten klanten afsnoepen van de Duitse 3 dan gaan ze allesinds stevige kortingen moeten gaan geven... voor de fun eens een V90 D4 met 190pk en automaat geconfigureerd met in de mate van het mogelijke ietwat dezelfde uitrusting als m'n huidige A6 3l V6tdi... ik kom zo ongeveer een kleine 10k duurder uit... voor een 4 cilinder dieselstoof dan nog... De enige reden waarom ik deze zou nemen is omdat het eens iets anders zou zijn maar dan zou ik toch nog even heel hard moeten nadenken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Als ze met deze gaan moeten klanten afsnoepen van de Duitse 3 dan gaan ze allesinds stevige kortingen moeten gaan geven... voor de fun eens een V90 D4 met 190pk en automaat geconfigureerd met in de mate van het mogelijke ietwat dezelfde uitrusting als m'n huidige A6 3l V6tdi... ik kom zo ongeveer een kleine 10k duurder uit... voor een 4 cilinder dieselstoof dan nog... De enige reden waarom ik deze zou nemen is omdat het eens iets anders zou zijn maar dan zou ik toch nog even heel hard moeten nadenken...
                Leaseprijzen vallen ook tegen

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Zou momenteel verbeterd moeten zijn....... restwaardes waren nog gebaseerd op S80/V70

Comment

• Ik heb een paar weken geleden al eens een simulatie gedaan op directlease.be.
                    Een V90 D4 inscription was toch beter uit te rusten dan een 520d of A6 2.0 TDI.

Zal wel van de leasemaatschappij af hangen.

Feit is dat bij de V90 er nog geen voordelig businesspakket is, terwij je dat wel hebt op de 5 of de A6.
                    Als de eerste verkoopssuccessen van de V90 voorbij zijn, en de leveringstermijn begint te verkorten zullen ze daar wel mee af komen, en dan wordt deze nog aantrekkelijker.
                    Als Volvo zich niet onder de 5 positioneert, dan verkopen ze gewoon te weinig.

Ideaal moment zal binnen ca 1.5-2 jaar zijn. De 5 touring is dan nog redelijk nieuw, en de A6 wordt dan gelanceerd.
                    Volvo zal dan wat extra korting/uitrusting moeten geven om dat te compenseren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      V90 D4 automaat met een klets opties. +70k.
                      V90 D4 handgeschakeld - momentum met enkele opties 50k
                      Deze morgen offerte laten opmaken.
                      Volgende week eens mee testrijden
                      Benzinewagens enkel automatic verkrijgbaar

Comment

• Vandaag mijn eerste V90 tegengekomen op de E34, een zwarte D5.

Wagen is in het echt volledig af! Echt prachtige, indrukwekkende wagen, en van ver herkenbaar als Volvo!

Comment

• Ferm machien! Wat ik wel raar vind is, luchtvering op de achteras. Van voor niets dan?
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Zo raar is dat toch niet? De E-Klasse Estate heeft dat bv. ook. (Weet wel niet of dit bij het nieuwe model ook nog zo is.)

Comment

• De BMW 5 reeks Touring heeft ook al enkele generaties (e61, f11) standaard automatische niveauregeling op de achteras adhv luchtbalgen. Ongeacht de belading zakken die dus niet omlaag achteraan. Dat komt het weggedrag erg ten goede en het zicht vaart er ook wel bij. Ik zou niet anders meer willen. Logisch dat Volvo dat ook aanbiedt als ze zich hoger willen positioneren in de markt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk Berichten
                                Zo raar is dat toch niet? De E-Klasse Estate heeft dat bv. ook. (Weet wel niet of dit bij het nieuwe model ook nog zo is.)
                                Ik weet dat niet, bij mij is dat dan ook rondom.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Rijtest Autoblog:

http://www.abhd.nl/video/volvo-v90/

P.S. :
                                  Vanaf volgend jaar wordt de Volvo S90 enkel nog in China gebouwd, in 3 versies : de S90, de S90L en de S90 Excellence.
                                  De V90 en XC90 zal men in Zweden blijven produceren.
                                  Alles van de nieuwe 40-serie in Gent (S40, V40, XC40).
                                  Last edited by joodoo; 03/11/2016, 11:53.

Comment

• Zelfs mijn BMW 525d Touring !van 2001 was al standaard voorzien van luchtvering op de achteras !!! Nadien nog steeds standaard op de E61, F11 en nu weer op de G31 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                      Vanaf volgend jaar wordt de Volvo S90 enkel nog in China gebouwd, in 3 versies : de S90, de S90L en de S90 Excellence.
                                      De V90 en XC90 zal men in Zweden blijven produceren.
                                      Alles van de nieuwe 40-serie in Gent (S40, V40, XC40).
                                      Voor zolang het nog zal duren....
                                      In het beste geval blijft Volvo Gent nog een paar jaar open.
                                      De auto-assemblage heeft in België reeds lang geen toekomst meer.
                                      Dat wist men bij Renault 20 jaar geleden al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                        Ik heb een paar weken geleden al eens een simulatie gedaan op directlease.be.
                                        Een V90 D4 inscription was toch beter uit te rusten dan een 520d of A6 2.0 TDI.

Zal wel van de leasemaatschappij af hangen.

Feit is dat bij de V90 er nog geen voordelig businesspakket is, terwij je dat wel hebt op de 5 of de A6.
                                        Als de eerste verkoopssuccessen van de V90 voorbij zijn, en de leveringstermijn begint te verkorten zullen ze daar wel mee af komen, en dan wordt deze nog aantrekkelijker.
                                        Als Volvo zich niet onder de 5 positioneert, dan verkopen ze gewoon te weinig.

Ideaal moment zal binnen ca 1.5-2 jaar zijn. De 5 touring is dan nog redelijk nieuw, en de A6 wordt dan gelanceerd.
                                        Volvo zal dan wat extra korting/uitrusting moeten geven om dat te compenseren.
                                        Straf, bij ons Is het van interessant naar minder Mercedes E, nieuwe BMW 5 (en al helemaal de break van vorig model), audi a6 en dan pas de volvo s/v90

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                          Ik weet dat niet, bij mij is dat dan ook rondom.
                                          Optie bij Mercedes, achteraan standaard op break. Zal BMW wel zelfde zijn.

Comment

Working...
                                          X