Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor zolang het nog zal duren....
In het beste geval blijft Volvo Gent nog een paar jaar open.
De auto-assemblage heeft in België reeds lang geen toekomst meer.
Dat wist men bij Renault 20 jaar geleden al.
maar waarom die twijfels,de fabriek wordt voorzien voor de CMA modellen voor de Europese markt....dat is pas een verzekering. De SPA modellen (XC,S,V60 en XC90 en V90) gaan net als een toekomstige e wagen in zweden en de S90 in China gezien de grote vraag aldaar. Toch niets fout mee? BMW en MB produceren zelfs in Afrika en daar kraait geen haan naar
Deze middag de V90 eens in 't echt gaan bekijken bij mijn dealer. Is toch mooie station wagon en wat me terug opviel is dat volvo toch op vlak van afwerking en niveau serieuze stappen vooruit heeft gezet. Het was wel een inscription uitvoering maar toch ... Nu is het uitkijken naar de Xc60 in voorjaar 2017...
Straf, bij ons Is het van interessant naar minder Mercedes E, nieuwe BMW 5 (en al helemaal de break van vorig model), audi a6 en dan pas de volvo s/v90
Sent from my D5803 using Tapatalk
Wil je zeggen dat een E goedkoper is in leasing dan een V90?
Welke leasemaatschappij?
Het zou me verwonderen dat die er niet staat.
Maar kom, wat is het verschil?
Vering 5cm omhoog, en dan wat plastiek bijplakken.
Interieur is 100% identiek.
Dit jaar nog wel blijkbaar, alhoewel ik betwijfel of het aanbod ruim zal zijn.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Het zou me verwonderen dat die er niet staat.
Maar kom, wat is het verschil?
Vering 5cm omhoog, en dan wat plastiek bijplakken.
Interieur is 100% identiek.
Op de FB-pagina van Volvo Belux staat dat ie deze maand in avant-premiére te bezichtigen is op afspraak. Ik vermoed dus dat hij in één of andere closed room staat. Ga binnenkort eens contact opnemen met onze dealer.
"Volvo doet niet zoveel autosalons meer, eigenlijk was Brussel ook niet voorzien. Maar omdat dat jaarlijkse autofeest van een zodanig groot commercieel belang is voor de Belgische invoerder, mocht hij er dus toch de nodige standruimte huren. In Göteborg catalogeren ze Brussel als een beurs (in plaats van het autosalon), op die manier kon het dan toch."
"Volvo doet niet zoveel autosalons meer, eigenlijk was Brussel ook niet voorzien. Maar omdat dat jaarlijkse autofeest van een zodanig groot commercieel belang is voor de Belgische invoerder, mocht hij er dus toch de nodige standruimte huren. In Göteborg catalogeren ze Brussel als een beurs (in plaats van het autosalon), op die manier kon het dan toch."
Is ook wel zo, in Bxl worden er effectief auto's verkocht.
Ben blij dat ze er staan, heb ze in Parijs toch gemist eigenlijk.
Over enkele weken worden de eerste superflitscamera’s geleverd aan lokale en federale politie in ons land. De NK7 werkt infrarood, je ziet dus geen flits, en kan in totaal zes rijstroken tegelijk controleren.
Comment