Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S90 en V90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de 123 break was dat achteraan al standaard in 1977

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
      Voor zolang het nog zal duren....
      In het beste geval blijft Volvo Gent nog een paar jaar open.
      De auto-assemblage heeft in België reeds lang geen toekomst meer.
      Dat wist men bij Renault 20 jaar geleden al.
      maar waarom die twijfels,de fabriek wordt voorzien voor de CMA modellen voor de Europese markt....dat is pas een verzekering. De SPA modellen (XC,S,V60 en XC90 en V90) gaan net als een toekomstige e wagen in zweden en de S90 in China gezien de grote vraag aldaar. Toch niets fout mee? BMW en MB produceren zelfs in Afrika en daar kraait geen haan naar
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Deze middag de V90 eens in 't echt gaan bekijken bij mijn dealer. Is toch mooie station wagon en wat me terug opviel is dat volvo toch op vlak van afwerking en niveau serieuze stappen vooruit heeft gezet. Het was wel een inscription uitvoering maar toch ... Nu is het uitkijken naar de Xc60 in voorjaar 2017...
        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
        S40 2.0D 136pk 2004
        S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
          Straf, bij ons Is het van interessant naar minder Mercedes E, nieuwe BMW 5 (en al helemaal de break van vorig model), audi a6 en dan pas de volvo s/v90

Sent from my D5803 using Tapatalk
          Wil je zeggen dat een E goedkoper is in leasing dan een V90?
          Welke leasemaatschappij?

Comment

• Weet er iemand of de Cross Country op het salon staat? En tegen wanneer we die bij de dealers kunnen verwachten?

Comment

• Het zou me verwonderen dat die er niet staat.
              Maar kom, wat is het verschil?
              Vering 5cm omhoog, en dan wat plastiek bijplakken.
              Interieur is 100% identiek.

Comment

• Volvo doet toch geen autosalons meer?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Volvo doet toch geen autosalons meer?

Dit jaar nog wel blijkbaar, alhoewel ik betwijfel of het aanbod ruim zal zijn.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vreemd, dan hoop ik toch de V90 te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
                      Volvo doet toch geen autosalons meer?

Waarom niet?

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

• te weinig opbrengst, wat anders ?

Comment

• Ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat de stand van Volvo in Brussel van de invoerder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                            Het zou me verwonderen dat die er niet staat.
                            Maar kom, wat is het verschil?
                            Vering 5cm omhoog, en dan wat plastiek bijplakken.
                            Interieur is 100% identiek.
                            Op de FB-pagina van Volvo Belux staat dat ie deze maand in avant-premiére te bezichtigen is op afspraak. Ik vermoed dus dat hij in één of andere closed room staat. Ga binnenkort eens contact opnemen met onze dealer.

Comment

• Van de Autowereld site betreft het vorige salon

"Volvo doet niet zoveel autosalons meer, eigenlijk was Brussel ook niet voorzien. Maar omdat dat jaarlijkse autofeest van een zodanig groot commercieel belang is voor de Belgische invoerder, mocht hij er dus toch de nodige standruimte huren. In Göteborg catalogeren ze Brussel als een beurs (in plaats van het autosalon), op die manier kon het dan toch."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Van de Autowereld site betreft het vorige salon

"Volvo doet niet zoveel autosalons meer, eigenlijk was Brussel ook niet voorzien. Maar omdat dat jaarlijkse autofeest van een zodanig groot commercieel belang is voor de Belgische invoerder, mocht hij er dus toch de nodige standruimte huren. In Göteborg catalogeren ze Brussel als een beurs (in plaats van het autosalon), op die manier kon het dan toch."
                                Is ook wel zo, in Bxl worden er effectief auto's verkocht.
                                Ben blij dat ze er staan, heb ze in Parijs toch gemist eigenlijk.

Comment

• De prijs van de V90 T8 Hybride plug-in: 72.850 EUR (Momentum uitvoering)
                                  Modeljaar 2018 - De productie start in mei
                                  Last edited by ; 20/01/2017, 20:46.

Comment

• euroncap testen

Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                                    Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ons belastingsgeld eens verstandig besteed !! Een V90 !!

Over enkele weken worden de eerste superflitscamera’s geleverd aan lokale en federale politie in ons land. De NK7 werkt infrarood, je ziet dus geen flits, en kan in totaal zes rijstroken tegelijk controleren.

NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                        S40 2.0D 136pk 2004
                                        S40 1.8i 1996

Comment

• Iemand die vanaf de buitenzijde van die flikkenkist kan afleiden welk uitrustingsniveau dat ding heeft?
                                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Working...
                                          X