Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus LC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    1800 kg, gaan ze weer dezelfde fout maken als de RC F
    BMW 6 reeks = 1800 kg
    Mercedes-Benz S coupé = 2000 kg

    Wat is dan het probleem?

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      BMW 6 reeks = 1800 kg
      Mercedes-Benz S coupé = 2000 kg

      Wat is dan het probleem?
      6 reeks is 1660 massa leeg.
      140 kg is niet niks he
      S-Klasse is en blijft een vet zwijn van 1935kg, maar heeft dan ook geen sportieve ambities.
      Maar ge moet u niet aangevallen voelen he Jef, was maar gewoon een opmerking

      Comment


      • #43
        De nieuwe BMW X4 M40i is ook een 2 ton wegend bakbeest, ik dacht dat de trent was om auto's lichter te maken maar schijn bedriegt , ze worden alleen maar zwaarder.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          De nieuwe BMW X4 M40i is ook een 2 ton wegend bakbeest, ik dacht dat de trent was om auto's lichter te maken maar schijn bedriegt , ze worden alleen maar zwaarder.
          Van waar haalt gij die 2 ton? Volgens de specs zit die op 1790 kg, da's nu niet echt 2 ton he

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            6 reeks is 1660 massa leeg.
            140 kg is niet niks he
            S-Klasse is en blijft een vet zwijn van 1935kg, maar heeft dan ook geen sportieve ambities.
            Maar ge moet u niet aangevallen voelen he Jef, was maar gewoon een opmerking
            Ik voelde mij niet aangevallen hoor, Moose Sorry als ik die indruk gaf

            Maar om dan toch efkes te muggeziften: ik haal de volgende gegevens uit de officiële BMW 6-reeks catalogus...
            640i : 1760 kg
            650i: 1870 kg
            640d: 1885 kg

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
              Van waar haalt gij die 2 ton? Volgens de specs zit die op 1790 kg, da's nu niet echt 2 ton he
              Ik weet niet wat die X4 hier ineens komt piepen. Iceman heeft een verkeerd beeld van de LC denk ik
              Maar die X4 zie ik volgens de officiële cijfers toch ook aan 1915 kg staan hoor...

              Soit, kilooke te weinig of teveel, maakt niet veel uit

              Comment


              • #47
                Is dat allemaal massa leeg die cijfers?
                Ik kijk altijd op autoweek voor gegevens. Maar als dat de officiële cijfers zijn, excuseer dan. Vraag me af waar dat er dan zo'n verschil zit tussen BMW zelf en Autoweek.
                Blijkbaar is de LC dan vrij licht te noemen

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                  Is dat allemaal massa leeg die cijfers?
                  Ik kijk altijd op autoweek voor gegevens. Maar als dat de officiële cijfers zijn, excuseer dan. Vraag me af waar dat er dan zo'n verschil zit tussen BMW zelf en Autoweek.
                  Blijkbaar is de LC dan vrij licht te noemen
                  Er zijn inderdaad soms gegevens die verschillen. Diegene die ik vernoemd heb, komen uit de modelbrochure. Bij BMW houden ze daarbij rekening met een "90% volle brandstoftank, bestuurder van 68 kg en 7 kg bagage". Dus niet volledig leeg en dat verklaart ongeveer die 100 kg verschil van onze beide bronnen.
                  Bij Lexus geven ze in Europa normaal gezien ook waardes mee die rekening houden met die Europese richtlijn, waarbij een volle brandstoftank en een bestuurder van 75 kg moet in zitten. Maar het kan zijn dat die schatting van 1.800 kg in het persbericht gemaakt is op basis van een volledig leeg pre-productiemodel, natuurlijk

                  Als jij volgend jaar zorgt voor een 650i, dan versier ik een LC 500 en dan zetten we ze samen eens op een weegschaal. Het resultaat van die meting interesseert me dan wel niet, wel een leuke rit met twee coole coupés

                  Comment


                  • #49








                    Comment


                    • #50
                      Multi Stage Hybrid Drive explained:

                      Comment


                      • #51




                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

                        Comment


                        • #52


                          Comment


                          • #53

                            Comment


                            • #54
                              Lexus LC 500 in de Lexus Experience Lounge, Knokke-Heist:















                              Last edited by jef; 18/08/2016, 12:30.

                              Comment


                              • #55
                                Knap ! De vooruitgang die Lexus gemaakt heeft wat betreft het design van hun interieurs is opvallend.

                                Comment


                                • #56
                                  Gespot op Belgische wegen, in de geburen van Luik:



                                  Comment


                                  • #57
                                    World press launch event van de Lexus LC is zopas afgelopen. Hierbij een paar eerste perstesten van de nieuwe LC 500 en LC 500h:


                                    Akio Toyoda meent het. Toyota’s grote baas is een van de grootste fans van het luxemerk uit eigen huis en met de LC 500 (als begin) wil hij het merk ook in Europa beter op de kaart zetten, lees een echte tegenstander worden voor de Duitse drievuldigheid.


















                                    Comment


                                    • #58
                                      World press launch event van de Lexus LC is zopas afgelopen. Hierbij een paar eerste perstesten van de nieuwe LC 500 en LC 500h:


                                      Akio Toyoda meent het. Toyota’s grote baas is een van de grootste fans van het luxemerk uit eigen huis en met de LC 500 (als begin) wil hij het merk ook in Europa beter op de kaart zetten, lees een echte tegenstander worden voor de Duitse drievuldigheid.


















                                      Comment


                                      • #59
                                        Wel mooi, maar zééééééér duur speelgoed!
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Epic sound
                                           

                                          Comment

                                          Working...
                                          X