Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus LC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Geen probleem, is ook nog een concept eigenlijk maar het eindresultaat gaat er toch hetzelfde uitzien

Wat een lekker ding
    Yep! En met STOFFEN dak, geen alu weklapdingconstructie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Wat een lekker ding
      Inderdaad!

Denk wel dat er hier meer van verkocht zullen worden dan van de coupe, welke je gewoon niet ziet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

Yep! En met STOFFEN dak, geen alu weklapdingconstructie
        Dat is so 90's
        Maar ik zie het ook liever.

Comment

• Dat ziet er goed uit, Lexus maakt tegenwoordig wel mooie auto's.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Van een lekker ding gesproken Is officieel ondertussen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• En nu nog hopen dat er hier wat verkocht worden

De coupe is ook echt knap, en jammer genoeg nog niet teveel gezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                En nu nog hopen dat er hier wat verkocht worden

De coupe is ook echt knap, en jammer genoeg nog niet teveel gezien...
                Van de cabrio zal je nóg minder zien, want die wordt enkel geleverd met de V8 motor, niet in hybride...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

Van de cabrio zal je nóg minder zien, want die wordt enkel geleverd met de V8 motor, niet in hybride...
                  Oei, zouden ze beter op de markt brengen met relatief kleine benzine

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• FIJNGESLEPEN

LEXUS LC LICHTER EN SCHERPER

Lexus heeft in de Verenigde Staten een modeljaarupdate doorgevoerd op de LC. Verwacht echter geen wijzigingen die een wereld van verschil maken.

Lexus voegde met de LC in 2016 een spiritueel opvolger van de SC 430 aan zijn leveringsgamma toe, al zou autoland enkele jaren moeten wachten tot de komst van een opengewerkte versie. Inmiddels staat de kalender al even op 2020, maar tijd voor een facelift is het nog niet. Wel voert Lexus een modeljaarupdate op het model door.

Lexus geeft de LC nieuwe aluminium draagstangen, holle stabilisatoren en aangepaste veren. Samen met iets aangepast lichtmetaal aan de achterzijde zorgt dat een gewichtsreductie van zo'n 22 kilo ten opzichte van de LC van het huidige modeljaar. Bovenstaande aanpassingen zorgen volgens Lexus niet alleen voor een comfortabeler weggedrag, maar samen met aangepaste electronica die de achterste dempers aansturen ook voor een directere reactie op stuurcommando's. Active Cornering Assist, een systeem dat in sportief genomen bochten de binnenste wielen iets kan afremmen, is beschikbaar.

Ook zijn er kleine wijzigingen specifiek voor de LC 500. Lexus past de software van de transmissie aan waardoor een versnelling voortaan iets langer wordt vastgehouden als het gaspedaal stevig is ingetrapt. Fijn voor de scheurneuzen onder ons. Ook wordt de transmissie van de LC 500h herzien, deze schakelt nu sneller op en terug. Het infotainmentsysteem van de LC kan voortaan ook overweg met zaken als Andoid Auto, en dat is altijd welkom. Lexus breidt zijn LC-catalogus verder uit met nieuw 20-inch lichtmetaal én twee nieuwe lakkleuren: Cadmium Orange en Nori Green Pearl. Daarbij wisselt Lexus de rode kleur leer voor een andere rode kleur (Rioja Red) en snijdt het de mogelijkheid om voor een wit lederen interieur te kiezen uit de orderboeken.

Specifieke informatie voor de Europese versie van de LC is er vooralsnog niet, maar we verwachten dat bovenstaande aanpassingen ook op 'onze LC' van toepassing zijn.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Blijft een ongelooflijk knappe wagen, zelfs na 4 jaar ziet hij er nog totaal niet verouderd uit.
                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• nog nooit 1 gezien, eigenlijk wel spijtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                            Blijft een ongelooflijk knappe wagen, zelfs na 4 jaar ziet hij er nog totaal niet verouderd uit.
                            Ik denk inderdaad ook dat dit model gewoonweg is geboren als eeuwige klassieker met een design dat nooit zal verouderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              nog nooit 1 gezien, eigenlijk wel spijtig
                              Ik heb er ooit 1 zien rijden, ze zijn inderdaad heel zeldzaam

Comment

• Ik kom deze nog steeds regelmatig tegen. Eigenaar woont hier zo’n kleine 3 km vandaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                  Ik kom deze nog steeds regelmatig tegen. Eigenaar woont hier zo’n kleine 3 km vandaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                  Die kleur

Comment

• Lexus LC 500 5.0 l V8 FULL REVIEW Coupé vs Cabriolet 2021 new Convertible - driving

Comment

• Lexus LC 500 Cabrio - Review

Comment

• Lexus LC 500 Cabrio (2020): Test

Comment

• Prachtig!

Comment

Working...
                                          X