Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 718 Boxster

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    Ik dacht dat 718 de nieuwe naam ging worden voor Boxster en Cayman, blijkt nu dat die gewoon ERBIJ komt, wat is daar feitelijk het nut van?
    Ik dacht dat dus ook dat 718 de namen Boxster en Cayman gingen vervangen, niet dus. Drukte van jewelste op die achterklep.
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
      Ik dacht dat dus ook dat 718 de namen Boxster en Cayman gingen vervangen, niet dus. Drukte van jewelste op die achterklep.
      Pure marketing, wedden dat volgend jaar er een boxster komt met een gedownside 911 6 boxer motor en de naam dan gewoon weer boxster is ? De 718 boxster wordt dan 718, zo kan porsche terug melken door een tussen prijs te vragen tussen 718 en 911, porsche is plezier maar in eerste instantie een geldmachine.

Comment

Iemand een idee wat- en/of de gangbare kortingen zijn voor een boxster?

Comment

Prachtige auto.
          Deze is nu echt wel tot maturiteit gekomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #268 Bekijk Berichten
            Iemand een idee wat- en/of de gangbare kortingen zijn voor een boxster?
            Standaard wordt 3% gegeven.
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Standaard wordt 3% gegeven.
              Bedankt.

Comment

Comment

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

hoe is die langs da smal paadje daar geraakt????

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

net buiten beeld ligt daar een schans
                      fluitje van een cent op 2 wielen
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

Je ziet ze erg weinig die nieuwe Boxsters vind ik
                        veel meer 991 dan Boxsters en Caymannen
                        2.0 JTDm

Comment

Niet moeilijk met wachttijden van meer dan een jaar tegenwoordig. Mijn cayman zal begin juni geleverd worden( besteld begin november).

Comment

GESNAPT: PORSCHE 718 BOXSTER GTS

TUSSEN S EN SPYDER

De Porsche 718 Boxster kennen we al in 'basistrim' en ook de S-versie kent al even geen geheimen meer. We wachten nog op een nieuwe GTS-versie, een auto die nu voor de lens van onze spionagefotograaf is verschenen.

Porsche gaf begin vorig jaar zowel de Cayman als de Boxster een facelift, een moment waarbij de modelnamen werden veranderd in respectievelijk 718 Cayman en 718 Boxster. Het tweetal kreeg meer dan een nieuwe naam. Porsche nam het uiterlijk van zijn kleinste duo onder handen en verving de zescilinder boxermotoren voor exemplaren met vier pitten. De basisversie is met zijn 2,0-liter grote viercilinder goed voor 300 pk, terwijl de krachtigere 718 Boxster S 350 pk uit een 2,5-liter groot blok perst. Voor de facelift kenden we de Boxster naast als 'basisversie' en als S ook als GTS (330 pk) en Spyder (375 pk). Vandaag is de GTS-versie voor de lens van onze spionagefotograaf verschenen.

Het heeft er alle schijn van dat Porsche ook de 718 Boxster GTS, hoewel de komst van een zescilinder naar de 718's toch min of meer bevestigd is, ook een viercilinder boxermotor achterin krijgt. We mikken derhalve op een variant die zo'n 20-30 pk krachtiger is dan de vierpitter in de 718 Boxster GTS, reken dus zo'n 375 pk voor de nieuwe GTS-versie. Op termijn krijgt ook de Cayman een dergelijke variant.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                              Niet moeilijk met wachttijden van meer dan een jaar tegenwoordig. Mijn cayman zal begin juni geleverd worden( besteld begin november).
                              Geleverd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                hoe is die langs da smal paadje daar geraakt????

Nieuwe optie: drift on 2 wheels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Geleverd?
                                  Ja,zeer tevreden van.

Comment

bossie Heb je enkele foto's?

Comment

Lukt niet om ze te plaatsen,bij Autominded gaat dit toch een stuk vlotter.

Comment

Pfff, dat ze toch gewoon de 3.0L uit de 911S daarin gelegd hadden. Of is dat mss toekomstmuziek voor een nieuwe GT4?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                                          Lukt niet om ze te plaatsen,bij Autominded gaat dit toch een stuk vlotter.
                                          Dat forum werkt dan ook stukken beter.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X