De Audi Q2 wordt tijdens Genève voorgesteld aan het grote publiek.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q2. (2016)
Collapse
X
-
Tja waarom niet. Zo kleine suv's zijn niet echt nodig maar op zich heb ik er niets tegen. Een jimney, terios, rav4 eerste editie allemaal niets mis mee. Dit echter zal wss 5deurs vagclone worden zonder 4x4 maar wie weet valt het nog best mee. De mazda cx-3 vind ik ook niet mis en dit zal zelfde segment zijn. Haal dat doek er mar af.
Comment
-
-
Das een q7. Lijkt Me sterk dat ze die als shuttle gebruiken als ie nog niet voorgesteld is.
Comment
-
Audi heeft zijn antwoord op de Mercedes GLA en consoorten klaar, met deze Q2, te koop vanaf de zomer. De Audi Q2 kiest voor een redelijk vernieuwende vormtaal, met brutale hoeken in de neus en een anders gekleurde C-stijl. Dat laatste is wellicht een optie, want de Duitsers kondigen aan voluit voor de personaliseringsmogelijkheden te gaan.
De Q2 staat op het MQB-platform en krijgt een breed motorenpalet, gaande van een 1.0 TFSI-driecilinder over een 1.4 tot een krachtige 2.0. Dieselen kan met de welbekende 1.6 en 2.0 TDI. Vierwielaandrijving is een optie, net als een zeventraps-DSG en adaptieve dempers.
- See more at: http://www.autowereld.be/autonieuws/....jjFphLFW.dpuf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk BerichtenQ3 - GLA - X1 zijn toch concurrenten. Is de Q2 geen concurrent voor de Mini countryman?
Dat zat ik ook te denken, blijkbaar staat hij gelijk aan de Q3.
Oogt precies ook groter dan de Q3 -> Alhoewel die foto's niks willen zeggen.
Comment
Comment