Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja waarom niet. Zo kleine suv's zijn niet echt nodig maar op zich heb ik er niets tegen. Een jimney, terios, rav4 eerste editie allemaal niets mis mee. Dit echter zal wss 5deurs vagclone worden zonder 4x4 maar wie weet valt het nog best mee. De mazda cx-3 vind ik ook niet mis en dit zal zelfde segment zijn. Haal dat doek er mar af.
Ik ben toch wel nieuwsgierig hoe dit er uit zal zien.
Verder ben ik benieuwd hoe klein hij daadwerkelijk zal zijn.
Op motorisch gebied waarschijnlijk het zelfde aanbod als de A1/S1.
Audi heeft zijn antwoord op de Mercedes GLA en consoorten klaar, met deze Q2, te koop vanaf de zomer. De Audi Q2 kiest voor een redelijk vernieuwende vormtaal, met brutale hoeken in de neus en een anders gekleurde C-stijl. Dat laatste is wellicht een optie, want de Duitsers kondigen aan voluit voor de personaliseringsmogelijkheden te gaan. De Q2 staat op het MQB-platform en krijgt een breed motorenpalet, gaande van een 1.0 TFSI-driecilinder over een 1.4 tot een krachtige 2.0. Dieselen kan met de welbekende 1.6 en 2.0 TDI. Vierwielaandrijving is een optie, net als een zeventraps-DSG en adaptieve dempers. - See more at: http://www.autowereld.be/autonieuws/....jjFphLFW.dpuf
Comment