Klopt. In 't wit dikke meevaller.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q2. (2016)
Collapse
X
-
Dat karikaturale is nu net waarom ik hem meer en meer begin te appreciëren.
Ik vind het toch een head turner in de juiste configuratie.
Over het rood, deel ik je mening. Nice in the seventies, maar nu toch niet meer.
wat ik wel jammer vind, is dat ze niet eens een mooi donkerblauw of bordeaux aanbieden op deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat karikaturale is nu net waarom ik hem meer en meer begin te appreciëren.
Ik vind het toch een head turner in de juiste configuratie.
Over het rood, deel ik je mening. Nice in the seventies, maar nu toch niet meer.
wat ik wel jammer vind, is dat ze niet eens een mooi donkerblauw of bordeaux aanbieden op deze.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
300 PK!
AUDI PRESENTEERT SQ2
Audi pakt voordat de Mondial de l'Automobile in Parijs losbarst vast een aandachtmomentje door een foto van de SQ2 de wereld in te sturen. Ook de specificaties zijn al bekend.
De vrolijke Q2 is in zijn normale vorm al een enigszins wonderlijke verschijning binnen het verder zo strakke en serieuze Audi-gamma en wordt als SQ2 nog een stukje maffer. De compacte cross-over krijgt een 2.0 TFSI met 300 pk en 400 Nm mee en levert daarmee iets minder vermogen en iets meer koppel dan de 310 pk en 380 Nm sterke S3. Het blok is in de SQ2 gekoppeld aan een zeventraps S-tronic, een automaat met dubbele koppeling dus, en drijft alle vier de wielen aan. Grappig is dat Audi in het persbericht veel nadruk legt op zuinigheid en onder meer verklaart dat het blok zichzelf in de Efficiency-stand onder de 7 km/h uitschakelt bij het uitrollen. Interessant, maar SQ2-kopers hebben vermoedelijk andere prioriteiten. Van 0 naar 100 knallen in een tijd die de opgegeven 4,8 seconden zoveel mogelijk benadert, zou daarbij kunnen horen. De topsnelheid van de snelste Q2 is begrensd op 250 km/h.
Audi beperkt zich vooralsnog tot een beeld van de voorzijde, dus over achterkant en interieur weten we vooralsnog nog niets. Reken op vier uitlaateindstukken, want dat is wat S-Audi's onderscheidt van nog snellere RS-exemplaren. De voorbumper is voorzien van grote luchtinlaten die met zwarte randen nog eens worden geaccentueerd en op het gefotografeerde exemplaar is ook de grille zwart. Op de flank prijkt een zwarte baan met daarin het woord 'Quattro'. De Audi SQ2 is zoals gezegd volgende week in Parijs voor het eerst te zien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Audi Q2 met 20 inch Barracuda velgen.
Dikke 20 inch velgen onder deze compacte mat antraciet gewrapped-te Q2 van Audi.
Met banden maat 255/30 R20 en velgen in antraciet.
Op de Essen Motor show zal deze Q2 aanwezig zijn en misschien met afgebeeld model Sabrina Doberstein.
JMS-Fahrzeugteile GmbH
Jochen Schweiker
www.JMS-Fahrzeugteile.de
Info@JMS-Fahrzeugteile.deLast edited by The Pretender; 27/10/2018, 13:44.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
Comment