hij mist nog airbumps, waarmee ik maar wil zggen dat hij mij aan de Cactus doet denken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q2. (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenhij mist nog airbumps, waarmee ik maar wil zggen dat hij mij aan de Cactus doet denkenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk denk het niet. Aan de stand van het scherm te zien (dat een beetje voorover hangt/staat net zoals bij een A3) lijkt het mij gewoon in het dashboard te kunnen verdwijnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenEG heeft gelijk, foto's liegen niet:Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk vind dit er sinds lange tijd weer beter uitzien dan de meeste andere Audi's.
De A4 is gewoon lelijk met die rare koplampen, die de Facelift A3 ook gaat krijgen.
De nieuwe A5 is ook niet hoopgevend op basis van wat ik tot nu toe gezien heb.
De A1 is het ook net niet met zijn Calimero uiterlijk, en al helemaal niet als die boog een afwijkende kleur heeft.
Q3-Q5-Q7 zijn ook redelijk mislukte auto's met die lelijke grillen.
De A6-serie en A8-serie zijn nog het meest fraai van het huidige gamma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenDat is u mening toch... Ik vind dit alleszins de mooiste q2 die heir op de pagina al is gepasseerd. Mijn wagen is ook dondergrijs, in een fel kleurtje vind ik hem een stuk minder. Smaken en kleuren
Sommige andere wagens schreeuwen dan weer om rood, geel,....
Wat mij dan weer de strot uitkomt is al die soorten felblauw tegenwoordig. Bmw met estoril, audi met dat sepangblauw. Ik vond deze kleuren mooi maar ben ze al spuugzat. Met tinten grijs en zwart e.d. zal de wagen altijd knap blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten200% mee eens... zwart of daytonagrey zijn tijdloze kleuren
Comment
-
Zou ik sowieso nooit nemen. Die nardo/zwart combo is o zoveel mooier (met andere velgen).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZou ik sowieso nooit nemen. Die nardo/zwart combo is o zoveel mooier (met andere velgen).
Bij mijn zou er altijd een Audi exclusief kleur op komen.
Verder met zekerheid een S-Line.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenEindelijk iets origineel van Audi!
Maar is dit nu de vervanger van de Q3? Want iemand die iets in deze klasse van Audi wil zal toch voor deze gaan ipv die lelijke Q3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichtenik vind de Q2 mooier dan de Q3 maar ook zie ik gelijkenissen qua exterieur met een VW Polo
Comment
-
Ik vind hem mooi maar die achterste lichtblokken vind ik echt niet passen, heeft teveel weg van een Polo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHet is de eerste Audi sinds lange tijd, die ik gelijk vanaf het eerste moment mooi vind.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment