Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q2. (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
    Eindelijk iets origineel van Audi!
    Maar is dit nu de vervanger van de Q3? Want iemand die iets in deze klasse van Audi wil zal toch voor deze gaan ipv die lelijke Q3?
    De Q2 staat op het welbekende MQB platform, terwijl de Q3 nog op het oudere PQ35 platform staat. (bekend van bv. Golf V en VI)
    Het model wordt onder de Q3 geplaatst. Hij is duidelijk een maatje kleiner maar dit heeft nagenoeg geen invloed voor de binnenruimte omdat de wielbasis exact dezelfde is als de Q3.
    We kunnen verwachten dat de opvolger van de Q3 wat zal groeien (ook in prijs) om op het niveau van bv. de BMW X1 te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      Zo een grijze als hierboven, doe maar
      Zonder blackline zou hij mooier zijn IMHO, dan zou ook al de onderste zwarte delen, in carrosserie kleur zijn.
      Een zwart panaal zou een must moeten zijn, geeft een mooi floting-roof uiterlijk.

Comment

• Pff weer zo'n nutteloze wagen... 13 in een dozijn als jet mij vraagt
        Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
        Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
        (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk Berichten
          Pff weer zo'n nutteloze wagen... 13 in een dozijn als jet mij vraagt
          Zijn de meeste auto's niet nutteloos?

Comment

• Jullie zitten op het verkeerde forum, geloof ik ;-) ;-)

Ik denk dat de verkoopscijfers straks andere taal zullen spreken.
            Dit segment is hot momenteel.

Comment

• Eentje in het wit.
              2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Jullie zitten op het verkeerde forum, geloof ik ;-) ;-)

Ik denk dat de verkoopscijfers straks andere taal zullen spreken.
                Dit segment is hot momenteel.
                Ik ben er haast zeker van.
                Jeugd, jonge moeders, business woman's, oudere koppels, enz...
                Een rechtstreekse concurrent van hem is volgende mij een Mitsubishi ASX. Als je ziet hoe die in Nederland als warme broodjes van de hand zijn gegaan.
                Pas veel later is die ASX hier een beetje populair geworden maar dat komt omdat wij Belgen enkel nog premium willen (rijden) natuurlijk.

Send from somewhere, used Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

toch wel een knappe achterkant

wss omdat ik wel fan ben van de polo en de achterkant van de prefacelift F20
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik zie die Seat/Skoda varianten beter verkopen.
                      Maar als het geen geld mag kosten zou ik in dit segment voor de Jeep Renegade gaan
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• De Q2 heeft ook head-up display.

Comment

• Comment

• Comment

• wel geen fan van de kleuren in het interieur, is met iets TE playmobil
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• In dit segment zou ik qua looks altijd voor de Opel Mokka gaan.
                                Alleen jammer dat die zo'n bagger ophanging heeft

Comment

• Een zwarte met kleinere velgen.
                                  2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten

Comment

• gisteren bekeken....... kon me niet bekoren....... Teveel Ssang Young Tivoli-stijl

Comment

• In het zwart als hier boven ziet hij er ook niet uit, dat doet complete afbreuk aan de auto.

Comment

• ​Op het Autosalon van Genève stelde Audi de nieuwe Q2 voor. De meest compacte SUV van het merk is te koop met maximaal 190pk uit een 2-liter viercilinder. Maar die motor heeft meer potentieel. Veel meer potentieel.

Comment

Working...
                                          X