Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q2. (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Verlagen moet zeker, offroad heb je niets te zoeken met een boutique SUV.

wat is dan nog het nut van zo'n wagen?
    lets have some more member berries

Comment

• Dat model heeft geen feitelijk nut. Geen hond zal daar mee gaan offroaden. Zulke crossovers worden aangeboden omdat de consument dat verlangt.
      Die houdt van de hogere zit, ‘stoere’ looks, gemakkelijke instap en de specifieke zitpositie.

Comment

• Met nagenoeg alle SUV's wordt nooit offroad gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
          Dat model heeft geen feitelijk nut. Geen hond zal daar mee gaan offroaden. Zulke crossovers worden aangeboden omdat de consument dat verlangt.
          Die houdt van de hogere zit, ‘stoere’ looks, gemakkelijke instap en de specifieke zitpositie.
          ja maar als het om de hogere zit gaat waarom zou je dan de wagen terug gaan verlagen?..
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            ja maar als het om de hogere zit gaat waarom zou je dan de wagen terug gaan verlagen?..
            Iceman is nu niet de gemiddelde klant hé...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Uiteraard smaak, maar waarschijnlijk zal de nieuwe A3 straks heel dicht bij dit design aanleunen schat ik zo.
                Waarschijnlijk leunen alle Audi's heel dicht bij dit 'design' (sic) aan...

Comment

• Het saai, braaf, rustig, voorspelbaar, enz, enz,... design van Audi hielp mij al 7 jaar in een tijdloze wagen te rijden, die nog sterk gelijkt op de laatste versie. Mijn vorige Audi heeft zo visueel 12 jaar de tand van de tijd weerstaan. Elk nadeel heeft zijn voordeel ! Bovendien is wat IK zie van mijn wagen 99% van de tijd het interieur, dat is voor mij eigenlijk het voornaamste, samen met een aangenaam gedrag. Voor deze redenen zou ik zelfs nog vandaag opnieuw tekenen voor een Audi model die binnenkort (zo weinig...) zal vernieuwd worden.

Comment

• Audi Reportedly Plans Range-Topper RS Q2.

The smallest SUV in Audi's lineup recently celebrated its world premiere in Geneva, but it seems that its development will not stop with the current

Présenté au dernier salon de Genève, le Q2 fait office de nouvelle entrée de gamme chez les SUV Audi. Cela ne devrait pas l'empêcher de se dévergonder, puisqu'une version sportive RS commence déjà à faire parler d'elle.

Comment

• Comment

• Begin die car om de 1 of andere reden meer en meer te apprecieren

Comment

Dat model heeft geen feitelijk nut. Geen hond zal daar mee gaan offroaden. Zulke crossovers worden aangeboden omdat de consument dat verlangt.

En betaalt daar dan veel te veel geld voor.
                          Nooit begrepen...
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                            En betaalt daar dan veel te veel geld voor.
                            Nooit begrepen...
                            It's called marketing ;-) ;-)

Comment

Dat model heeft geen feitelijk nut.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              Zulke crossovers worden aangeboden omdat de consument dat verlangt.
                              Ge spreekt dus uzelf tegen. Het heeft dus degelijk nut, omdat de consument dat verlangt .. :-S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                Ge spreekt dus uzelf tegen. Het heeft dus degelijk nut, omdat de consument dat verlangt .. :-S
                                Klopt, als je trouwens zo begint te redeneren hebben zo veel wagens geen nut. Wat is het nut van een coupé, cabrio, sedan,... boven het nut van een q2?
                                Waar er een markt is, is er een nut.

Comment

• er hebben zoveel dingen geen nut, vroeger achter de echter het ijzeren gordijn was de keuze veel simpeler, je kon uw lada 2105 in 4 kleuren krijgen en er was 1 soort aardappel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    Het saai, braaf, rustig, voorspelbaar, enz, enz,... design van Audi hielp mij al 7 jaar in een tijdloze wagen te rijden, die nog sterk gelijkt op de laatste versie. Mijn vorige Audi heeft zo visueel 12 jaar de tand van de tijd weerstaan. Elk nadeel heeft zijn voordeel ! Bovendien is wat IK zie van mijn wagen 99% van de tijd het interieur, dat is voor mij eigenlijk het voornaamste, samen met een aangenaam gedrag. Voor deze redenen zou ik zelfs nog vandaag opnieuw tekenen voor een Audi model die binnenkort (zo weinig...) zal vernieuwd worden.
                                    bij merken zoals lexus zie je enkel nog aan de plaat en het blinken van de lak of je met het laatste of voorlaatste te maken hebt
                                    alleen de cx en de licht en veiligheidstechnologie maken een auto jong, niet het uiterlijk (meer)

Comment

• Ik vind de Audi Q2 een weergaloos auto-tje.
                                      Hij staat bij mijn op het niveau van de TT Gen-1 en de A2.
                                      Heb wat met kleuren zitten spelen en er andere wielen onder gezet.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X