Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q2. (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Hij groeit ook op mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Ik vind de Audi Q2 een weergaloos auto-tje.
        Hij staat bij mijn op het niveau van de TT Gen-1 en de A2.
        Heb wat met kleuren zitten spelen en er andere wielen onder gezet.

De bovenste mag zo besteld worden, liefst met een 2.5 blokje erin, anders zijn we gematigd tevreden als er een S vanachter bij op staat.

De tweede voor mijn vrouw dan. ;-)
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          De bovenste mag zo besteld worden, liefst met een 2.5 blokje erin, anders zijn we gematigd tevreden als er een S vanachter bij op staat.

De tweede voor mijn vrouw dan. ;-)
          Er gaan geruchten over een snelle versie, die zou dan een 300pk 2.0TFSI motor krijgen, of het hier on een "S' of "RS" gaat weet ik niet.
          Met 2.5 blokje als RS zou de ultieme Q2 zijn.
          In het blauw vind ik hem er wel lekker uit zien, de lichte kleur er onder zou dan bij mijn "Mocha Latte" worden.

De blauwe nog iets verder uitgewerkt, de wielen nog een tint donkerder gemaakt.

Het Blauw zou wel een kleurtje via "Audi Exclusive" moeten zijn, "Azzurro Leggenda" of zo.
          Last edited by ; 09/04/2016, 18:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Er gaan geruchten over een snelle versie, die zou dan een 300pk 2.0TFSI motor krijgen, of het hier on een "S' of "RS" gaat weet ik niet.
            Met 2.5 blokje als RS zou de ultieme Q2 zijn.
            In het blauw vind ik hem er wel lekker uit zien, de lichte kleur er onder zou dan bij mijn "Mocha Latte" worden.

De blauwe nog iets verder uitgewerkt, de wielen nog een tint donkerder gemaakt.

Het Blauw zou wel een kleurtje via "Audi Exclusive" moeten zijn, "Azzurro Leggenda" of zo.
            Damn wat lekkers zeg.

Het zou mij verwonderen dat er geen S-versie van zou komen eerlijk gezegd. RS zal eerder een utopie zijn vrees ik.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Toch nog een aanpassing aan mijn verhaal.
              De kleur blauw die ik zou kiezen is "Porsche Vintage Gulf Blue".

Comment

• Echt lekker die Q2 kan me zeker bekoren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                  Echt lekker die Q2 kan me zeker bekoren!
                  Voor jou deze zeker:

Comment

• Combi tussen Mazda cx3 en ssyangyong Tivoli maar valt me niet tegen.
                    Persoonlijk vind ik cx3 mooier.
                    Last edited by globe; 11/04/2016, 01:39.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• wow, zo is hij wel lelijk! :-) maarja goed, nog niet af

Comment

• Hoezo, nog niet af ?

Comment

• Ik begin hem mooier en mooier te vinden.

Comment

• Vind het design niet echt geslaagd. Voorkant is nog ok, maar zijkant en achterkant vallen echt tegen. Vooral de achterlichten zijn zo vreemd. Ze staan te ver uit elkaar, net iemand die scheel naar buiten kijkt...

Nuja het is een Audi, zal wel goed verkopen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                          Hoezo, nog niet af ?

oei wel dus..
                                          dan is het nog erger
                                          in die speciale kleuren is het knap maar die zwarte hierboven vind ik echt nog armzaliger ogen dan een skoda fabia. ik zou het nooit in het audi segment durven steken mocht ik het niet als 'audi herkennen' (dat is dan wel weer geslaagd, herkenbaarheid)

Comment

Working...
                                          X