Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q2. (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je een S-line neemt zonder black pakket in een lekker kleurtje, ziet het er goed uit.
    Met black pakket krijg je er veel te veel zwarte delen bij waar de auto niet mooier van wordt.
    En 95% van de auto's in het zwart zien er niet uit, die kleur slaat elk auto design dood.

Comment

• Audi RS Q2; Marktstart: 2019.

Audis neues Kompakt-SUV lernt das Rennen: Denn die Ingolstädter könnten den Q2 nicht nur in einer rund 230 PS starken "S"-Variante, sondern auch als extrascharfen RS Q2 anbieten.
      Mit zum RS-Paket für den knuffigen Q2 dürften dann der 2.5 TFSI-Fünfzylinder, eine bullige Optik, eine verstärkte Bremsanlage, ein Sportfahrwerk und ein serienmäßiger Allradantrieb gehören.

Comment

• Comment

• Comment

• Twee dingen die ik zeker zou kiezen.

1# S-line exterieur.
            2# Blackpack.

Dan wordt alles zwart zoals hierboven te zien is op de afbeelding, waardoor hij een visueel lager/platter uiterlijk krijgt.
            Als je kiest voor "Alu Pack" dan wordt er veel meer in carrosserie kleur uitgevoerd, waardoor hij een visueel hoger uiterlijk krijgt.
            Last edited by ; 22/05/2016, 21:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Damn wat lekkers zeg.

Het zou mij verwonderen dat er geen S-versie van zou komen eerlijk gezegd. RS zal eerder een utopie zijn vrees ik.
              Over een SQ2 wordt al gesproken en die zou een 300 pk 2.0TFSI motor krijgen.

Comment

• Persoonlijk heb ik meer interesse in een Q2 met daarin de geheel nieuwe Volkswagen 1.5ltr TSI motor, ik zou hem niet meer kopen met een oude 1.4ltr motor.
                Ik ga er van uit dat die nieuwe 1.5ltr motor ook zijn weg gaat vinden in andere VAG producten zoals de Q2.

Downsizen? Niet bij Volkswagen. Daar wordt de 1.4 TSI namelijk vervangen door dit exemplaar met anderhalve liter slagvolume. Meer vermogen en een lagere consumptie zijn het resultaat. Momenteel kun je de 1.4 TSI met 125 of 150 pk in een zeer groot deel van het VAG-gamma tegenkomen. Van Golf tot Sharan en van Audi A1 […]

Comment

• Grotere foto van de motor. (2.500x1.406 pixels)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                    Echt lekker die Q2 kan me zeker bekoren!
                    Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Voor jou deze zeker:

"Lime Green" zou het dan kunnen worden.

Comment

• Comment

• Kan het scherm verdwijnen of niet? Ben er nog altijd niet zeker van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Kan het scherm verdwijnen of niet? Ben er nog altijd niet zeker van.
                          Ja, het zelfde als bij de A3, je kan hier het knopje zien zitten voor de bediening.

Last edited by ; 04/06/2016, 00:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Ja, het zelfde als bij de A3, je kan hier het knopje zien zitten voor de bediening.
                            Dat knopje kan ook gewoon dienen om het scherm in/uit te schakelen...

Comment

Dat knopje kan ook gewoon dienen om het scherm in/uit te schakelen...
                              ...en dan verdwijnt dat in het dashboard onder een afdekkapje...
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                ...en dan verdwijnt dat in het dashboard onder een afdekkapje...
                                We hebben het hierover al eens gehad hé, I know. Maar tot hiertoe heb ik nog geen enkele foto met ingeklapt scherm gezien
                                Ook op motortalk is er sprake van een vaststaande monitor. Ge begrijpt dus m'n twijfels...
                                Ook hier: https://www.youtube.com/watch?v=-YXW2m4Mpqs (vanaf 2min24)
                                Last edited by Löwe; 04/06/2016, 03:33.

Comment

• Ik twijfel toch ook heel erg. Ik heb al aardig wat reviews gezien en nergens wordt getoond dat het scherm kan verdwijnen. Bij bijna elke review van de A3 wordt dit wel uitvoerig besproken.

Comment

• Nieuwe trend bij Audi is een vast scherm, zoals bij Mercedes... Lelijk en nutteloos 90% van de tijd

Comment

We hebben het hierover al eens gehad hé, I know. Maar tot hiertoe heb ik nog geen enkele foto met ingeklapt scherm gezien
                                      Ook op motortalk is er sprake van een vaststaande monitor. Ge begrijpt dus m'n twijfels...
                                      Ook hier: https://www.youtube.com/watch?v=-YXW2m4Mpqs (vanaf 2min24)
                                      Hij refereert wel aan FIXE wijzend naar het scherm. ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        Nieuwe trend bij Audi is een vast scherm, zoals bij Mercedes... Lelijk en nutteloos 90% van de tijd
                                        Een vast scherm is veel goedkoper dan een scherm dat inklapt. Premiummerken zoeken altijd manieren om zoveel mogelijk winst te maken.

Comment

• Als ze de luidsprekers laten indraaien zouden ze vast wel een optie kunnen verzinnen om het scherm te laten zakken ook...realiteit is dat de visualisering airco en radio erin zit en geen extra schermen meer nodig om dat te bedienen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X