Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q2. (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het ronduit waardeloos zo'n groot vast scherm bovenop het dashboard.

Comment

• Goh dat van mij is inklapbaar en ik doe het zo goed als haast nooit. Bijna altijd staat het rechtop. Wanneer klappen we het in? Om het dashboard gemakkelijker proper te maken...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• wat een lelijke versie van de A3! Geef mij maar zeker de waarschijnlijk veel hoogstaandere A3. Net zoals de Q3 laat dit me compleet fout (alle SUVtjes trouwens)
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
          wat een lelijke versie van de A3! Geef mij maar zeker de waarschijnlijk veel hoogstaandere A3. Net zoals de Q3 laat dit me compleet fout (alle SUVtjes trouwens)
          Denk niet dat een A3 echt veel 'hoogstaander' is, of het moest eventueel het materiaalgebruik in het interieur zijn.
          Beiden MQB, motoren en versnellingsbakken zijn gelijkaardig. De Q2 staat op het platform van de driedeurs A3 dus ruimte achteraan iets beperkter dan de Sportback.
          Ben voorlopig wel fan het model. Moet 'em natuurlijk nog in real life zien.

Comment

• bedoel het idd op interieurafwerking. A3 is echt hele klasse hoger dan Q3 hoor en wrs dus ook als Q2
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
              Een vast scherm is veel goedkoper dan een scherm dat inklapt. Premiummerken zoeken altijd manieren om zoveel mogelijk winst te maken.
              Idd zelfde scherm voor verschillende reeksen etc. Ook misschien omdat die mechaniek van inklapbare schermen het soms liet afweten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Idd zelfde scherm voor verschillende reeksen etc. Ook misschien omdat die mechaniek van inklapbare schermen het soms liet afweten?
                Van de horizontale uitklapbare zijn er een paar mankementen gekend, wereldwijd. Van de verticale (Volvo-principe) heb ik tot hiertoe nog nooit wat negatiefs van gelezen bij Audi.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Zon schermpje kan toch niet moeilijker zijn als een electrische zetel of een ingewikkeld variodak

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Nog een Audi RS Q2 – Computerillustratie: Jasper van der Heiden.

Audi's kleinste crossover, de Q2, moet in november op de markt komen. Toch is het testwerk met de snelle Audi SQ2 nu al begonnen.

Comment

• Jammer van die matgrijze elementen. Geen fan van.
                      Vind 'm ook mooier met contrasterende dorpels/wielbogen. Denk ik.

Comment

• In het beging was ik nog overtuigt van deze Audi, maar hoe meer ik hem zie hoe lelijker ik hem vind worden.

Comment

• Op foto lijkt die best groot, benieuwd of het ook zo is als ik hem zie.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Op foto lijkt die best groot, benieuwd of het ook zo is als ik hem zie.

Hier toon hij betrekkelijk klein in verhouding tot de X5 en T5/6.

Comment

• Oei ja, nu de X5 is ook wel huge. Maar het geeft een idee.

Comment

• Eigenlijk is zo'n Q2 een crosspolo ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Ik vind het design eigenlijk al gedateerd alvorens hij op de markt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Ik vind het design eigenlijk al gedateerd alvorens hij op de markt is.
                                    Raar want dit is nochtans het meest vernieuwende Audi design in jaren. Geen ultra conservatief design zoals wij bij Audi gewoon zijn.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Wel nog steeds niet te koop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                        Wel nog steeds niet te koop?
                                        Wel te bezichtigen in Knokke van 20 tot 24 juli
                                        Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                                        Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                          Raar want dit is nochtans het meest vernieuwende Audi design in jaren. Geen ultra conservatief design zoals wij bij Audi gewoon zijn.
                                          Deze moet je mij toch eens uitleggen?
                                          Welk paneel aan deze auto, is vernieuwend dan?

Comment

Working...
                                          X