Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q2. (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenKan het scherm verdwijnen of niet? Ben er nog altijd niet zeker van.
Volgens Audi "omdat weinig mensen het scherm wegklappen"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenMezelf even quoten: monitor staat vast.
Comment
-
officiele lancering pas binnen twee weken, dus prijzen dan ook pas. Vanafprijs voor de 1.0 TFSI is er wel, vanaf 23.250 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenMezelf even quoten: monitor staat vast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAls ik al zou besluiten om een Q2 te kopen, dan zou ik zeker wachten tot dat hij verkrijgbaar wordt/is met de nieuwe 1.5ltr T(F)SI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWat is er zo speciaal aan deze motor?
Comment
-
yep, ik zat ook net onder de 40000 euro. "kleine" auto's zijn in verhouding heel duur als je ze wat wilt uitrusten, spijtig genoeg geldt dat niet enkel voor de Q2. Rekening houdend met korting kan een grotere dan zelfs interessanter zijn
maar los daarvan, wel "kek" autootjeWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenWel nog steeds niet te koop?
Maar pas op, want de prijzen van de opties zijn beduidend lager daar dan bij ons.
En de kortingen ook eigenlijk .
Comment
-
Een suv verlagen ?Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk BerichtenEen suv verlagen ?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEen Q2 kan je geen echte SUV noemen, is meer een Boutique SUV, daar ga je het asphalt niet mee af.
Comment
Comment