Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q2. (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
    Kan het scherm verdwijnen of niet? Ben er nog altijd niet zeker van.
    Mezelf even quoten: monitor staat vast.
    Volgens Audi "omdat weinig mensen het scherm wegklappen"

Comment

Spijtig, ik gebruikte dat graag. En dan zien potentiele dieven minder snel dat je een gps hebt

Comment

• officiele lancering pas binnen twee weken, dus prijzen dan ook pas. Vanafprijs voor de 1.0 TFSI is er wel, vanaf 23.250 euro.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• En met wat noodzakelijke opties is dat wsl 33.250€.

Comment

Is toch grappig die uitleg. Het is gewoon goedkoper om te maken, dat ze gewoon eerlijk zijn...

Comment

• Als ik al zou besluiten om een Q2 te kopen, dan zou ik zeker wachten tot dat hij verkrijgbaar wordt/is met de nieuwe 1.5ltr T(F)SI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Als ik al zou besluiten om een Q2 te kopen, dan zou ik zeker wachten tot dat hij verkrijgbaar wordt/is met de nieuwe 1.5ltr T(F)SI.
                Wat is er zo speciaal aan deze motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  Wat is er zo speciaal aan deze motor?
                  Het is een grondige evolutie vanuit de 1.4TFSI, met veel nieuwe technieken.

Comment

• Eens een Q2 geconfigureerd. Q2 1.4 cod met DSG en een klets opties.

43855€

Comment

• yep, ik zat ook net onder de 40000 euro. "kleine" auto's zijn in verhouding heel duur als je ze wat wilt uitrusten, spijtig genoeg geldt dat niet enkel voor de Q2. Rekening houdend met korting kan een grotere dan zelfs interessanter zijn

maar los daarvan, wel "kek" autootje
                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Best nog even wachten tot de buitenlandse prijzen bekend zijn dan gaat er al snel 3-4000 euro af. Spijtig dat ze nog steeds die verouderde diesels aanbieden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Wel nog steeds niet te koop?
                          Je kan hem wel al configureren op audi.de en zo een idee hebben.
                          Maar pas op, want de prijzen van de opties zijn beduidend lager daar dan bij ons.
                          En de kortingen ook eigenlijk .

Comment

• Ik denk dat in Nederland snel 40+ ruggen betaald voor een leuke Q2 S-line.

Comment

• Als ik er één zou kopen dan wordt hij zoiets.

Last edited by ; 18/02/2017, 20:28.

Comment

• Een suv verlagen ?
                                Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                                Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk Berichten
                                  Een suv verlagen ?
                                  Uiteraard!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk Berichten
                                    Een suv verlagen ?
                                    Een Q2 kan je geen echte SUV noemen, is meer een Boutique SUV, daar ga je het asphalt niet mee af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Een Q2 kan je geen echte SUV noemen, is meer een Boutique SUV, daar ga je het asphalt niet mee af.
                                      Mensen kopen dat omdat ze graag wat hoger zitten, ook in een mini SUV. Als je een Q2 verlaagt, wat is het nut dan? Koop dan gewoon een A3.

Comment

Working...
                                      X