Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q2. (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
    Best nog even wachten tot de buitenlandse prijzen bekend zijn dan gaat er al snel 3-4000 euro af. Spijtig dat ze nog steeds die verouderde diesels aanbieden.
    Hmm, waarom zou de prijs zakken?
    Ben aan het zien naar een nieuwe A4 Allroad, prijzen komen eigenlijk overeen tss BE en DU.
    Dus ik verwacht voor de Q2 eigenlijk hetzelfde.

De kortingen die je krijgt zijn niet te vergelijken. Je kan met moeite spreken over korting hier in BE .

Comment

• VAG en kortingen...

nog een paar jaar en ze doen 4% bij de prijs bij omdat ge hem zou MOGEN kopen!
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.be
        Audi heeft de prijs van haar Q2 te kennen gegeven die eind november op de markt rolt. Minimaal 23.250 euro zal je moeten achterlaten bij de dealer met vier ringen. Althans, als je voor de driecilinder gaat.

Inflatie, het zorgt er voor dat je vroeger voor 25.000 euro een Audi A4 Avant 1.9 TDI op de kop kon tikken maar je dat bedrag tegenwoordig kwijt bent aan een Q2. Vanaf vandaag valt Audi's kleinste SUV namelijk te bestellen voor 25.700 euro en 25.500 euro. Daarvoor krijg je respectievelijk de 1.4 TFSI met cilinderuitschakeling (150 pk) en de 1.6 TDI (116 pk) voor.

Helemaal weg van de Q2 maar niet zoveel duiten op zak? Dan wacht je beter tot september. Vanaf dan zal je namelijk de instap 1.0 TFSI driecilinder met 116 pk kunnen aanvinken voor 23.250 euro. Zowat hetgeen je neerlegt voor een stevig uitgeruste Mazda CX-3. Al zitten daar natuurlijk geen vier ringen op...
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Basisuitvoering. Zwart non-metallic, 16" wieldoppen. (armsteun is standaard, niet zichtbaar op laatste afbeelding)

Comment

• Die wieldoppen

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Lol. Wat is dat voor iets idioots

Vaarwel Audi van vroeger dat luisterde naar zijn designers en ingenieurs.

Welkom Audi next gen, dat luistert naar zijn cracking team of accountants. Meer winst voor de aandeelhouders zeg ik u!

Zal wel weer goed scoren bij thuisverpleegsters en jonggepensioneerden.
              Last edited by orange; 21/07/2016, 01:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Die wieldoppen

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Dacia heeft mooiere wieldoppen. Hier is niet veel premium aan.

Comment

• geen getint glas standaard in de

zelfs de banden lijken merkloos, schitterend

Comment

• Volgende dinsdag is het zover.. Eerste keer dat ik hem irl ga zien en rijden.. Ben benieuwd..

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

• Ik heb die auto al opgegeven.
                      Had nog het idee dat deze auto voor de deur kon belanden, maar hoe vaker ik hem zie hoe lelijker ik hem vind worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                        Ik heb die auto al opgegeven.
                        Had nog het idee dat deze auto voor de deur kon belanden, maar hoe vaker ik hem zie hoe lelijker ik hem vind worden.
                        Hier volledig tegenovergestelde.. Het vegasgeel is zo cool!! Gereden met 2.0 tdi 19 pk quattro en 1.4 150 pk cod.. Reden beide zalig!

Comment

• Is dat niet wat traag met 19pk? :Ninja:
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                            Dacia heeft mooiere wieldoppen. Hier is niet veel premium aan.
                            zeg dat wel, en ook een mooier dashboard, wat een cheapie ogende kar is me dat zeg die q2! Bekijk ook dat zitvlak van de zetels, ik vind het een schaamtelijke vertoning...
                            Alleen de prijs zal wel minder cheapie zijn, ik begrijp niet hoe iemand hier meer geld kan aan geven dan aan bvb een dacia. En nee, ik ben geen daciarijder .... Spuuglelijk binnen en buiten, plaats hier een badge op van een oosteuropees of japans merk, en er wordt er geeneen verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                              Is dat niet wat traag met 19pk? :Ninja:
                              190 pk eh slimme :p :p

Comment

• Komaan he, als je met die kartonnen dacia gaat overhoop gereden worden zal je wel minder piepen zeker
                                En cheap ogend gaat zeker niet op voor de q2.
                                Als je vergelijking een dacia is, ja dan ben je dik verkeerd bezig
                                4 rings driver

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Comment

• Niet voor de Belgische markt.. Waarom niet??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
                                        Niet voor de Belgische markt.. Waarom niet??

Wat niet?

Vind het nog altijd de mooiste Q van Audi.

Comment

• De hallogeen lampen

Comment

Working...
                                          X