Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q2. (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten
    Wat wel beschamend is: op de blades het audi logo zijn ordinaire stickers. Op het salon was er al eentje beschadigd. Dat kan toch niet op een wagen van die prijs. Niettegenstaande vind ik hem nog altijd verfrissend tussen andere audis.

Niet zomaar een sticker, stickers van 175EUR voor twee

Ik ben er ook geen fan van, maar als ze proberen die dingen los te peuteren vrees ik dat alles kapot gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

... Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de deurbekleding of beter gezegd de afwezigheid ervan. Ongehoord voor een 'premium' product.
      ik was ook ontgoocheld over afwerking en de materialen van het interieur; het enig dat echt premium is, is de prijs... allee, en de logo !
      maar ik was evenzeer ontgoocheld over deze van de nieuwe Q5 die ik was gaan testen bij mijn dealer; anders is niet altijd beter (dan vroeger...)
      Last edited by guyugy; 25/01/2017, 10:42.

Comment

• + https://www.youtube.com/watch?v=d__hyAesX6Q" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
        https://www.youtube.com/watch?v=d__hyAesX6Q"> https://www.youtube.com/watch?v=d__hyAesX6Q" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

ik was ook ontgoocheld over afwerking en de materialen van het interieur; het enig dat echt premium is, is de prijs... allee, en de logo !
          maar ik was evenzeer ontgoocheld over deze van de nieuwe Q5 die ik was gaan testen bij mijn dealer; anders is niet altijd beter (dan vroeger...)
          Wat is/was er mis met de nieuwe Q5? (mag je ook in dat betreffende topic zetten).

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• + https://www.youtube.com/watch?v=ClmCQl9CL8s" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
              https://www.youtube.com/watch?v=ClmCQl9CL8s"> https://www.youtube.com/watch?v=ClmCQl9CL8s" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Audi Q2 Korallenorange Metallic, Mat Antraciet Aluminium-Gussräder im Vielspeichen-Design, Größe 7 J x 17, mit Reifen 215/55R17", tiefer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                  Dag garantie!
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Wat is/was er mis met de nieuwe Q5? (mag je ook in dat betreffende topic zetten).
                    Er was eigenlijk niets mis met het gedrag van de wagen (TDI 190pk's), enkel was mijn gevoel toen ik terug het stuur nam van mijn "oude" ineens dat het verschil te gering was om meteen 50.000 euro's te investeren voor ongeveer hetzelfde... wel stel ik het nieuw interieur helemaal niet op prijs. Kwestie van persoonlijke smaak, weet ik, maar het telt ook mee. Idem dito voor de GLC die ik ook testte, zeker geen onaangename wagen, maar geen "wow" effect...

Comment

• Unser Audi Q2 mit dem H&R #deep. Schonmal ein guter Start. Natürlich ist das nur ein Vorgeschmack, packen wir's an.

Comment

• Comment

• Comment

• Audi Q2.

quattro, Typ GA, Original ohne S-Line Sportfahrwerk ohne MRC

H&R Gewindefahrwerk 28851-10
                            ca. Tieferlegung
                            VA ca. 65 - 85 mm
                            HA ca. 70 - 95 mm

Comment

• Snap toch niet waarom je een SUV (voor zover je een Q2 een SUV kan noemen) koopt om hem dan belachelijk veel te verlagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk Berichten
                                Snap toch niet waarom je een SUV (voor zover je een Q2 een SUV kan noemen) koopt om hem dan belachelijk veel te verlagen.
                                Idd! Dit lijkt werkelijk nergens op.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk Berichten
                                  Snap toch niet waarom je een SUV (voor zover je een Q2 een SUV kan noemen) koopt om hem dan belachelijk veel te verlagen.
                                  Misschien om makkelijker in te stappen .....
                                  Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                                  Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• H&R-Formel für mehr Fahrspaß im Audi Q2.

Der kleinste SUV im Audi-Programm heißt seit kurzem Q2. Kürzer als ein Golf, aber mit jener unverwechselbaren, hohen Crossover-Optik, die immer mehr Kunden anspricht. Und die stärkste Allradversion spurtet sogar in 6,8 Sekunden auf Tempo 100. Eine tolle Formel für mehr Fahrspaß, meinen die Ingenieure von H&R.

Comment

• Audi Q2 Performance.

Comment

• Allesbehalve geslaagd, dit onding. Met een Seat of Kia logo erop zou het er nog mee door kunnen.

Comment

• Comment

Working...
                                          X