Extreem vette wagen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bugatti Chiron
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenAlé man, sebiet is't lichtsnelheid, 460 per uur
Ziet er wel strak uit, al zijn er mooier wagens.
Flits vraag me af of die flitsapparaten een max. Snelheid hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenFlits vraag me af of die flitsapparaten een max. Snelheid hebben
Nog genoeg over dus met die Chiron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenEr is een thread bij scoops. http://www.autoforum.be/showthread.p...ghlight=chiron
Aangezien er tegenwoordig meer modellen vlak voor de officiële launch op het internet verschijnen (zoals de Chiron), heb ik alvast deze thread bij nieuwe auto's geopend.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Zou die mét of zonder sjoemelsoftware gemaakt zijn?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZou die mét of zonder sjoemelsoftware gemaakt zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenAlé man, sebiet is't lichtsnelheid, 460 per uur
Ziet er wel strak uit, al zijn er mooier wagens.
420 zal wel genoeg zijn zeker
Zou dat nog te chippen zijn
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenweet er iemand waarom ze een W16 gebruiken ipv een W24, want zo een dubbele V12 zou toch te vet zijn
Waar ga je dat steken? En hoe ga je dat nog koelen?
Ik hoop eentje te kunnen (mee)rijden. Veyron was echt een beestBMW X5 45e
Comment
-
Art!!!
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenBen hier blijkbaar de enige die dit spul oprecht lelijke kitch en kwatch vind...?
(buiten de mening van Spitsmuis natuurlijk )
Er zitten wel leuke ideeën in zoals de gebogen lijn en de split window, maar ook wat miskleunen zoals de koplampen en de inbouw ervan. De achterkant lijkt me ook niet echt passen bij de rest.
Eigenlijk vind ik de wagen niet echt een logisch geheel vormen. De oude model had dit wel.
Comment
Comment