Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volkomen nutteloos en onnodig duur ontwerp. Ze hadden het geld voor de ontwikkeling van dit ding beter gebruikt voor de ontwikkeling van propere dieselmotoren en betaalbare hybride of electrische of hybride auto's.
Of in Skoda's die je goedkoper koopt net over de grens in Duitsland.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Aan die hoge cijfers hebt ge toch geen reet, buiten een sprintje op de startbaan van een luchthaven. Zal wss wel weer een miljoentje kosten, maar dan koop ik me liever 10 leukere wagens van €100000 :-) Dan heb ik nog wa afwisseling.
Volkomen nutteloos en onnodig duur ontwerp. Ze hadden het geld voor de ontwikkeling van dit ding beter gebruikt voor de ontwikkeling van propere dieselmotoren en betaalbare hybride of electrische of hybride auto's.
Zucht, diesel of electrisch beide mogen ze van mijb afschaffen in de toekomst.
Prachtige wagen, wel oppassen dat je rempedaal niet mist...!
Ik dacht dat we hier op een autoforum zaten ? Er wordt hier commentaar gegeven over de hoge prijs en de nutteloosheid en de cijfers, maar dat geldt toch voor elke auto ? Rijd dan allemaal met de fiets hee gasten !
Daar gaat het hier toch niet over ? Hier gaat het over prestaties en exclusiviteit en design.
Ik dacht dat we hier op een autoforum zaten ? Er wordt hier commentaar gegeven over de hoge prijs en de nutteloosheid en de cijfers, maar dat geldt toch voor elke auto ? Rijd dan allemaal met de fiets hee gasten !
Daar gaat het hier toch niet over ? Hier gaat het over prestaties en exclusiviteit en design.
En betrouwbaarheid niet vergeten . Dat is iets anders als een opgefokte wagen met het zelfde vermogen wat na 10 kickdows om zeep is zoals een gtr bv.
Volkomen nutteloos en onnodig duur ontwerp. Ze hadden het geld voor de ontwikkeling van dit ding beter gebruikt voor de ontwikkeling van propere dieselmotoren en betaalbare hybride of electrische of hybride auto's.
Niet helemaal terecht hé jouw opmerking, want veel ontwikkelingen die we nu als zeer normaal in een wagen vinden waren eerst ontwikkeld voor racewagens/dure serie wagens e.d.m. en zijn later dan gemeen goed geworden voor de Dacia en Lada rijders zoals wij...
(en met Dacia en Lada rijders bedoel ik dus de gebruikers van de massa producten die "dagdagelijkse" wagens zijn)...
Aan die hoge cijfers hebt ge toch geen reet, buiten een sprintje op de startbaan van een luchthaven. Zal wss wel weer een miljoentje kosten, maar dan koop ik me liever 10 leukere wagens van €100000 :-) Dan heb ik nog wa afwisseling.
Maar zij die in de markt zijn voor zo'n wagens kunnen zich waarschijnlijk gemakkelijk 10 zo'n wagens kopen zonder te moeten denken, en hebben waarschijnlijk ook wel verschillende wagens tot hun beschikking dus afwisseling genoeg...
Nu ja de lat leg je zo hoog als je zelf wilt . Met hoeveel van die +10miljoen euro oldtimers op de veiling word gereden . Mensen die een Bugatti kopen zullen wel een +20miljoen op hun rekening hebben en ik zou dat ook kopen als ik zo een bedrag had .
Maar zij die in de markt zijn voor zo'n wagens kunnen zich waarschijnlijk gemakkelijk 10 zo'n wagens kopen zonder te moeten denken, en hebben waarschijnlijk ook wel verschillende wagens tot hun beschikking dus afwisseling genoeg...
Ik denk het ook. Iemand die moet kiezen tussen dit, of 10 andere van 100 00., behoort niet tot het doelpubliek hiervan. Deze auto is voor mensen die niet hoeven kiezen..
Which brings us to the type of person who actually buys a Bugatti Chiron – after all, 120 (two years’ worth of production) of the strict 500 unit run are already accounted for. Durheimer describes them as “extraordinary people” and “not standard car enthusiasts.” On average they own “64 cars, 3 jets, 3 helicopters, and a yacht, and drive 2,500 kilometres per year in the car.” The kind of multi-millionaires that won’t blink at the €2.4m (£1.9m) entry ticket, then, or spending a few hundred thousand more on options. Durheimer is very clear, the Chiron is not a vanity project, it’s designed to turn a tidy profit. It’s a halo car for the VW Group, sure, but it “will also be making a positive contribution to Group results.”
Comment