Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bugatti Chiron

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

geld maakt gelukkig
    lets have some more member berries

Comment

Comment

Comment

Mij doet het ontwerp niks. Ik vind het design gekunsteld en zwaar op de hand. Ettore zou er volgens mij ook niet wreed content mee zijn.
          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

vandaag op youtube werden, op één of ander filmpje, de prijzen van de opties vermeld... duurste opties was carbon pack=> supplement van +- 225.000 euro (jaja, geen nulleke teveel.... bedrag van 6 cijfers!)
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Hoeveel kost een set velgen voor de Chiron . Was het niet zo dat je om de 4 wissels nieuwe velgen moest kopen op de Veyron.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Hoeveel kost een set velgen voor de Chiron . Was het niet zo dat je om de 4 wissels nieuwe velgen moest kopen op de Veyron.
                Klopt, komt omdat de banden aan de velg worden gelijmd, omdat anders de velgen bij het aanzetten sneller zouden kunnen roteren dan de band zelf.
                Dus na een wissel of 4 mag je ze switchen.
                Set velgen voor de Veyron zat rond de $40k dacht ik.

Comment

Peanuts.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Peanuts.
                    Als ge zoiets kunt kopen is een setje velgen / banden vervangen drinkgeld hé

Comment

Voor jongens en meisjes met papieren in Panama.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                        ...
                        Set velgen voor de Veyron zat rond de $40k dacht ik.
                        Bah, online zul je ze wel goedkoper kunnen krijgen hoor dan bij je lokale dealer
                        .
                        .
                        .
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                          Bah, online zul je ze wel goedkoper kunnen krijgen hoor dan bij je lokale dealer
                          .
                          .
                          .

En bij de Colruyt geven ze waarschijnlijk nog een beste prijs garantie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                            .
                            .
                            .
                            Setje replica's ondersteken en Nankang bandjes he, $50k gespaard maar wel niet zo'n veilig gevoel bij 400 km/u

Comment

Ik heb uit goede bron dat de banden en velgen over de grens net iets goedkoper zijn...
                              King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

In Engeland bestellen na de Brexit, met wat geluk heb je dan 10% korting door het dalende pond.

Topdesign!

Comment

Op zo een dure kar nog zoveel moeten bijbetalen voor nutteloze opties? Lijkt wel iets uit de VAG-stal. Oh wacht...

Comment

Persoonlijk ging ik dan wel voor een Ford GT en als ik dan toch voor absolute topsnelheid in rechte lijn zou willen gaan een dragster.
                                    De ene ziet er beter uit en de andere is sneller en bovenal je kan deze combo waarschijnlijk 5 keer na elkaar kopen vooraleer je de prijs van deze super-Volkswagen evenaart.

Echt een auto voor mensen met meer centen dan verstand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                      Echt een auto voor mensen met meer centen dan verstand.

Dit.

De voetbalisten van deze wereld. Jurken. Enz.

Comment

Comment

Ik heb er ene irl gezien gewoon tussen Garmisch en Seefeld. Wat een presence!
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X