Ben er geen liefhebber van. Nuja nog nooit geweest van SUV's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Maserati Levante
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenTouche hoewel Ik niet denk dat die motor in een VW ligt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentis idd een mooie wagen geworden met een redelijke prijs
Vermelde prijzen zijn wel excl btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenVermelde prijzen zijn wel excl btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenEuhm... Neen, hoor. Is gewoon inclusief BTW.
Onderaan de pagina staat er ook zo'n * met de vermelding "prijs excl btw onder voorbehoud van prijswijziging"
Vandaar mijn opmerking
http://www.maserati.be/maserati/be/nl/index/build-price/carconfiguratorv2.html?modelName=LV_275TD&title=Le vante%20Diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenBij het starten van de confi zie ik bovenaan toch staan € 73200 met eronder een *
Onderaan de pagina staat er ook zo'n * met de vermelding "prijs excl btw onder voorbehoud van prijswijziging"
Vandaar mijn opmerking
http://www.maserati.be/maserati/be/nl/index/build-price/carconfiguratorv2.html?modelName=LV_275TD&title=Le vante%20Diesel
Comment
-
Nederlandstalige websites van alle merken van de Fiat groep zijn een ramp, verouderde info, dead links, links naar Franstalige website, etc.
Duidelijk uitbesteed aan de 1 of andere goedkope freelancer.
Je zou denken dat ze daar dan wat meer aandacht aan besteden bij Maserati maar neen, blijkaar niet nodig...
Is nochtans een belangrijk visitekaartje voor een overgroot deel van het doelpubliek dat niet impulsief het dealership binnenstapt
Comment
-
Ja, alhoewel... als je naar de Franstalige of Engelstalige pagina gaat staat er "*Prix Hors TVA mentionnés sous réserve", wat je zou kunnen vertalen als "De prijzen exclusief BTW zijn onder voorbehoud" en niet "Prijzen zijn exclusief en onder voorbehoud". En als je naar de configurator voor Frankrijk gaat staat er duidelijk "TVA incluse". Voor Duitsland "Inkl. Mwst.". Dus duidelijk iedere keer BTW inclusief. Bizar inderdaad.
Comment
-
Doe mij maar ééntje in Verde Ossido met Zegna Edition Cuoio/Grigio + carbon trim op 20" Nereo wheels en gele klauwen. (veel te duur).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenGisteren zo eentje gespot.
Had er zelf nog nooit over gehoord en dus ook dit topic nog niets gezien.
Kan het wel smaken!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Een paar weken nog met mee gereden. Heel mooie wagen, ook binnenin vind ik. Ook de uitlaat kan je van standaard naar "open" zetten. Ongelooflijk geluid voor een jeepke :p2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
Comment