Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maserati Levante

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ben er geen liefhebber van. Nuja nog nooit geweest van SUV's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
      Touche hoewel Ik niet denk dat die motor in een VW ligt ?
      De Vm van 275 pk ligt ook niet in een Fiat. Of een Jeep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        tis idd een mooie wagen geworden met een redelijke prijs

Vermelde prijzen zijn wel excl btw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
          Vermelde prijzen zijn wel excl btw
          Euhm... Neen, hoor. Is gewoon inclusief BTW.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
            Euhm... Neen, hoor. Is gewoon inclusief BTW.
            Bij het starten van de confi zie ik bovenaan toch staan € 73200 met eronder een *
            Onderaan de pagina staat er ook zo'n * met de vermelding "prijs excl btw onder voorbehoud van prijswijziging"
            Vandaar mijn opmerking
            http://www.maserati.be/maserati/be/nl/index/build-price/carconfiguratorv2.html?modelName=LV_275TD&title=Le vante%20Diesel

Last edited by ; 19/03/2016, 19:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
              Bij het starten van de confi zie ik bovenaan toch staan € 73200 met eronder een *
              Onderaan de pagina staat er ook zo'n * met de vermelding "prijs excl btw onder voorbehoud van prijswijziging"
              Vandaar mijn opmerking
              http://www.maserati.be/maserati/be/nl/index/build-price/carconfiguratorv2.html?modelName=LV_275TD&title=Le vante%20Diesel
              Amai, dat heb jij zéér goed gezien, maar is naar mijn mening fout in de configurator. Bij de Ghibli staat dat er ook bij, maar ik kan 100% zeker zeggen dat de prijzen bij de Ghibli wel degelijk BTW inclusief zijn. Vermoed dus dat het fout in de configurator is en de prijzen van de Levanto ook BTW inclusief zijn.

Comment

wauw wat een epic fail

Comment

Nederlandstalige websites van alle merken van de Fiat groep zijn een ramp, verouderde info, dead links, links naar Franstalige website, etc.
                  Duidelijk uitbesteed aan de 1 of andere goedkope freelancer.
                  Je zou denken dat ze daar dan wat meer aandacht aan besteden bij Maserati maar neen, blijkaar niet nodig...
                  Is nochtans een belangrijk visitekaartje voor een overgroot deel van het doelpubliek dat niet impulsief het dealership binnenstapt

Comment

Ja, alhoewel... als je naar de Franstalige of Engelstalige pagina gaat staat er "*Prix Hors TVA mentionnés sous réserve", wat je zou kunnen vertalen als "De prijzen exclusief BTW zijn onder voorbehoud" en niet "Prijzen zijn exclusief en onder voorbehoud". En als je naar de configurator voor Frankrijk gaat staat er duidelijk "TVA incluse". Voor Duitsland "Inkl. Mwst.". Dus duidelijk iedere keer BTW inclusief. Bizar inderdaad.

Comment

Comment

Doe mij maar ééntje in Verde Ossido met Zegna Edition Cuoio/Grigio + carbon trim op 20" Nereo wheels en gele klauwen. (veel te duur).
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Waar mag ik deze combo ophalen ?
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Gisteren zo eentje gespot.
                              Had er zelf nog nooit over gehoord en dus ook dit topic nog niets gezien.
                              Kan het wel smaken!

Comment

Inderdaad , ferm machien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                  Gisteren zo eentje gespot.
                                  Had er zelf nog nooit over gehoord en dus ook dit topic nog niets gezien.
                                  Kan het wel smaken!
                                  Deze was, 430pk/580Nm

Comment

Een paar weken nog met mee gereden. Heel mooie wagen, ook binnenin vind ik. Ook de uitlaat kan je van standaard naar "open" zetten. Ongelooflijk geluid voor een jeepke :p
                                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                                    2000 Bmw 320d
                                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Gisteren op de snelweg hierdoor voorbij gestoken.

In real life toch zeker niet lelijk

Comment

Eerste in het wil gespot in Temse, op NL nummerplaat. Knappe wagen wel (in dit segment)
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

Dit weekend heb ik me eens in de Levante gezet op de ZGP. Die Italianen weten verdikke goed hoe ze een knap luxe-interieur moeten maken.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X