Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hij is erop vooruit gegaan. Alleen jammer dat ze de flippers aan het stuur hebben geplaatst. Ik begrijp de redenering niet om deze aan het stuur vast te maken..
    Ik heb een voorkeur om deze aan de stuurkolom te hebben, dan weet je altijd waar de peddels staan als je je stuur overneemt, ook tijdens snelle acties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
      Hij is erop vooruit gegaan. Alleen jammer dat ze de flippers aan het stuur hebben geplaatst. Ik begrijp de redenering niet om deze aan het stuur vast te maken..
      Ik heb een voorkeur om deze aan de stuurkolom te hebben, dan weet je altijd waar de peddels staan als je je stuur overneemt, ook tijdens snelle acties.
      Ik vind het beter als ze gewoon met het stuur mee gaan, veel beter om te bedienen in welke situatie dan ook.

Comment

heb zo'ns een onboard filmke gezien van een clio 4 RS op zolder. die gast zat constant te klooien in de bochten. hand van't stuur en zoeken naar de flippers.

Comment

Moet een hele opgave zijn om een perfecte wagen nog beter te maken.

Comment

een GT-R is toch ver van een perfecte wagen... of bedoel je puur op prijs/performance?
            ik hoop dat ze eens echt werk maken van het interieur
            lets have some more member berries

Comment

Op performance vlak . Daar koop je een gtr ook voor. Interieur stoort mij totaal niet daarvoor koop je zo iets ook niet.

Comment

bwah een stock GT-R haalt het niet van een AMG black series, lambo of ferrari en mist toch wat van het fun gevoel een lichtere sportwagen geeft dus ik vind het wel een must dat ze het interieur een niveau of 2 verhogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  bwah een stock GT-R haalt het niet van een AMG black series, lambo of ferrari en mist toch wat van het fun gevoel een lichtere sportwagen geeft dus ik vind het wel een must dat ze het interieur een niveau of 2 verhogen
                  Lambo's zijn nu nie bepaald circuitbeesten imo.
                  GT-R kan daar tegen best z'n mannetje staan

Comment

Video: https://www.youtube.com/embed/7VkpmH3bS3E

Comment

een stock GT-R haalt het niet van een lambo of ferrari

Ja. Een Skoda ook niet van een Porsche. Wat een achterlijke vergelijking.

Comment

De vorige 2015 Nismo GTR met track pack staat anders op nr 5 wat betreft Nürburgringtijden.
                        2 Radicals, Porsche 918 en Aventador SV zijn de enigste die sneller zijn.

De 2012 GTR staat op nr 13 en nog steeds geen Ferrari, Lambo (buiten de SV) in de buurt

Ik ben niet de grootste fan van de GTR maar wat die allemaal kan... daar heb ik toch veel respect voor wat die ingenieurs hebben gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                          Ja. Een Skoda ook niet van een Porsche. Wat een achterlijke vergelijking.
                          een skoda koop je voor geen idee welke reden eigenlijk maar al zeker niet voor performance

Comment

prijs Lambo/Ferrari is dan ook een veelvoud van de prijs van een GTR
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                              prijs Lambo/Ferrari is dan ook een veelvoud van de prijs van een GTR
                              akkoord maar veel mensen die een GTR kopen spenderen nog eens pakken geld om de performance nog op te krikken. het blijft dan jammer van het mindere interieur

Comment

een skoda koop je voor geen idee welke reden eigenlijk maar al zeker niet voor performance
                                Kom, ga nog eens wat met de lego blokjes spelen... Als het merk Skoda om "geen idee welke reden eigenlijk" u niet aanstaat, ga dan wat in een of ander Mercedes-topic zeveren.
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Dat ziet er goed uit.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    Kom, ga nog eens wat met de lego blokjes spelen... Als het merk Skoda om "geen idee welke reden eigenlijk" u niet aanstaat, ga dan wat in een of ander Mercedes-topic zeveren.
                                    Duidelijk een bewijs dat DOA nog niet met een Skoda RS heeft gereden.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten

het is altijd zijn zelfde als de merknaam Skoda valt

90% van diegenen die met een Mercedes rijden kennen niets van auto's, en kijken neerbuigend op alles waar geen ster op staat.
                                      Ik denk dat hij aangesloten is bij de club van 90%.
                                      Z4 M40i

Comment

Working...
                                      X