Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R (2017)
Collapse
X
-
Hij is erop vooruit gegaan. Alleen jammer dat ze de flippers aan het stuur hebben geplaatst. Ik begrijp de redenering niet om deze aan het stuur vast te maken..
Ik heb een voorkeur om deze aan de stuurkolom te hebben, dan weet je altijd waar de peddels staan als je je stuur overneemt, ook tijdens snelle acties.
-
Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk BerichtenHij is erop vooruit gegaan. Alleen jammer dat ze de flippers aan het stuur hebben geplaatst. Ik begrijp de redenering niet om deze aan het stuur vast te maken..
Ik heb een voorkeur om deze aan de stuurkolom te hebben, dan weet je altijd waar de peddels staan als je je stuur overneemt, ook tijdens snelle acties.
Comment
-
bwah een stock GT-R haalt het niet van een AMG black series, lambo of ferrari en mist toch wat van het fun gevoel een lichtere sportwagen geeft dus ik vind het wel een must dat ze het interieur een niveau of 2 verhogenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenbwah een stock GT-R haalt het niet van een AMG black series, lambo of ferrari en mist toch wat van het fun gevoel een lichtere sportwagen geeft dus ik vind het wel een must dat ze het interieur een niveau of 2 verhogen
GT-R kan daar tegen best z'n mannetje staan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichteneen stock GT-R haalt het niet van een lambo of ferrari
Ja. Een Skoda ook niet van een Porsche. Wat een achterlijke vergelijking.
Comment
-
De vorige 2015 Nismo GTR met track pack staat anders op nr 5 wat betreft Nürburgringtijden.
2 Radicals, Porsche 918 en Aventador SV zijn de enigste die sneller zijn.
De 2012 GTR staat op nr 13 en nog steeds geen Ferrari, Lambo (buiten de SV) in de buurt
Ik ben niet de grootste fan van de GTR maar wat die allemaal kan... daar heb ik toch veel respect voor wat die ingenieurs hebben gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenJa. Een Skoda ook niet van een Porsche. Wat een achterlijke vergelijking.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenbwah een stock GT-R haalt het niet van een AMG black series, lambo of ferrari en mist toch wat van het fun gevoel een lichtere sportwagen geeft dus ik vind het wel een must dat ze het interieur een niveau of 2 verhogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenprijs Lambo/Ferrari is dan ook een veelvoud van de prijs van een GTRlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichteneen skoda koop je voor geen idee welke reden eigenlijk maar al zeker niet voor performance2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Dat ziet er goed uit.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk BerichtenKom, ga nog eens wat met de lego blokjes spelen... Als het merk Skoda om "geen idee welke reden eigenlijk" u niet aanstaat, ga dan wat in een of ander Mercedes-topic zeveren.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk BerichtenKom, ga nog eens wat met de lego blokjes spelen... Als het merk Skoda om "geen idee welke reden eigenlijk" u niet aanstaat, ga dan wat in een of ander Mercedes-topic zeveren.
het is altijd zijn zelfde als de merknaam Skoda valt
90% van diegenen die met een Mercedes rijden kennen niets van auto's, en kijken neerbuigend op alles waar geen ster op staat.
Ik denk dat hij aangesloten is bij de club van 90%.Z4 M40i
Comment
Comment