Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenDuidelijk een bewijs dat DOA nog niet met een Skoda RS heeft gereden.
ik heb niks tegen mensen die een skoda kopen, ik zie gewoon niks waar ze in uit blinken tegenover de rest.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenEn dit alles met een V6'je van 3.8 liter inhoud !!!!!!
Comment
-
Die achterste diffuser vind ik nu nie echt een verbetering.
Ziet er goedkoop after market spul uit.
Heb nog niet de gelegenheid gehad om met eentje te rijden, maar zal wel een beest van een wagen zijn.
Ik lees echter overal dat hij vooral té hard is afgeveerd voor dagelijks gebruik.
Dan voor mij toch liever pakweg een 911 met een iets beter compromis op dat vlak.
Comment
-
Vorig weekend laatste nieuwe brochure ontvangen van deze meest recente uitvoering van de GT-R tijdens de 24U Nürburgring (met vermelding druk 05/2016) ; in de grote Nissan stand ieder jaar de nieuwste modellen met accessoires en toebehoren en uiteraard de wagens ... 370Z, GT-R en de NISMO uitvoeringen ...
Comment
-
Ik vind dat je de GT-R wel mag vergelijken met de lambo's, Ferrari en Porsches, want het gaat voor een groot deel wel om prestaties en daar scoort Nissan geweldig voor de relatieve prijs.
Vele 911 rijders beseffen dat tijdens een trackday de GT-R de snelste zal zijn tenzij een goede bestuurder met een minstens 2 x duurdere wagen, dus GTR RS of McLaren etc af komt en dan zal het nog nipt zijn. De Nismo doet het dan nog beter.
echter heb ik ook begrepen dat het onderhoud van de GT-R serieus hoger ligt dan de 911, zeker na een paar trackdays.
looks is wat anders en interieur, dat is smaak maar Ferrari Italia is ook maar meuhh terwijl je minstens 2 x meer hebt betaald.
dus voor sensaties en trackdays is de GT-R zeker aan te raden.
en voor wie dacht dat een lambo geen circuit wagen kan zijn, die vergist zich schromelijk als het de Aventador betreft, op een F1 certified circuit dan wel. 4x de prijs van een GT-R maar je krijgt een straaljager zonder vleugels
Comment
-
Toen ik consultancy deed voor RSRSpa, kwamen er vaak GT-R's. Kon je er ook huren. Die dingen gingen kneiterhard op Spa. Toen de Lambo Aventador SV er ook was, moest die serieus aan de bak om die GT-R voor te blijven.
Tracktimes van die dag (van de street legal's):
1. LaFerrari
2. F12 Tdf
3. Aventador SV
4. GTR
5. F12
6. Aventador
7. Ultima GTR
Dus, niet slecht voor een GTR denk ik zo. En was een 2014 model.
Het enige minpunt volgens de eigenaar (die aan z'n 3e GT-R bezig is!) was dat de GT-R nogal zoop tijdens trackdays, voor de rest geen problemenClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenWat draaide die Ultima in Spa ? En was het een sbc Ultima of een recente ?Last edited by CaliforniaDream; 11/06/2016, 21:26.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenSnelste tijd waarvan ik weet heb in een Ultima is 2.31
Was eerder naar de 2.50Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment