Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Je hoort alleen de personen roepen, de EV hoor je niet.
Comment
-
OoO chill he. Ik rijd bijna dagelijks elektrisch
In de straat komt zo een thuisverpleegster met een model 3. Je hoort dat spel niet afkomen of vertrekken. Gevaarlijk vind ik dat.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
OoO chill he. Ik rijd bijna dagelijks elektrisch
In de straat komt zo een thuisverpleegster met een model 3. Je hoort dat spel niet afkomen of vertrekken. Gevaarlijk vind ik dat.
Want ik hoor toch iedere auto boven de 30 per uur duidelijk aankomen, ook EV's op klinkers of beton.
Als ik ga joggen met oortjes in ook iedere auto boven 50 per uur, ook op asfalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Hebben jullie dan ZOAB asfalt?
Want ik hoor toch iedere auto boven de 30 per uur duidelijk aankomen, ook EV's op klinkers of beton.
Als ik ga joggen met oortjes in ook iedere auto boven 50 per uur, ook op asfalt.
Ik hoop trouwens dat je gaat joggen op onverhard, of Finse piste, niet op straat. Zeer slecht voor de gewrichten en rug. Maar dat ontdek je pas op latere leeftijdLast edited by order66; 22/11/2020, 08:45.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Het instant vermogen, de one pedal driving, en de stilte, zorgen er voor dat je moeiteloos door het verkeer glijdt.
Ah ja... een tram !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Oh maar dat bestaat al lang hoor... wacht wat was dat nu weer ?
Ah ja... een tram !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenVanaf 1 juli 2019 dacht ik, tot 20 per uur. Maar moet niet op oudere auto's geplaatst worden.
Jij hebt het over vertrekken, dat is natuurlijk anders dan gewoon rijden.
Boven de 20 hoor ik die altijd goed aankomen door het bandengeluid.
Comment
-
Brandende accu-cellen zijn na een ongeval met een Tesla Model 3 in de Verenigde Staten honderden meters van de ongevalsplek weggeslingerd. Ze vlogen door een slaapkamerraam in het ene huis en landden in een ander huis op iemands schoot.
Een regelrecht gevaar op de weg, zo’n tesla. Of zou het misschien aan de bestuurder gelegen hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenhttps://www.ad.nl/auto/brandende-acc...nnen~a83114b0/
Een regelrecht gevaar op de weg, zo’n tesla. Of zou het misschien aan de bestuurder gelegen hebben?
Comment
-
daar klopt dus niets van. Zelfs bij 160 km/h 'vliegen' batterijcellen geen 100 den meters ver. Dat wiel is iets anders natuurlijk.
en een tram vergelijken met een elektrische auto... zucht
dat ge er niets van moet weten is duidelijk, alleen moet het zo krampachtig?
- Likes 1
Comment
-
Neen, die Model 3 heeft dat duidelijk niet, zo’n geluidssignaal. Ik hoor die totaal niet vertrekken of aankomen. Ronduit gevaarlijk. Maar lijkt me makkelijk op te lossen“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendaar klopt dus niets van. Zelfs bij 160 km/h 'vliegen' batterijcellen geen 100 den meters ver. Dat wiel is iets anders natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Alé jong dan is dat fake news zoals ze zeggen... ? Wie had dat nu gedacht....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendaar klopt dus niets van. Zelfs bij 160 km/h 'vliegen' batterijcellen geen 100 den meters ver. Dat wiel is iets anders natuurlijk.
en een tram vergelijken met een elektrische auto... zucht
dat ge er niets van moet weten is duidelijk, alleen moet het zo krampachtig?
Comment
-
staat wel in dat artikel. maar lijkt me ook sterk. een brandende tesla batterij leidt wel tot stevig vuurwerk, zoals je in dit filmpje kan zien: https://www.youtube.com/watch?v=WdDi1haA71Q
de bestuurder is er trouwens vanaf gekomen met lichte verwondingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Er wordt toch nergens over honderden meters gesproken? De wagen is na de impact zo’n honderd meter verder tot stilstand gekomen.
Brandende accu-cellen zijn na een ongeval met een Tesla Model 3 in de Verenigde Staten honderden meters van de ongevalsplek weggeslingerd.
Comment
-
A man in Austria saw his Tesla car totally incinerated in a road accident, in mere seconds. Now, the owner is desperately seeking to salvage it. Yet, no one seems willing to try and recycle the supposedly eco-friendly vehicle.
Precies nog wel een eindje te gaan vooraleer de planeet gered is op deze manier...
Comment
Comment