Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De fiscaliteit die in België geldt bij de aankoop van een elektrische auto, moto, scooter of fiets: premies, subsidies en fiscale voordelen
    www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
      Flappy, indien je een lang electriciteitssnoer naar je buur zou leggen, dan is het iets anders. Maar het is zoals Maurice zegt, je gebruikt hun net, daar moet je voor betalen.
      En zeggen dat een paar jaar terug de burger de eigenaar van het net was...

Comment

• 120% aftrekbaar voor vennootschappen. Dus ni particulier. Meer moest ik ni weten.

Comment

• Wat wel in mijn ogen weinig verdedigbaar is met zonnepanelen, is dat de eigenaar van de panelen stroom kan afzetten op het net op een ogenblik dat er geen vraag om is. Dan gaat zijn teller terug en wordt hij eigenlijk vergoed voor stroom die gewoon in de grond wordt gestoken, daar niemand het gebruikt.
          Of zie ik dat verkeerd ?

Comment

• Mijn broer heeft ook zonnepanelen laten plaatsen en hem werd gezegd dat de volledige installatie op 5 jaar zou terugverdiend zijn. Daar geloof ik nu is niets van!

Comment

• Een Tesla Model 3-fan wist in Californië een aantal foto's te maken van een Model 3 die zo goed als af lijkt. Gelukkig heeft hij daarbij ook het interieur op de gevoelige plaat vastgelegd.

In de Amerikaanse staat Californië worden bij de vleet pre-productieversies van de Tesla Model 3 gespot. Hoewel de auto mede daardoor qua uiterlijk geen grote verrassingen meer in petto heeft, was het interieur nog redelijk in nevelen gehuld. We kregen namelijk al eens eerder een kleine inkijk in het interieur van de nieuwe Tesla, maar een gesloten raam verhinderde ons van een duidelijk beeld. Daar komt nu verandering in. Thomas Preisler stuurde deze foto's in op een fanpagina op Facebook. Daarop is te zien dat Tesla ook bij het dashboard duidelijk trouw is gebleven aan de conceptauto.

We zien een zeer minimalistisch dashboard met centraal een groot scherm. Het lijkt erop dat alles (op de hendels achter het stuur na) zich laat bedienen via dat scherm. In de middentunnel ontwaren we niks anders dan een opbergvak en twee bekerhouders. Een opening over de hele breedte van het dashboard lijkt dienst te doen als ventilatierooster. Dat werd in februari al beweerd door Jalopnik.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zal toch een schoon voiture worden. Echt razend benieuwd naar de prijs.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                  Zal toch een schoon voiture worden. Echt razend benieuwd naar de prijs.
                  Reserveren kan met € 1000, prijzen vanaf $35000 in de USA
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Knap interieur!
                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                      Mijn broer heeft ook zonnepanelen laten plaatsen en hem werd gezegd dat de volledige installatie op 5 jaar zou terugverdiend zijn. Daar geloof ik nu is niets van!
                      Neen, de vertegenwoordigers die ik afgelopen weken over de vloer heb gehad spreken van 7 tot 9 jaar, maar zeggen dan wel droog dat het vanaf het 3de jaar dat je ze hebt pas in gaat.

Echt een soep die zonnepanelen industrie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                        Knap interieur!
                        De kleuters die het getekend hebben (en ook de buitenkant) zijn u reactie dankbaar.

Ieder zen smaak natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                          Mijn broer heeft ook zonnepanelen laten plaatsen en hem werd gezegd dat de volledige installatie op 5 jaar zou terugverdiend zijn. Daar geloof ik nu is niets van!
                          Berekening is rap gemaakt hé. Ik zit ietske boven de €1000/jaar aan electriciteit. Als ik zonnepanelen plaats, kosten mij die €7000 à €8000. Als ik dan compleet gratis electriciteit heb, en dan nog een aantal taksen en netvergoedingen ermee in bereken, dan ga ik er nooit binnen de 5 jaar geraken. Eerder 8 à 9 jaar.

Comment

• 7000€ is duur tegenwoordig, of ge verbruikt nu teveel stroom en moet teveel panelen leggen om te compenseren.
                            www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy
                              7000€ is duur tegenwoordig, of ge verbruikt nu teveel stroom en moet teveel panelen leggen om te compenseren.
                              Ik verbruik 2500kwh per jaar, gezin met 1 kindje.
                              Zonnepanelen (tussen de 12 en 14)kosten tussen de 6500eur en de 7500Eur voor een installatie van 3500kwh.

En dat op 6 offertes.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Zoek dan maar verder want in weze zou ge met 4500 tot 5000€ uw verbruik moeten kunnen dekken.
                                www.peugeotforum.be

Comment

• En waarom 3500 leggen als ge maar 2500 verbruikt? Gaat ge met uw prosumententarief bijna evenveel betalen omdat ze dan een omvormer steken van 4kw. Steek 2800 met omvormer van 3kw.
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Om de Tesla op te laden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Reserveren kan met € 1000, prijzen vanaf $35000 in de USA
                                      Ja daar zeg je het USA. Als die hier 35 000 euro zou gaan kosten heb ik interesse. Als het vanaf 40 is niet.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter

Ja daar zeg je het USA. Als die hier 35 000 euro zou gaan kosten heb ik interesse. Als het vanaf 40 is niet.
                                        $35000 is iets meer dan €32000. Maar daar zal het zeker niet bij blijven.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                        X