Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een schande, op een autoforum iets over mijn auto zeggen!
    Ga ne keer door al mn posts en zie hoe vaak ik het wel of niet over m'n **** heb.. t probleem is dat gij alleen ziet wat ge wilt zien, en niet ziet wat ge ni wilt zien. Doet ge ni alleen bij mij maar ook bij anderen.
    Last edited by sunking; 01/11/2017, 09:49.

Comment

• Trek het maar in het belachelijke... En anderen mogen voor zichzelf spreken, daar hebben ze u niet voor nodig. Of zoek je flying monkeys?

Comment

• Nu niet veralgemenen, nu niet met de vinger wijzen, nu ni het slachtoffer uithangen, nu ni in het belachelijke trekken... allemaal dingen die ge zelf doet. Ik zeg enkel mijn mening! Hangde gij ne keer ni de moraalridder uit. Alsof ge zelf beter zijt...

Comment

• Neen , ik ben niet beter. Maar toon 10 postings van me, waar ik de bmw 3 reeks verheerlijk of vermeld. Als je ze hebt, zal ik je golf verheerlijking beginnen tellen. Allemaal platte beschuldigingen van dingen die je zelf doet... projectie.
          Nu sla je met je platte hand in het water...

Comment

• 'verheerlijking' -> dat is jouw subjectieve interpretatie. Kan er ook niet aan
            doen dat die golf niet zo blikkerig aanvoelt dan mn F20 en F30.

Comment

• Aanvoelt is ook subjectief..., je muist je er weer onderuit... neem je verantwoordelijkheid over je beschuldigingen.

Comment

• Pff, je wil me schuldig doen voelen, maar dat gaat je deze keer niet lukken.
                In doe namelijk niks verkeerd.
                Je zoekt spijkers op laag water, net zoals in het X2 topic.
                Last edited by sunking; 01/11/2017, 13:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                  Pff, je wil me schuldig doen voelen, maar dat gaat je deze keer niet lukken.
                  In doe namelijk niks verkeerd.
                  Je zoekt spijkers op laag water, net zoals in het X2 topic.
                  Vertel

Comment

• Wat is er mis met uw eigen auto op te hemelen? Als iemand er heel content mee is, waarom dan niet?
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      Wat is er mis met uw eigen auto op te hemelen? Als iemand er heel content mee is, waarom dan niet?
                      Mag zeker, binnen de grenzen

Comment

• En wat zijn dan de grenzen, meneer de polies?

Comment

• Voor mij blijft tesla een bedrijf dat opgericht is door bende IT-nurds enzo zal ik nooit een gevoel hebben dat ik echt in een auto zit als ik daarmee rij. Jaguar komt volgend jaar met een volledige elektrische wagen alhoewel ik de verkoper verkondigde dat ik elektrische wagens speelgoed vind zal ik toch ingaan op zijn voorstel om eens met een elektrische wagen te rijden van echte autobouwers.

Comment

En wat zijn dan de grenzen, meneer de polies?
                            Zolang je andere niet enerveert, begrijp je...

Comment

• oei, maar ge zijt wel snel geënerveerd precies, want ik zei nu in één post terloops er één zinneke er over, niet overdreven, niet gelogen...

Comment

• In ieder topic 1 keer is echt wel teveel...

Comment

• dat is gewoon sterk overdreven wat ge nu zegt. lees de topics waar ik in reageer er nog maar eens op na. zoals ik al zei, ge leest vooral wat ge wilt lezen...

Comment

• En jij schrijft wat je wilt schrijven..
                                    ik ook trouwens.

Comment

• en daar hebben anderen zich niet mee te moeien

Comment

en daar hebben anderen zich niet mee te moeien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                          Voor mij blijft tesla een bedrijf dat opgericht is door bende IT-nurds enzo zal ik nooit een gevoel hebben dat ik echt in een auto zit als ik daarmee rij. Jaguar komt volgend jaar met een volledige elektrische wagen alhoewel ik de verkoper verkondigde dat ik elektrische wagens speelgoed vind zal ik toch ingaan op zijn voorstel om eens met een elektrische wagen te rijden van echte autobouwers.
                                          Blij dat je open staat voor vernieuwing, maar misschien toch ook eens een testrit overwegen met een Tesla, al was het maar om in 2018 eens met een elektrische wagen gereden te hebben die echt te koop is (ja, inderdaad, de X of de S dan toch). En misschien ook eens aan opladen onderweg denken...

Comment

Working...
                                          X