Kleine nuance: 250.000 opties met cashback garanties. Als commerciële zet misschien even vernieuwend als de technologie. Over geldzaken moet je Elon Musk niet veel leren. Hij heeft nu in een weekend een klein investeringsfonds verzameld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
Ken jij gelijk welk ander mainstream product waar mensen bereid zijn om op voorhand 1000$ op tafel te leggen?
Tussen vandaag en de productiestart zullen er nog wel mensen orders plaatsen zeker....
Du jamais vu, en aan de tweets van Elon te lezen is hij zelf ook van zijn stoel gevallen.
En waar gaan we die electriciteit vandaan halen: die zal er wel komen. Zodra de vraag bevestigd wordt, zullen de investeringen ook wel volgen. (windmolens, zonnepanelen, getijdenenergie etc)
Er kon geen beter signaal gegeven worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenKen jij gelijk welk ander mainstream product waar mensen bereid zijn om op voorhand 1000$ op tafel te leggen?
Tussen vandaag en de productiestart zullen er nog wel mensen orders plaatsen zeker....
Du jamais vu, en aan de tweets van Elon te lezen is hij zelf ook van zijn stoel gevallen.
En waar gaan we die electriciteit vandaan halen: die zal er wel komen. Zodra de vraag bevestigd wordt, zullen de investeringen ook wel volgen. (windmolens, zonnepanelen, getijdenenergie etc)
Er kon geen beter signaal gegeven worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenKlopt. Tesla wordt dan ook dikwijls in één adem genoemd met Apple.
Maar dan nog, dan krijg je die Phone een paar dagen later, en Apple houdt meestal zijn deadlines.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHoogst interessant dat dhr. Musk door z'n bewonderaars steeds met de voornaam genoemd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHoogst interessant dat dhr. Musk door z'n bewonderaars steeds met de voornaam genoemd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenTja, het zijn dergelijke mensen die echt op grote schaal iets doen tegen global warming, en in staat zijn om de gevestigde waarden op hun grondvesten te doen daveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenMaar op zich komt het wel allemaal goed. Ben alleen benieuwd als iedereen electrisch rijdt, waar ze al die electriciteit vandaan gaan halen Mss nog een paar kerncentrales bijbouwen. Of mss in elke auto een kleine reactor inbouwen. Dan zou de range pas heel groot wordenIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenHahaha. U weet dat de heer Musk de wereld afdweilt per vliegtuig en dat een van zijn andere bedrijven raketten in een baan om de aarde brengt? Van zo'n lieden wens ik geen preken te ontvangen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenIk zeg normaal gewoon 'De Lon', 'Ons Lonske' of 'Longs die van Ongs'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenHahaha. U weet dat de heer Musk de wereld afdweilt per vliegtuig en dat een van zijn andere bedrijven raketten in een baan om de aarde brengt? Van zo'n lieden wens ik geen preken te ontvangen.
Comment
-
Kan ik niet betalen. Kost drie keer meer 2,5 keer meer dan m'n huidige wagen.
Anders zou ik het overwegen. De enige keer dat ik problemen zou hebben is op de heen en terugreis naar het zuiden in de vakantie. Daar huur je dan een auto voor.
Ik beschouw Tesla als de voorbereider van de weg voor andere constructeurs het licht zien.
Nog tien jaar en het veld ziet er volgens mij anders uit. De evolutie van de batterijen is hier een wezenlijk deel van.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenKan ik niet betalen. Kost drie keer meer 2,5 keer meer dan m'n huidige wagen.
Anders zou ik het overwegen. De enige keer dat ik problemen zou hebben is op de heen en terugreis naar het zuiden in de vakantie. Daar huur je dan een auto voor.
Ik beschouw Tesla als de voorbereider van de weg voor andere constructeurs het licht zien.
Nog tien jaar en het veld ziet er volgens mij anders uit. De evolutie van de batterijen is hier een wezenlijk deel van.
Comment
-
Auto is inderdaad ideaal als bedrijfswagen.
Ben benieuwd hoe deze het gaat doen in de lease tov de duitse 3.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk rij met een firmawagen.
Als ik die in 2018 kan krijgen, dan mogen ze hem bestellen. Zou probleemloos in het budget moeten passen.
Comment
Comment