Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    Ik weet niet wat je bedoelt met "geen 4x4 meer en 1 motor bespaard" maar het initieel verkochte model was RWD met grote batterij. Vervolgens is AWD met grote batterij erbij gekomen. Nu krijgt de RWD versie een kleinere batterij en zakt diens prijs.
    Ik heb het over het feit dat Musk een basismodel aan 35000 dollar aankondigde, maar niet produceert, hij geeft de voorkeur aan de duurdere modellen. De topversie weliswaar met grote batterij en betere uitrusting, kost 19000 dollars meer. Gestript en met een kleine batterij daalt de prijs met 9000 dollars, wat nog ver van democratisch is. De basisversie is dus met 10000 dollars gestegen... Wedden dat er nooit een Tesla aan 35000 dollar komt ??

Comment

• Dit is nog altijd niet de basisversie hee. Heeft nog altijd premium interieur en een 'mid-range' batterij, welke tussen het 'basismodel' en de long range in zit. Er is dus zeker nog ruimte voor een lager geprijsde versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
        Dit is nog altijd niet de basisversie hee. Heeft nog altijd premium interieur en een 'mid-range' batterij, welke tussen het 'basismodel' en de long range in zit. Er is dus zeker nog ruimte voor een lager geprijsde versie.
        Wij zullen zien als de (echte) verkoop aan deze kant van de oceaan begint...

Comment

• PRODUCTIE MODEL 3 NU OP STOOM

'TESLA BOUWT BIJNA 1000 AUTO'S PER DAG'

Tesla bouwt nu bijna 1000 auto's per dag. Dat meldde site Electrek op basis van een ingewijde met kennis van de zaak.

Volgens de bron ging het vorige week om 6800 auto's, waarvan 4800 Model 3's. Voor dit kwartaal staat de teller nu op ruim 18.300 voertuigen, waarvan circa 12.200 exemplaren van de Model S. Onlangs kwam Tesla met productiecijfers over het derde kwartaal. Volgens het bedrijf rolden er in totaal 80.142 voertuigen van de band, een stijging van 50 procent ten opzichte van het eerdere record dat in het tweede kwartaal werd gehaald.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• dubbel
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              PRODUCTIE MODEL 3 NU OP STOOM

'TESLA BOUWT BIJNA 1000 AUTO'S PER DAG'

Tesla bouwt nu bijna 1000 auto's per dag. Dat meldde site Electrek op basis van een ingewijde met kennis van de zaak.

Volgens de bron ging het vorige week om 6800 auto's, waarvan 4800 Model 3's. Voor dit kwartaal staat de teller nu op ruim 18.300 voertuigen, waarvan circa 12.200 exemplaren van de Model S. Onlangs kwam Tesla met productiecijfers over het derde kwartaal. Volgens het bedrijf rolden er in totaal 80.142 voertuigen van de band, een stijging van 50 procent ten opzichte van het eerdere record dat in het tweede kwartaal werd gehaald.
              Het is dus meer dan redelijk om aan te nemen dat Tesla binnenkort cashflow begint te genereren....
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Edit: dubbel, forum doet zot.

Comment

• Edit: triple, forum doet zot.

Comment

• Je kan oo dat scherm geen series if films al rijden kijken hoor, en je kijkt gewoon recht door de vooruit en in een ooghoek zie je dan hoeveel je rijdt enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten

Het is dus meer dan redelijk om aan te nemen dat Tesla binnenkort cashflow begint te genereren....
                      Meer dan dat: Tesla heeft dit kwartaal een winst van 312 miljoen dollar gemaakt.
                      Je leest nu hier en daar dat na het uitleveren de voorbestellingen de hype zou gaan liggen, maar volgens mij kan Tesla deze wagens nog wel enkele jaren onvoldoende aanslepen om aan de vraag te voldoen.

Comment

• Zo denk ik er ook over. De vraag is torenhoog.

Comment

Meer dan dat: Tesla heeft dit kwartaal een winst van 312 miljoen dollar gemaakt.
                          Je leest nu hier en daar dat na het uitleveren de voorbestellingen de hype zou gaan liggen, maar volgens mij kan Tesla deze wagens nog wel enkele jaren onvoldoende aanslepen om aan de vraag te voldoen.
                          Het zit een beetje anders in elkaar, ze zijn massaal aan het produceren boven hun capaciteiten waardoor het echt rommel is dat ze produceren. Wagens staan op de parking bij de fabriek om achteraf alles recht te zetten maar het zijn dan wel mooie cijfers die ze kunnen voorleggen .

Ook is er met de cijfers gesjoemeld, zal straks de link hier posten.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Tja, dat soort website vol nonsens je altijd vinden. Er zal zeker wel wat creativiteit in de boekhouding zitten, maar een aantal van de problemen die daar worden aangehaald zijn niet direct correct. Bottom line is dat alle analisten de cijfers hebben bekeken, en dat het aandeel met 20%is gestegen in waarde sinds maandag.

Comment

Tja, dat soort website vol nonsens je altijd vinden. Er zal zeker wel wat creativiteit in de boekhouding zitten, maar een aantal van de problemen die daar worden aangehaald zijn niet direct correct. Bottom line is dat alle analisten de cijfers hebben bekeken, en dat het aandeel met 20%is gestegen in waarde sinds maandag.
                                Ik ben niet tegen Tesla, maar wel tegen de man erachter. Die gast is niet zuiver op de graad en dat gaat vroeg of laat wel eens boven komen.

Dat het hoofd van de boekhouding compleet vertrokken is een paar weken geleden is abnormaal te noemen.

En zo veel nonsens staat er toch niet, op dat Tesla forum blijkt dat er idd veel Model 3's totaal niet deugen en voor een week terug binnen moeten in service centers.

Comment

• Ieder nieuw model heeft zijn kinderziektes zeker ook japanse en Europese wagens. Ik herinner me nog goed de forums destijds over de nieuwe mini waar je ook verhalen las waar je van verschoot tot ik mijn mini had en 11j, er zonder problemen mee rondreed

Comment

• Er is een verschil tussen kinderziektes en auto's die maar voor 90% in elkaar zitten om achteraf op de parking verder te doen.

Comment

• Iemand een idee waarom de jong occasies zo duur blijven? Een kameraad is deze week gaan kijken voor een occasie (bouwjaar 2016) 75 Model S en die moest nog 80k kosten en nieuw kon hij er eentje hebben voor 84k. Zou dat te maken hebben met gratis supercharging, hetgeen bij de nieuwe niet meer is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Iemand een idee waarom de jong occasies zo duur blijven? Een kameraad is deze week gaan kijken voor een occasie (bouwjaar 2016) 75 Model S en die moest nog 80k kosten en nieuw kon hij er eentje hebben voor 84k. Zou dat te maken hebben met gratis supercharging, hetgeen bij de nieuwe niet meer is?
                                        Neen, ze houden het kunstmatig hoog.
                                        Was onlangs een reportage over, gratis superchargen is ook gedaan. Tenzij je een invite krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Neen, ze houden het kunstmatig hoog.
                                          Was onlangs een reportage over, gratis superchargen is ook gedaan. Tenzij je een invite krijgt.

Ik weet dat dit gedaan is maar zit dat dan wel nog op de occasies of hoe werkt dat eigenlijk?

Comment

Working...
                                          X