Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ging jij niet voor een i3? of verwar ik u met iemand anders. denk wel dat dit een vree interessante lease bak is.

Comment

• heeft er iemand een idee hoe de leaseprijzen van tesla liggen tov een even dure duitser?

Comment

• Bij directlease komt een bmw 330d (catprijs 50.000) op 909€, een model 3 awd 939€ (catprijs 58000).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
          ging jij niet voor een i3? of verwar ik u met iemand anders. denk wel dat dit een vree interessante lease bak is.
          i3, Tesla 3 of de VW Neo indien die dan al beschikbaar is
          BMW 420dA : >>>

Comment

• dankje voor de info

hoe zit dat dan met het thuis tanken van electriciteit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              dankje voor de info

hoe zit dat dan met het thuis tanken van electriciteit?
              Je laat een laadpaal bij je thuis plaatsen, die aangesloten wordt op je electriciteitsnet, en daar staat een teller tussen die meet hoeveel je verbruikt hebt om te laden .

Comment

• bedankt

Comment

Bij directlease komt een bmw 330d (catprijs 50.000) op 909€, een model 3 awd 939€ (catprijs 58000).
                  Hangt ook wel af van de looptijd en het aantal km. Ik denk dat je met 10k per jaar gerekend hebt.

Bij ons wordt alles vergeleken op basis van 30k en 4 j. Dan zit de tesla boven de 1200€, en hoger dan een 520d met wat opties.

Comment

• Het hangt af van verschillende parameters idd. Mensen moeten voor zichzelf maar de rekening maken.

Comment

wat is er mis met de zetels? een (te) lage zit zou voor mij ook een afknapper zijn.
                      Vooral het ontbreken van steun in de bovenrug
                      Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                      Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

Het hangt af van verschillende parameters idd. Mensen moeten voor zichzelf maar de rekening maken.
                        Ik denk dat de restwaarde hier de boosdoener is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Hangt ook wel af van de looptijd en het aantal km. Ik denk dat je met 10k per jaar gerekend hebt.

Bij ons wordt alles vergeleken op basis van 30k en 4 j. Dan zit de tesla boven de 1200€, en hoger dan een 520d met wat opties.
                          520d is een heel andere auto dan een tesla 3. groter, maar minder vermogen en minder standaarduitrusting.
                          minder vermogen, lagere verzekering, dat telt mee in de leasing.
                          ik weet trouwens niet hoe met met de BIV zit, wordt die in leasing nog steeds op de (fiscale) PK's gerekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Lease-firma's blijven die dieselwagens dus hoge restwaarden voorspellen. Ik vraag me echt af hoe de vork aan de steel zit, ik denk dat wagens met dieselmotoren steeds moeilijker zullen verkopen als tweedehands voertuig. Nu gaan de meeste van die leasebakken wel naar 't buitenland blijkbaar, maar daar gaat toch ook iets veranderen?

Comment

• Met contracten van 3 of 4 jaar zijn tegenwoordig diesel euro6-wagens nog zeker 10 jaar bruikbaar, zelfs in België. Geen probleem dus om kopers te vinden op het einde aan het contract. Daarboven lage VAA en laag verbruik, dus is de diesel nog aantrekkelijk voor wie least.

Comment

Met contracten van 3 of 4 jaar zijn tegenwoordig diesel euro6-wagens nog zeker 10 jaar bruikbaar, zelfs in België. Geen probleem dus om kopers te vinden op het einde aan het contract. Daarboven lage VAA en laag verbruik, dus is de diesel nog aantrekkelijk voor wie least.
                                Tegenover een BMW 320d (of andere diesel wagens), heeft een model 3:
                                - een lager VAA
                                - hogere aftrekbaarheid
                                - goedkopere brandstof

Deze factoren samen wegen ongeveer even hard door dan de hogere leaseprijs voor de tesla model 3. Dus qua TCO komen ze op het zelfde neer. Voor een elektrische wagen met aanzienlijk meer vermogen, vierwielaandrijving en rijke standaarduitrusting...

Comment

• Wij zullen niet meer lang moeten wachten om te weten of de Model 3 doorbreekt. 2019 wordt het jaar van de waarheid.

Comment

weet niet of ze verkocht geraken, maar model s staat 2dehands gelijk geprijsd als een even oude 7 of s-klasse, die evenmin makkelijk verkocht geraken

Comment

• Als de Mid Range te bestellen is wordt onze Leaf vervangen door de Model 3 , particuliere aankoop . Gisteren zeiden ze in antwerpen tegen het einde vant jaar .
                                      2015 Nissan Leaf Acenta .
                                      1986 Lamborghini Jalpa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

€68280 met full autopilot.
                                        Levering maart beweren ze, als je vandaag €2000 overmaakt.
                                        Da's voor niets. Dat is maar een beetje meer als die €35000 waarmee ze uitpakten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Da's voor niets. Dat is maar een beetje meer als die €35000 waarmee ze uitpakten
                                          Daar heeft Tesla nooit mee uitgepakt. $35000 in de Verenigde Staten, maar dat is in een ander belastingsstelsel.
                                          En Tesla verkoopt nu alleen het topgamma van de 3 (long range), niet de basisversie (met een kleinere accu), die komt pas later

Comment

Working...
                                          X