ging jij niet voor een i3? of verwar ik u met iemand anders. denk wel dat dit een vree interessante lease bak is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenging jij niet voor een i3? of verwar ik u met iemand anders. denk wel dat dit een vree interessante lease bak is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendankje voor de info
hoe zit dat dan met het thuis tanken van electriciteit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenBij directlease komt een bmw 330d (catprijs 50.000) op 909€, een model 3 awd 939€ (catprijs 58000).
Bij ons wordt alles vergeleken op basis van 30k en 4 j. Dan zit de tesla boven de 1200€, en hoger dan een 520d met wat opties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenwat is er mis met de zetels? een (te) lage zit zou voor mij ook een afknapper zijn.Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenHet hangt af van verschillende parameters idd. Mensen moeten voor zichzelf maar de rekening maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Hangt ook wel af van de looptijd en het aantal km. Ik denk dat je met 10k per jaar gerekend hebt.
Bij ons wordt alles vergeleken op basis van 30k en 4 j. Dan zit de tesla boven de 1200€, en hoger dan een 520d met wat opties.
minder vermogen, lagere verzekering, dat telt mee in de leasing.
ik weet trouwens niet hoe met met de BIV zit, wordt die in leasing nog steeds op de (fiscale) PK's gerekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
Ik denk dat de restwaarde hier de boosdoener is
Comment
-
Met contracten van 3 of 4 jaar zijn tegenwoordig diesel euro6-wagens nog zeker 10 jaar bruikbaar, zelfs in België. Geen probleem dus om kopers te vinden op het einde aan het contract. Daarboven lage VAA en laag verbruik, dus is de diesel nog aantrekkelijk voor wie least.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenMet contracten van 3 of 4 jaar zijn tegenwoordig diesel euro6-wagens nog zeker 10 jaar bruikbaar, zelfs in België. Geen probleem dus om kopers te vinden op het einde aan het contract. Daarboven lage VAA en laag verbruik, dus is de diesel nog aantrekkelijk voor wie least.
- een lager VAA
- hogere aftrekbaarheid
- goedkopere brandstof
Deze factoren samen wegen ongeveer even hard door dan de hogere leaseprijs voor de tesla model 3. Dus qua TCO komen ze op het zelfde neer. Voor een elektrische wagen met aanzienlijk meer vermogen, vierwielaandrijving en rijke standaarduitrusting...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
Ik denk dat de restwaarde hier de boosdoener is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
€68280 met full autopilot.
Levering maart beweren ze, als je vandaag €2000 overmaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Da's voor niets. Dat is maar een beetje meer als die €35000 waarmee ze uitpakten
En Tesla verkoopt nu alleen het topgamma van de 3 (long range), niet de basisversie (met een kleinere accu), die komt pas later
- Likes 1
Comment
Comment