Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Keep on dreaming. Km-heffing zal op co2 uitstoot berekend worden.
    Verhuizen naar Wallonië?
    Schijnt dat ze daar met een vignet gaan werken.
    Leuk voor wie in het ene landsdeel woont en werkt in het andere (of omgekeerd). Twee keer betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk Berichten
      Besteld eind januari en achteraf veel geluk gehad dat Tesla al 2 weken later belde dat ik hem kon afhalen in Hasselt, de long range versie maar niet de performance wel eap erbij besteld Ik heb hem prive gekocht.
      Oops, dat was dan een levering in recordtempo. Bijna vlugger dan iedere andere wagen die niet toevallig in stock staat.
      Veel geluk en plezier ermee.
      Spijtig genoeg lag alles boven de standard boven budget. En de standard is blijkbaar nog steeds nergens te bekennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik vind geen enkel Tesla mooi, maar daar gaat het bij Tesla en haar klanten dan ook niet om

Enige mooie Tesla die ik ooit zag, was een model S break. Maar die bestaat alleen op foto en is wss zelfs een photoshop
        Tesla lijkwagens rijden rond hoor!
        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
        1990 Volvo 344
        1991 Mercedes W124 230CE
        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
        1980 Volkswagen Derby CLS
        1990 Mercedes W124 230CE
        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten

Tesla lijkwagens rijden rond hoor!
          Om de stilte te respecteren in de kerkhoven

Comment

• schitterende auto daarvoor hopelijk geen geluid onder de 30 op die corbillards

Comment

• Ook beter voor de begrafenisondernemers. Dag in dag uit achter een draaiende benzine lopen op't kerkhof is ook niet dat.
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten

Bij full electric is er toch geen CO2 coëfficient?
                Daar rekent men toch alleen op 4% van de catalogusprijs?
                Je komt idd wel veel goedkoper uit (allee minder duur) dan bij een vergelijkbare benzine of diesel.
                Zelfs gas/lpg is duurder.
                Je betaalt voor een nieuw ingeschreven full electric uit de middenklasse nauwelijks meer VAA dan de ondergrens.
                Dat klopt, maar ik doelde op het uiteindelijk percentage: 4% voor een elektrisch versus +/- 8% voor een 320d.

Comment

• Vandaag in Tienen mijne eerste gespot die mij kruiste. Wist niet dat ze al in België reden.

Comment

• stond er eentje langs mij aan het school gisteren

blijf ze mooi vinden
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Ik ben er ook al een stuk of vijf gekruist en ben fan. Zou na de vergroening van de fiscaliteit van de bedrijfswagens zo maar mijn volgende auto kunnen worden!

Comment

• Weet er trouwens iemand of je skikoffer op zo een EV kan zetten? En wat de gevolgen zijn voor de autonomie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten
                          Weet er trouwens iemand of je skikoffer op zo een EV kan zetten? En wat de gevolgen zijn voor de autonomie?
                          Hangt héél erg af van de snelheden die je dan nog wil rijden.
                          Ik zou denken dat je rijbereik makkelijk 10-20% kleiner wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Hangt héél erg af van de snelheden die je dan nog wil rijden.
                            Ik zou denken dat je rijbereik makkelijk 10-20% kleiner wordt.
                            niet alleen zo'n kofferbak... bandenmaat -5%, geen wieldeksels -5%, slecht weer -5%, 130km/u op snelweg -15 %, tegenwind 70km/h -10% ... allemaal samen ruim 1/3 minder rijbereik !
                            dus ook zonder pret-sprintjes ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                              Vandaag in Tienen mijne eerste gespot die mij kruiste. Wist niet dat ze al in België reden.
                              Misschien was ik dat wel. Kom er elke werkdag

Comment

• Zou kunnen. Was van de rotonde richting Sint-Truiden

Comment

• Ik zag onlangs zo'n Tesla X met een paardentrailer erachter in Nederland.

Dan haal je nog maar amper 100km, denk ik

Comment

• zal hetzelfde meerverbruik geven als fossiel, hoeveel % extra doe jij met de trailer?

met de (lichte en lage caravan) rij ik tegen 90, dat zou solo ongeveer 5.4 zijn op bc...met de caravan heen en weer dardennen...naar boven en beneden, gemiddeld ik dacht 7.8...das 40%

met een paardenvan doe je wel meer stad en start stop, denk ik

Comment

• Je begint ze veel te zien ... Vandaag meerdere tegengekomen
                                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                        Je begint ze veel te zien ... Vandaag meerdere tegengekomen
                                        Idem, en hoe langer hoe meer fan. Dit wordt echt een kanshebber als volgende wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten

Idem, en hoe langer hoe meer fan. Dit wordt echt een kanshebber als volgende wagen!
                                          Zou je die dan particulier kopen?
                                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                          X