Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tesla Model 3

Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
    Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Verkeerde foto's , zijn van een prototype Model S
    Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
    Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

Deze gaat waarschijnlijk betaalbaar zijn .

Comment

Benieuwd naar de voorstelling, kan misschien wel een opvolger van mijn GTE worden over 2-3 jaar ..

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ben ah twijfelen om morgen online een bestelling te plaatsen, het voorschot kan je toch terugvragen moest je je bedenken.
            Ben alleen benieuwd wat er nog gaat veranderen op vlak van fiscaliteit alsook de specifieke details van de wagen.

Nog mensen met dit idee?
            BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

Nu al bestellen om in 2018 te ontvangen? Dan mogen ze hem houden. Zal ik er wel ooit ene bestellen als het op de gewone manier kan.

Comment

Toch eventjes zeggen: als Tesla een datum lanceert, nog nooit hebben ze die vooropgestelde datum gehaald, noch in de VS, laat staan hier in BE. Reken dus nog maar een extra jaartje voordat je 'em hier hebt.

Edit: én de Model S ging ooit slechts 50.000 dollar kosten

Comment

Tesla Model 3: de langverwachte elektro-instapper is officieel

De instap-Tesla is af en we hebben alle details voor je.Laten we maar beginnen met het belangrijkste: 215 mijl, ofwel 346 kilometer. Dat is de range die Tesla claimt voor hun nieuwe instapmodel. Bovendien wordt er gewerkt aan versies die verder komen dan dat. De Model 3 heeft daarnaast pittige prestaties in huis, waarbij een sprint naar 100 kilometer per uur mogelijk moet zijn in pak ‘m beet 6 seconden. En dan hebben we het over de sloomste variant, want “we maken geen langzame auto’s” aldus Elon Musk op zijn eigen onthullingsfissa.
                  AutoPilot, het systeem waarmee (semi-)autonoom gereden kan worden, is standaard als de Model 3 op de markt komt. Ook standaard: ruimte voor vijf personen, die in alle comfort kunnen plaatsnemen dankzij de cross-over-achtige proporties. Een groot deel van het dak bestaat bovendien uit glas, wat moet zorgen voor een extra ruimtegevoel in het interieur. Net als de Model S zijn er voor en achter bagageruimtes. In het interieur zien we een enorm centraal scherm voorin de auto dat als het ware op een standaard staat. Hierdoor konden de voorstoelen wat naar voren geplaatst worden, waardoor meer beenruimte voor de achterpassagiers ontstaat.
                  De Model 3 kan standaard op het SuperCharger netwerk ingeplugd worden. Eind 2017 moeten de eerste auto’s uit de Gigafactory rollen, met een prijskaartje van $35.000 dollar. In totaal denkt Musk 500.000 auto’s per jaar te kunnen bouwen, maar dan zou op dit moment de gecombineerde productie van álle Lithium-ion batterijen ter wereld nodig zijn. De Gigafactory moet dat probleem dus oplossen. Tesla claimt dat ze al 115.000 orders hebben geschreven voor de Model 3.

Bron.:
                  http://www.autoblog.nl/nieuws/tesla-model-3-de-langverwachte-elektro-instapper-is-officieel-85985

2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Comment

Comment

Bron.: http://www.zdnet.be/nieuws/178897/te...maar-krachtig/

Comment

Comment

lol @ die tablet

Interieur ziet er wel beter uit dan de model S
                            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Als dit allemaal klopt, en de prijs blijft zoals hij is, kan dit voor Tesla een doorbraak betekenen...
                              ALS...

En als ze de massa wille bereiken gaan ze toch ergens een versie moeten maken van ca 25.000 euro die echt gezinnen aanspreekt.
                              Maar ik vermoed dat ze ook een pioniersrol willen vervullen en aantonen dat er een markt voor is.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

35000$ = 30000 euro...

en dankzij de belgische staat die een graantje wil meepikken komen we wss op een instapprijs rond de 55000

graanschuurtjes meepikken
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  35000$ = 30000 euro...

en dankzij de belgische staat die een graantje wil meepikken komen we wss op een instapprijs rond de 55000

graanschuurtjes meepikken
                                  als ik een schatting maak, hoop ik dat hij maximaal €45.000 zal kosten. (Instapper)

Comment

voor die prijs zullen er toch wel veel mensen te overtuigen zijn denk ik. Als ze effectief die range gaan halen, gok eerder dat bij normaal rijden je nog een 250 km zal overhouden.
                                    Kan wel een toppertje worden, en laat ons hopen he :-)
                                    2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                      voor die prijs zullen er toch wel veel mensen te overtuigen zijn denk ik. Als ze effectief die range gaan halen, gok eerder dat bij normaal rijden je nog een 250 km zal overhouden.
                                      Kan wel een toppertje worden, en laat ons hopen he :-)
                                      ik denk het ook... Zeker als je nog een premie krijgt... En per dag €x kan besparen op energie...
                                      en verkeersbelasting en biv...

Comment

knap dat ze het nep-rooster hebben laten vallen

Comment

Working...
                                        X