Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Benieuwd wat dit op de leasemarkt zal geven. Ik geloof er in ieder geval niet in dat hij voor €31.000 in de Belgische showroom zal staan.
    Last edited by Glitchdj; 01/04/2016, 11:01.
    Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
    #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
    #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
    #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
    #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
    #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
    #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

31.000 is een utopie vrees ik, ik gok eerder tussen de 40.000-45.000 euro met opties

ik heb net een reservatie gedaan, we zien wel wat er van komt!
      BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

waarom moet je eigenlijk 1000 euro betalen voor een bestelling te kunnen doen? Wat is daar nu het nut van? Als je de bestelling annuleert dan krijg je dat geld ook terug, dus zeker van hun geld zijn ze toch niet.
        krijg je die 1000 euro korting bij je aankoop dan? Of komt dat er nog eens extra bij?
        2013- Volvo V60 D3 R-Design
        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Exterieur vind ik knap, ligt in de lijn van de Model S en Model X.
          Bij het interieur hebben ze er zich toch wel makkelijk vanaf gemaakt... Konden ze die tablet niet wat beter integreren?
          freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
            krijg je die 1000 euro korting bij je aankoop dan? Of komt dat er nog eens extra bij?
            Volgens bericht #6 gaat het hier over een voorschot dat je kan terug vragen wanneer je je mocht bedenken.

Niet gelezen ?

Comment

Het is geen lelijke wagen, zoals de Model S ook niet lelijk is. Maar uitzonderlijk mooi? Nee, dat niet.
              Beetje generische styling zoals je dit regelmatig ziet bij Aziatische constructeurs.

Wat Tesla wél goed voor elkaar heeft, is het creëren van een hype, het opbouwen van momentum en mensen het gevoel geven dat ze (kunnen) deel uitmaken van iets bijzonders, lees: de toekomst.
              Onze traditionele media bv. is volledig mee in dat gegeven. Zie je De Standaard of De Tijd al de lancering van een 3 reeks op de mainpage van hun website plaatsen?
              Dezelfde media (niet allemaal) vertalen dan wel die 35 000 $ gewoon naar 30 000 € in Europa of België. Simpelweg niet correct en onrealistisch.

Interessant ook dat je door de hype een meute krijgt die in een vlaag van collectieve verdwazing quasi blind achter de Teslavlag aanholt.
              Je herkent ze aan het dwangmatig verdedigen van het eigen elektrische gelijk ten koste van de vijandelijke verbrandingsmotor (in die middens steevast als ICE gebrandmerkt). Jobssysndroom 2.0
              ’t Heeft Apple geen windeieren gelegd!

Ik mag hopen dat ze vandaag in de Duitse hoofdkwartieren ernstig rond de tafel gaan zitten. En dat ze ook goed beseffen wat er op hen afkomt.
              Het zou een belediging zijn indien deze merken met hun jarenlange ervaring geen afdoend antwoord kunnen bieden op de nieuwe speler.
              Geef die hoge heren als straf een Nokia i.p.v. hun iPhone. Als symboliek zou dat tellen.

Comment

Allemaal computer generated stuff, nu ik de beelden van de wagen op een beter scherm bekijk.

Een design tonen wat nog niet gefinaliseerd is, een prijs en deadline erop plakken zonder een draaiende Giga factory, zonder rijdende prototypes (die zie je meestal een jaar voor lancering her en der rondrijden). Denk dat dieje Musk serieus wat lijnen coke gesnoven had voor de persvoorstelling, pretty ballsy But hey, beursgenoteerd bedrijf, dat haalt z'n momentum uit perceptie. Ik hoop dat ze het allemaal waarmaken, maar 'k ben sceptisch qua vooropgestelde deadline en prijs.

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                (..)Ik mag hopen dat ze vandaag in de Duitse hoofdkwartieren ernstig rond de tafel gaan zitten. En dat ze ook goed beseffen wat er op hen afkomt.
                Het zou een belediging zijn indien deze merken met hun jarenlange ervaring geen afdoend antwoord kunnen bieden op de nieuwe speler.
                Geef die hoge heren als straf een Nokia i.p.v. hun iPhone. Als symboliek zou dat tellen.
                Dat zou echt te zot voor woorden zijn idd.

Comment

Ik bestel pas nen Tesla als die bij hevige rijstijl nog steeds 1000km op 1 laadbeurt haalt en daarna op 10 minuten terug opgeladen is tot 100%. Wss in het jaar 2039

Comment

1000km met een hevige rijstijl? Dan mogen ze Free_ltd ergens uit ne boom plukken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                      Ik bestel pas nen Tesla als die bij hevige rijstijl nog steeds 1000km op 1 laadbeurt haalt en daarna op 10 minuten terug opgeladen is tot 100%. Wss in het jaar 2039
                      Is er een auto dat het nu al kan?
                      Het tanken wel, maar de 1000km halen met deze prestaties? En dezelfde prijs Range ?

Comment

Tuurlijk niet. Zelfs niet in de buurt.
                        Wagens met 1000km range bij rustige rijstijl zijn zelfs zeldzaam.

Comment

ik vind hem waanzinnig lelijk
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
                            waar kan je dan 1000km in 1keer met vlotte rijstijl doen? op 300km ben je belgie al buiten en heb je al 3uur verloren aan files.
                            Dat was 'bij wijze van spreken' misschien?
                            Onredelijke eisen stellen om de boot zo lang mogelijk af te houden, ofschoon, sommige mensen hebben een enorme actieradius nodig omdat ze onderweg niet met zo'n bolide kunnen 'tanken'.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
                              als beginneling moet je dan ook risicos pakken, musk heeft bij de lancering van het bedrijf al een paar keer op het randje van faillisement gestaan. hij heeft toch goed gegokt en is altijd goed gekomen.

Enkel en alleen dankzij de steun van de overheden.

Comment

Tja, als de overheden op't moment VW niet steunden (door hun niet te behandelen zoals ze andere bedriegers behandelen) lagen die ook al op hun gat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  35000$ = 30000 euro...

en dankzij de belgische staat die een graantje wil meepikken komen we wss op een instapprijs rond de 55000

graanschuurtjes meepikken
                                  Dat klopt en is mij ook zo bevestigd. Een full option met zwaardere batterij komt trouwens uit op 70.000 euro of meer.

Ik heb qua ruimte liever een S. Die koffer lijkt mij trouwens klein te zijn. Ook de 345km lijkt mij krap. Maar het is zeker een stadswagen die kan concurreren met de Bolt.

Comment

Eerste reactie was: niet mooi. Nu ik hem wat beter bekeken heb, niet mis maar ziet er gewoon niet 'af' uit, veel te conceptachtig.

Een succes zal het wel worden (is het nu al eig ).
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                      Dat klopt en is mij ook zo bevestigd. Een full option met zwaardere batterij komt trouwens uit op 70.000 euro of meer.

Ik heb qua ruimte liever een S. Die koffer lijkt mij trouwens klein te zijn. Ook de 345km lijkt mij krap. Maar het is zeker een stadswagen die kan concurreren met de Bolt.
                                      hoeveel gaat de goedkoopste kosten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        Dus hij moet meer kunnen dan de wagen die je nu hebt?
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

ik heb uit curieuziteit en algemene interesse een testrit geboekt met de grote Tesla volgende maand.
                                          Ben eigenijk benieuwd naar het rijden, en hoe goed alles aanvoelt bij het rijden (look and feel, rammels, ...) want op gebied van looks is het mijn ding niet, niet de grote, ook niet de nieuwe "kleine(re)", niet vanbuiten en niet vanbinnen
                                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Working...
                                          X