Benieuwd wat dit op de leasemarkt zal geven. Ik geloof er in ieder geval niet in dat hij voor €31.000 in de Belgische showroom zal staan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3
Collapse
X
-
Last edited by Glitchdj; 01/04/2016, 11:01.Van toen tot nu:
MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
#6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
#5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
#4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
#3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
#2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
#1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI
-
waarom moet je eigenlijk 1000 euro betalen voor een bestelling te kunnen doen? Wat is daar nu het nut van? Als je de bestelling annuleert dan krijg je dat geld ook terug, dus zeker van hun geld zijn ze toch niet.
krijg je die 1000 euro korting bij je aankoop dan? Of komt dat er nog eens extra bij?2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenkrijg je die 1000 euro korting bij je aankoop dan? Of komt dat er nog eens extra bij?
Niet gelezen ?
Comment
-
Het is geen lelijke wagen, zoals de Model S ook niet lelijk is. Maar uitzonderlijk mooi? Nee, dat niet.
Beetje generische styling zoals je dit regelmatig ziet bij Aziatische constructeurs.
Wat Tesla wél goed voor elkaar heeft, is het creëren van een hype, het opbouwen van momentum en mensen het gevoel geven dat ze (kunnen) deel uitmaken van iets bijzonders, lees: de toekomst.
Onze traditionele media bv. is volledig mee in dat gegeven. Zie je De Standaard of De Tijd al de lancering van een 3 reeks op de mainpage van hun website plaatsen?
Dezelfde media (niet allemaal) vertalen dan wel die 35 000 $ gewoon naar 30 000 € in Europa of België. Simpelweg niet correct en onrealistisch.
Interessant ook dat je door de hype een meute krijgt die in een vlaag van collectieve verdwazing quasi blind achter de Teslavlag aanholt.
Je herkent ze aan het dwangmatig verdedigen van het eigen elektrische gelijk ten koste van de vijandelijke verbrandingsmotor (in die middens steevast als ICE gebrandmerkt). Jobssysndroom 2.0
’t Heeft Apple geen windeieren gelegd!
Ik mag hopen dat ze vandaag in de Duitse hoofdkwartieren ernstig rond de tafel gaan zitten. En dat ze ook goed beseffen wat er op hen afkomt.
Het zou een belediging zijn indien deze merken met hun jarenlange ervaring geen afdoend antwoord kunnen bieden op de nieuwe speler.
Geef die hoge heren als straf een Nokia i.p.v. hun iPhone. Als symboliek zou dat tellen.
Comment
-
Allemaal computer generated stuff, nu ik de beelden van de wagen op een beter scherm bekijk.
Een design tonen wat nog niet gefinaliseerd is, een prijs en deadline erop plakken zonder een draaiende Giga factory, zonder rijdende prototypes (die zie je meestal een jaar voor lancering her en der rondrijden). Denk dat dieje Musk serieus wat lijnen coke gesnoven had voor de persvoorstelling, pretty ballsy But hey, beursgenoteerd bedrijf, dat haalt z'n momentum uit perceptie. Ik hoop dat ze het allemaal waarmaken, maar 'k ben sceptisch qua vooropgestelde deadline en prijs.
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten(..)Ik mag hopen dat ze vandaag in de Duitse hoofdkwartieren ernstig rond de tafel gaan zitten. En dat ze ook goed beseffen wat er op hen afkomt.
Het zou een belediging zijn indien deze merken met hun jarenlange ervaring geen afdoend antwoord kunnen bieden op de nieuwe speler.
Geef die hoge heren als straf een Nokia i.p.v. hun iPhone. Als symboliek zou dat tellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk bestel pas nen Tesla als die bij hevige rijstijl nog steeds 1000km op 1 laadbeurt haalt en daarna op 10 minuten terug opgeladen is tot 100%. Wss in het jaar 2039
Het tanken wel, maar de 1000km halen met deze prestaties? En dezelfde prijs Range ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapriwaar kan je dan 1000km in 1keer met vlotte rijstijl doen? op 300km ben je belgie al buiten en heb je al 3uur verloren aan files.
Onredelijke eisen stellen om de boot zo lang mogelijk af te houden, ofschoon, sommige mensen hebben een enorme actieradius nodig omdat ze onderweg niet met zo'n bolide kunnen 'tanken'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcaprials beginneling moet je dan ook risicos pakken, musk heeft bij de lancering van het bedrijf al een paar keer op het randje van faillisement gestaan. hij heeft toch goed gegokt en is altijd goed gekomen.
Enkel en alleen dankzij de steun van de overheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten35000$ = 30000 euro...
en dankzij de belgische staat die een graantje wil meepikken komen we wss op een instapprijs rond de 55000
graanschuurtjes meepikken
Ik heb qua ruimte liever een S. Die koffer lijkt mij trouwens klein te zijn. Ook de 345km lijkt mij krap. Maar het is zeker een stadswagen die kan concurreren met de Bolt.
Comment
-
Eerste reactie was: niet mooi. Nu ik hem wat beter bekeken heb, niet mis maar ziet er gewoon niet 'af' uit, veel te conceptachtig.
Een succes zal het wel worden (is het nu al eig ).2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenDat klopt en is mij ook zo bevestigd. Een full option met zwaardere batterij komt trouwens uit op 70.000 euro of meer.
Ik heb qua ruimte liever een S. Die koffer lijkt mij trouwens klein te zijn. Ook de 345km lijkt mij krap. Maar het is zeker een stadswagen die kan concurreren met de Bolt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk bestel pas nen Tesla als die bij hevige rijstijl nog steeds 1000km op 1 laadbeurt haalt en daarna op 10 minuten terug opgeladen is tot 100%. Wss in het jaar 2039
Comment
-
ik heb uit curieuziteit en algemene interesse een testrit geboekt met de grote Tesla volgende maand.
Ben eigenijk benieuwd naar het rijden, en hoe goed alles aanvoelt bij het rijden (look and feel, rammels, ...) want op gebied van looks is het mijn ding niet, niet de grote, ook niet de nieuwe "kleine(re)", niet vanbuiten en niet vanbinnenWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment