Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Keerzijde van de medaille is dat de Model S ook steeds duurder geworden is, ene ludicrous komt met alle goodies bijna 30.000 euro duurder uit en de prijzen lijken ze kwartaal per kwartaal te willen opdrijven.
    Nou, moe! Ik betaalde voor mijn Model S twee jaar geleden toch al 121.000, zonder AutoPilot hardware, zonder Insane of Ludicrous mode, zonder autofold mirrors, zonder dual drive, maar wel mét een hoedenplank achteraan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
      Nou, moe! Ik betaalde voor mijn Model S twee jaar geleden toch al 121.000, zonder AutoPilot hardware, zonder Insane of Ludicrous mode, zonder autofold mirrors, zonder dual drive, maar wel mét een hoedenplank achteraan!
      Tijd dat je nog eens de configurator bekijkt, alle goodies die je vernoemt krijg je niet gratis hoor, zit al gauw aan de 157000 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Tijd dat je nog eens de configurator bekijkt, alle goodies die je vernoemt krijg je niet gratis hoor, zit al gauw aan de 157000 euro.
        Amaai, meen je dat? OMG!
        Voor die prijs wacht ik toch liever de 100% e-realisaties af van producenten als Audi, BMW of Porsche, hoor...

Comment

• Hier ook één besteld, ben benieuwd :-)
          BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Interessant Tesla verhaal, maar toch wat bedenkingen...
            Hoe zit dat bijvoorbeeld met dat prijsverschil tussen de VS en België? Volgens mijn weten staat er bij reservering nergens zwart op wit dat de basisprijs hier € 31.000 zal zijn.
            Als ik mij niet vergis, is het prijsverschil tussen een basis Model S in de U.S. en hier ong. € 30.000 (slik)

Of ben ik met iets niet mee in heel dit verhaal?

Comment

• Prijs van 35000 dollar zou trouwens zijn inclusief(!) een korting van 7500 dollar die er blijkbaar is op elektrische wagens (de eerste 200 000 van een merk). Dus feitelijk startprijs in de US is 42500 dollar. En dit is natuurlijk naar amerikaanse normen, zonder tax.

Dus inderdaad een basismodel zal in Europa eerder rond de 40k-45k gaan kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                Nog los daarvan, mijn haar komt voortaan toch recht te staan, na een eerste "reservatie-ervaring" met mijn Model S. Twee jaar wachten op een nauwelijks gekende wagen, om dan daarna te zien dat kopers na u allerlei goodies extra krijgen, waar jij ofwel geen mogelijkheid toe kreeg (AutoPilot hardware, dual drive, ludicrous mode, om maar enkele voorbeelden te geven), ofwel belachelijk veel had mogen voor bijbetalen (ik herinner me nog 400 EUR voor... de hoedenplank achteraan je wagen)...

Kortom, voor mij geen reservaties meer. Eerst rustig afwachten wat de uiteindelijke Model III gaat worden (én kosten), daarna de kinderziektes laten passeren, de bijkomende goodies monsteren, en DAN pas toeslaan!
                Dat is nieuw een optie "hoedenplank" . Ik vond de optie "neerklapbare achterbank" op m'n sedan al onnozel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Dat is nieuw een optie "hoedenplank" . Ik vond de optie "neerklapbare achterbank" op m'n sedan al onnozel.
                  Ik draag geen hoed, dus die optie heb ik dus niet nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                    Prijs van 35000 dollar zou trouwens zijn inclusief(!) een korting van 7500 dollar die er blijkbaar is op elektrische wagens (de eerste 200 000 van een merk). Dus feitelijk startprijs in de US is 42500 dollar. En dit is natuurlijk naar amerikaanse normen, zonder tax.

Dus inderdaad een basismodel zal in Europa eerder rond de 40k-45k gaan kosten.
                    Dan zijt gij nog optimistisch. Denk eerder met de BTW erbij dat ge over de €50000 gaat geraken als vanaf prijs.

Comment

• ons longske gaat sowieso een hoop eu centen binnerijven, prive of via subsiedies

Comment

• Ge moet op de website van Tesla eens de range van een Model S 90D simuleren met airco aan en aan 120km/uur. Van de 550km blijft nog 385 km over. En dat is dat nog hun positieve schatting.

Extrapoleer dat naar een Model 3 en ge komt nog niet aan 200 km.

Neen, dank U.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                          Ge moet op de website van Tesla eens de range van een Model S 90D simuleren met airco aan en aan 120km/uur. Van de 550km blijft nog 385 km over. En dat is dat nog hun positieve schatting.

Extrapoleer dat naar een Model 3 en ge komt nog niet aan 200 km.

Neen, dank U.
                          Tja, als alles zo eenvoudig was...
                          Het gaat om een verbeterd model, mag ik aannemen... De eerste betalen altijd teveel...
                          En 385km aan 1 stuk... Is voor de meesten meer dan voldoende...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                            Tja, als alles zo eenvoudig was...
                            Het gaat om een verbeterd model, mag ik aannemen... De eerste betalen altijd teveel...
                            En 385km aan 1 stuk... Is voor de meesten meer dan voldoende...
                            Ja maar niet altijd. 95% van m'n ritten, zijn idd veel minder dan 385km. Maar maandelijks ga ik wel naar Duitsland en dan kom ik er niet in 1 keer. Zeker op autobahn snelheden.

Op zich vind ik het elektrisch rijden niet verkeerd. Ze zouden gewoon het laden even snel moeten maken als bij het tankstation.

Comment

Ja maar niet altijd. 95% van m'n ritten, zijn idd veel minder dan 385km. Maar maandelijks ga ik wel naar Duitsland en dan kom ik er niet in 1 keer. Zeker op autobahn snelheden.

Op zich vind ik het elektrisch rijden niet verkeerd. Ze zouden gewoon het laden even snel moeten maken als bij het tankstation.
                              Dan zal je een duurder model moeten nemen... En je aan Max 130km/h houden...
                              Last edited by ; 07/04/2016, 09:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                Tuurlijk niet. Zelfs niet in de buurt.
                                Wagens met 1000km range bij rustige rijstijl zijn zelfs zeldzaam.
                                ik heb een actieradius van 900km met zware voet

Comment

²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                                    ik heb een actieradius van 900km met zware voet
                                    Heel fijn voor je!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                      Heel fijn voor je!
                                      inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                                        inderdaad
                                        Ik bedoel, geef meer info!!
                                        Welke type elektrische auto heb je ?
                                        Wat hebben wij hier aan als info ?
                                        Er zijn genoeg golf type 1 en 2 die 1000km halen met pedal to the metal met een extra grote tank...

Comment

• Je kan er over discussiëren zoveel je wil, maar ze hebben gewoon een ijzersterk product.
                                          Het grootste probleem gaat zijn om de productielijn op te starten en snel op volle toeren te laten draaien.
                                          In 2015 heeft tesla ong 55000 auto's geproduceerd in 2015, wat niet zo veel is in vgl met wat ze nu gaan doen.

Op zich kan de fabriek waar ze nu in zitten de capaciteit aan. Voor Tesla er in ging draaide deze fabriek op 400.000 units per jaar.
                                          Wat belangrijker is, is of de Gigafactory klaar zal zijn om te gaan produceren. Normaal zou deze elk moment in gebruik moeten genomen worden, maar vind nergens een exacte datum.
                                          Voor de rest zal het er om draaien om snel, veel goede arbeiders aan te werven zodat de productie snel kan worden opgeschroefd.
                                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...
                                          X